Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mikinek

Tah motoru 206

12 posts in this topic

Motor toci pekne, ale jakmile dosahne 3000ot/min jakoby se sekne a nechce tocit vic. Auto je opraveno po bouracce. Display v interieru mi pise, ekonomicky mod aktivovan, muze to byt ono?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mikinek

Motor toci pekne, ale jakmile dosahne 3000ot/min jakoby se sekne a nechce tocit vic. Auto je opraveno po bouracce. Display v interieru mi pise, ekonomicky mod aktivovan, muze to byt ono?

To je super, všichni jsme se dozvěděli, že máš 206ku s motorem, kterému se ve vyšších otáčkách nechce točit, takže teď ti na 100% poradíme. Ale teď vážně: jestli je to závada motoru, tak ti nikdo neporadí, protože si neřekl, jaký že to motor ve své 206ce máš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eco mode mi pise ked dlhsie stojim s nezamknutym autom, myslim ze je to nejaky mod na setrenie energie, takze s tymi otackami a tahom motora to podla mna nesuvisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uplne jsem zapomnel dodat je to 1,4 8V 55kW rok 2002... Proste kdyz sesplanu plyn tak na kterykoliv rychlosti stupen mi nevytoci vice jak 3000ot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste dopnim, ze mi sviti kontrolka autodiagnostiky motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ale co s tim? kdyz pustim radio tak to hrozne neprijemne - (vysoky ton) v pravidelnych intervalech piska :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mikinek

jeste dopnim, ze mi sviti kontrolka autodiagnostiky motoru

Notak to ti asi běží na nouzovaj režim. Nevím, co vymejšlíš, když svítí diagnostika, že tě překvapuje, že to netáhne. Máš občanku ?

tak jí roztrhej.:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky me napadlo, ze asi bez v nejakym nouzovym rezimu, ale spis bych potreboval vedet cim to je, co to muze zpusobovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

některé čidlo nedává signál, nebo špatný kontakt...

Proto je tam diagnostika, u těchto složitých systémů se to nedá určit odhadem ani zkušeností, je potřeba měřit, a diagnostika řekne jasně, \"od koho nemá signál\"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mikinek

jeste dopnim, ze mi sviti kontrolka autodiagnostiky motoru

Ty jsi trouba. Tak si s tím zajdi někde na diagnostiku, ne? Tam ti chybu smažou, auto projedou a jestli je tam něco špatně, tak to po projížděce hodí tu chybu znova a oni ti přesně řeknou, co vyměnit/opravit. Dle mých informací stojí diagnostika od 0 (po známosti) do 500 Kč. Myslím, že to není zas taková suma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mas pravdu, asi jsem trouba, protoze jsem zajel na diagnostiku. Stala me 893Kc !!! Vyjeli mi 5 chyb - udajne nefunguje ani jedna lambda sonda, vymenil jsem je v zapeti a odpojil baterku, ale dioda sviti dal. Dalsi dve chyby byla, ze nespina ventilator - chybi mi tam kabelaz a ta posledni byla nejaka dalkova konfigurace. Akorat jsem vyhodil skoro litr a vysledek je nulovy :-( Kam jezdite v Brne na diagnostiku za 0-500Kc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.