Sign in to follow this  
Followers 0
lampa

auto na tahani voziku s konem

28 posts in this topic

znama by chtela nejake auto (nejlepe peugeot) an tahani voziku s konem v cene tak cca do 200 tisic a nafta

rikal jsem ji ze asi peugeot nebude to prave, ale kdyz to xce tak ho muze zkusit - podle me by byl vhodna 406 s 2.2 hdi (2.0 je na to slabe) kombi, ja jsem ji rikal ze to auto docela brzo utaha a pujde do kytek, kdyz jsem ji rikal az si koupi nejakeho nisana nemo mitsubishi, tak mi bylo receno ze to zere moc (8 - 9 litru) bez voziku s vozikem (cca tuna) 15 - 20. poradte co ji na to mam rict, ze nema rozum to nemuzu, poslat do haje ji taky nexcu, ale potom poslouchat ze sem ji poradil blbe, kdyz po 2 letech bude muset prodat 406, ze je uplne v haji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakejkoliv starší diesel od Mercedesu, nejlépe 2,5TD.

Pak Alfa 164 2,5TD (trochu starý už) - ten motor měl místo rozvodů ozubený kola.

To sou naprosto nezničitelný motory :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Jakejkoliv starší diesel od Mercedesu, nejlépe 2,5TD.

Pak Alfa 164 2,5TD (trochu starý už) - ten motor měl místo rozvodů ozubený kola.

To sou naprosto nezničitelný motory :roker

Alfa 164 2,5TD a nezničitelnej motor? Tos asi upad, ne? Tahle skládačka od VM Motori je snad jeden z vůbec nejhorších dieselů, co na trhu existuje, z hlediska sypavosti. Hlavy na něm praskaj pomalu rychleji, než je servisy stíhaj objednávat. Než tenhle motor, tak tisíckrát radši budu jezdit s neblaze proslulým fordím 1,8TD, a zdaleka se o něj nebudu tak bát! Nehledě na to, že Alfa 164 je stará paštika a průser obecně, kdežto dotyčná chce auto na úrovni 200tis Kč.

A stejně tak starší diesel od mercedesu - pro ženskou, co do toho nevidí, opravdu super rada! 15 let starou pixlu s najetými 1mil km+, opravdu super auto pro laika! Neřeknu pro kutila, co si staré mergly pořeší sám, ale laika takovéhle auto sežere i s chlupama. A jen tak mimochodem, když už starou W124, tak 3,0D či 3,0TD, a ne tu dvaapůlku, ta vskutku není \"nejlépe\".

Jinak nevidím, co má být na 2.0HDI slabého na tahání vozíku s koněm? Kolik s tím vozíkem s koněm na palubě proboha chcete jezdit??? Tunovej vozejk pro tuhle potřebu bez jakýchkoliv problémů utáhne i 405 1.9D, protože se s tím musí jet stejně piánko, aby se ten kůň někam nevyklopil - 2.0HDI jej pak utáhne naprosto luxusně. A že by se to auto tím brzo utahalo? Prdlajz, a beztak nebude jezdit furt jen s tím vozejkem. Jediné, co tam může hrozit, je častější odcházení spojky s tím odpruženým setrvákem, která není zrovna laciná, ale to není u žádného dnešního auta.

Pokud chce Peugeota, na tunovej vozejk s jedním koněm stačí 406 combík 2.0HDI s naprostým přehledem a rezervou (mmch. tažné na 406 je na 1500kg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamos za 405 taha bezne dvouosak se zbozim, ma 405 1,9 nebo co TD, z nakyho 93 - 96 roku, nevim presne, ma ji uz asi 4 roky, a jezdi mu to porad dobre.

v tom dvouosaku vozi zbozi do do st velky restaurace, i treba sudy atp .. proste tu tunu to ma dycky dyz jede z nakupu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co treba Expert nebo Partner? ty by na to mohly bejt stavenejsi, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Fusion

Jakejkoliv starší diesel od Mercedesu, nejlépe 2,5TD.

Pak Alfa 164 2,5TD (trochu starý už) - ten motor měl místo rozvodů ozubený kola.

To sou naprosto nezničitelný motory :roker

Alfa 164 2,5TD a nezničitelnej motor? Tos asi upad, ne? Tahle skládačka od VM Motori je snad jeden z vůbec nejhorších dieselů, co na trhu existuje, z hlediska sypavosti. Hlavy na něm praskaj pomalu rychleji, než je servisy stíhaj objednávat. Než tenhle motor, tak tisíckrát radši budu jezdit s neblaze proslulým fordím 1,8TD, a zdaleka se o něj nebudu tak bát! Nehledě na to, že Alfa 164 je stará paštika a průser obecně, kdežto dotyčná chce auto na úrovni 200tis Kč.

A stejně tak starší diesel od mercedesu - pro ženskou, co do toho nevidí, opravdu super rada! 15 let starou pixlu s najetými 1mil km+, opravdu super auto pro laika! Neřeknu pro kutila, co si staré mergly pořeší sám, ale laika takovéhle auto sežere i s chlupama. A jen tak mimochodem, když už starou W124, tak 3,0D či 3,0TD, a ne tu dvaapůlku, ta vskutku není \"nejlépe\".

Jinak nevidím, co má být na 2.0HDI slabého na tahání vozíku s koněm? Kolik s tím vozíkem s koněm na palubě proboha chcete jezdit??? Tunovej vozejk pro tuhle potřebu bez jakýchkoliv problémů utáhne i 405 1.9D, protože se s tím musí jet stejně piánko, aby se ten kůň někam nevyklopil - 2.0HDI jej pak utáhne naprosto luxusně. A že by se to auto tím brzo utahalo? Prdlajz, a beztak nebude jezdit furt jen s tím vozejkem. Jediné, co tam může hrozit, je častější odcházení spojky s tím odpruženým setrvákem, která není zrovna laciná, ale to není u žádného dnešního auta.

