Guest ZILA

Je to je favorit??????????

18 posts in this topic

Na čem bude větší škoda? Na garáži nebo na vozidle? :myslim:D

No doufám že se mi toto nikdy nestane. :bojim

[upravil dne 29/6/06 Dave_k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamymu z E:ONu shorela pred mesicem rok stara (a uz opravena proti pozaru!) P307 v garazi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby zhorel kvoli plynu? Moze vlastne auto s plynom byt garazovane? Pokial viem, tak s plynom sa nesmie ist do podzemnych garazi...:P

Vyzera to (ako sa u nas povie) dzivo...:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: skupko

Zeby zhorel kvoli plynu? Moze vlastne auto s plynom byt garazovane? Pokial viem, tak s plynom sa nesmie ist do podzemnych garazi...:P

Vyzera to (ako sa u nas povie) dzivo...:mrk

proc by nemohlo byt garazovane? do podzemnich garazi (a obcas tunelu) nesmi proto, ze plyn se drzi u zeme a pri pripadnem uniku by ho ventilace nevzala a hrozilo by nebezpeci vybuchu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale 307 hori z duvodu ABS to kazdy vi a svolavacka nic neresila jen se kontrolovalo napeti a ukostreni , uz jsem videl jak horela u autorizovaneho servisu na place po tehle svolavacce . Kdyz 307 tak bez ABS od Bosche.

Ono se rika ze co se tyce vybusnosti je LPG na tom daleko lepe nez benzin .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

JJ nápodobně!!!Hlavně Š120 a podobné jiné zvěrstva.Já taky jezdil ve Š120,ale LPG bych si tam nedal ani náhodou!!!:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

No, já jsem majitelem 2 jak ty říkáš bouchacích autíček, ale zrovna tento Favorit, co Zila ukazuje je na plyn (LPG) a jak vidíš z auta je škvarek, ale drží tvar, což si myslím, že po výbuchu 50l plynu, (i takový nádrže se dávali do Favorita, sám jsem ji měl) by to auto a garáž vypadali trošičku jináč.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

No, já jsem majitelem 2 jak ty říkáš bouchacích autíček, ale zrovna tento Favorit, co Zila ukazuje je na plyn (LPG) a jak vidíš z auta je škvarek, ale drží tvar, což si myslím, že po výbuchu 50l plynu, (i takový nádrže se dávali do Favorita, sám jsem ji měl) by to auto a garáž vypadali trošičku jináč.:myslim

ono jde hlavne o to, jak je udelana montaz a jak moc se v tom majitel (ne)rejpe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Smeták

Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

JJ nápodobně!!!Hlavně Š120 a podobné jiné zvěrstva.Já taky jezdil ve Š120,ale LPG bych si tam nedal ani náhodou!!!:roker

Mno kolega v praci si dal namontovat plyn do S105...ale to uz je dost uletene...;) Do kopca sa plizi a plizi a plizi a nieanie sa doplizit...:P a to na tom chodi kazdy den z a do prace 50 km! Obdivujem ho.

Raz ma na parkovisku pred nasou budovou zablokoval, tak mi dal kluce, aby som mu tu jeho parku preparkoval....bol asi 5 cm sneh...kym som ja len nastartoval....:mad:

A potom mi TO asi patkrat zdochlo kym som sa s tym cereslom vobec pohol....bol som jak totalny lamer...fuuuj az som sa hanbil :D. Ale podarilo sa, len som si povedal nikdy viac....

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono s tim kufrem se da dat toroid nebo toroit ? Proste misto rezervy sice je mensi ,ale da se to . Jeste nevyhoda ,ze odchazi vstriky kdyz se jezdi pouze na plyn .

Ale ty naklady na Km jsou po prestavbe uplne super :-) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

2Adjamek: me zase po pusteni klimy v lete zavani benzin... a nikde nic neutika. Delal to zigulik, 309, dela to 306... pritom veskere vedeni je ok.

ale souhlasim s tim, ze mit pul kufru pryc a nemoct do podzemnich garazi je hooodne velke omezeni.

2barenst: a rezervu das kam?

co se tyka prestaveb na plyn, jsou lidi kterym se to vyplati. je potreba jen hodne velky najezd - autoskola, rozvoz ruznych veci, taxi, atd...

pro normalniho cloveka naklady na montaz a vicenaklady na odstranovani problemu, ktere se pri nebo po instalaci vyskytnou prevazi usporu na palivu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Když budu konkrátní, tak moje 406 1,8 16V má namontované zařízení na LPG (sekvenční vstřikování LPG od firmy Tartalini). Testoval jsem jaká je spotřeba při normální, klidné jízdě po vysočině. Žádná dálnice. Natankoval jsem plnou, najezdil 330km a dojel na tu stejnou čerpačku a dotankoval za 300 Kč. Když jsem to rozpočítal, tak spotřeba vyšla na 6,8 l plynu na 100km a to mám laděnej výfuk, kterej obvykle nějaké to decko na spotřebě přidá. Mě se to jako ušetřených pár korun nezdá. Spíš mi to připadá jako ušetřených hodně korun. A co se týká prostoru v kufru, mám toroidní nádrž místo rezervy na 50 litrů a tu dojezdovou rezervu mám jen tak v kufru. Nezabere moc místa. Prostě jsem spokojenej úúúúúplně maximálně. Provoz je taky bezproblémovej. :super :super :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: Ajdamek

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Když budu konkrátní, tak moje 406 1,8 16V má namontované zařízení na LPG (sekvenční vstřikování LPG od firmy Tartalini). Testoval jsem jaká je spotřeba při normální, klidné jízdě po vysočině. Žádná dálnice. Natankoval jsem plnou, najezdil 330km a dojel na tu stejnou čerpačku a dotankoval za 300 Kč. Když jsem to rozpočítal, tak spotřeba vyšla na 6,8 l plynu na 100km a to mám laděnej výfuk, kterej obvykle nějaké to decko na spotřebě přidá. Mě se to jako ušetřených pár korun nezdá. Spíš mi to připadá jako ušetřených hodně korun. A co se týká prostoru v kufru, mám toroidní nádrž místo rezervy na 50 litrů a tu dojezdovou rezervu mám jen tak v kufru. Nezabere moc místa. Prostě jsem spokojenej úúúúúplně maximálně. Provoz je taky bezproblémovej. :super :super :super

Tak, pokud se to správně udělá s kvalitním zařízeníma člověk se o to stará jak má, šetří to slušné peníze.

Benzin taky hoří a dokáže vybouchnout a zkoušky, které se dělají na plynové nádrže by mnohá benzivová nepřežila ani náhodou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kamosovi tuhle chytla 205tka. Zaparkoval sel dom, koukl jeste z vokna na auti. Chvili prej cumel jak puk ze se z toho kouri, sebehl dolu foukl vitr a uz horelo od svetla plaminky. Vzali to rychle hasicakem ale kdyby ho nemeli tak auto shorelo na prach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.