Pokud chce Peugeota, na tunovej vozejk s jedním koněm stačí 406 combík 2.0HDI s naprostým přehledem a rezervou (mmch. tažné na 406 je na 1500kg).

Prosimtě klid.

Nechápu jak tě někdy pár vět dokáže rozburcovat tak, že o tom napíšeš knížku.

U Mercedesu sem měl na mysli auto \"starý\" třeba 4-5 let s ohledem na požadovanou cenu žejo.

Mmch. \"Éčka\" ze začátku 90. let jsou takovej malej technickej zázrak, svědčí o tom i cena přes sto tisíc za 16 let starý auto, to mě nikdo nerozmluví.

A k té Alfě - vyráběly se 2 verze 2,5 TD, nevím jestli mluvíme o stejné. Každopádně má známej na svým 380tis. bez jakýchkoliv velkých problému, teď to akorát trochu hulí naftu (aby ne). Jinak se od všech Alf (možná kromě 2,4JTD) držím zásadně pryč.

Jo a na závěr - ten 15 let starej Mercedes se pro ženskou opravdu hodí. Mělo ho moje máti dokud ji ho neukradli. Nikdy nikde nezůstala viset.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kveton

a co treba Expert nebo Partner? ty by na to mohly bejt stavenejsi, ne?

Chce to jako osobák s možností tahání vleku, asi ne jen na tahání - takže ten Expert nic moc, to už je moc dodávka... no a Partner/Berlingo? To už je ta 406 podstatně stabilnější a má víc na kouli, Partner/Berlingo jsou dost malé. Za 406 bych to osobně s klidem vozil, za Partnerem bych si tedy netroufl )výjimečně možná, ale pravidelně ne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kromě motoru bych se zamyslela nad náhonem. Když bych kupovala pro tyhle účely auto, rozhodně bych šla do 4x4. Motor je jedna věc, ale jestli nechce, aby jí furt někde tahali traktorem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten vozik se bude tahat na zavody, ktere jsou po cele republice, vzhledem k tomu ze kun ma cca 400 - 500 kilo vozik je na dva kone, takze aby se to oplatilo (aby zaplatil pulku nekdo), tak se bude jezdit 2 kone(salamy) (800 - 1000kg) + 200 kg vozik, jezdit se bude wikendy (asi tak 2x, 3x za mesic) v letnim obdobi (kveten, zari), nekdy se jede 80 km v jednu stranu, nekdy min, nekdy zase vice, samozrejme se jezdi max rychlost 80km, kdyz se jede po dalnici, o ostatnich autech sem ani neuvazoval (mylim od peugeotu), protoze to auto, kdyz nebude za nim vozik (jak podotknul uz oddie) ne jen na tahani

[upravil dne 28.6.06 lampa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to bude jen v létě a jen na parkoviště k závodišti (a ne do lesa), tak ta 406 stačí bohatě, když chce Peugeota. Pokud by to mělo jezdit po nějakých rozbitých polních cestách a výmolech, tak by to muselo být to 4x4, už jenom kvůli výšce podvozku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je v tom, že na závodech se většinou parkuje na přilehlých pastvinách, loukách atd., kde se zvláště z jara a na podzim rádo tvoří bahno. To se pak člověk zahrabe ani neví jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tedy nevím, jestli jste někdo s koňma jezdil, ale máte dost iluzorní představy o stabilitě nákladu. Vozík s koňma jak správně píše Lampa váží klidně 1500kg a ty koně tam fakt jenom nestojí. Minimum je auto velikosti a váhy Škorpia či Superbu, 406 odtlačí ten vozík ze silnice jedním jančením. Všichni na závodech mají jeepy a těžké limuzíny jako nouzovou alternativu. Není ani vyjímkou konibus na podvozku třeba Jumpera právě kvůli stabilitě a bezpečnosti. Takže já bych volil jedině teréňák, pokud se nechci zabít.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

No jo jenže do 200tis sežene např. Patrola starýho cca kolem 12 let a ten by jí s klidem jak tu někdo poznamenal mohl sežrat i s chlupama. Kamarádova přítelkyně má na tahání koně právě Patrola. Jinak co píše Rebik s tou stabilitou je fakt, mě stačilo když jsem zažil jak se začne vlnit přívěs s naložených autem a ještě když si představím, že mi tam začne poskakovat kobyla.

[upravil dne 28/6/2006 Driver]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jo to jasný, že tu cenu nic nebude, ale pokud má na koníček jako jsou koně, jsou i přidružený náklady, já bych za 300tkč koupil Superb a nebo staršího Passat 4x4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebylo v zadání prvního příspěvku, že to je pro jednoho koně? Že jsou to najednou dva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já jsem vycházel s příspěvku lampy 504 .... Ale to je fuk, kůň se především musí cítit ve vozíku stabilně, jinak ti ho rozmetá za pár minut na třísky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

můžu potvrdit...máme 2,5 5ti vál a je to super. najeto necelejch 400k. v automatu.

ale na koně bych šel do offrouda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vážení a co Pažouta 806 (citroen evasion nebo fiat ulisé)? Nejlíp s motorem 2.1TD, to je na tahání docela fajn auto, a za 200tis. by to neměl bejt problém sehnat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeden kun v 50% pripadu, kvuli rozlozeni nakladu a hlavne kdyz jsou dva kone jsou klidnejsi (a vetsinou stejne snima v tom konibusu je), ale kdyz se urvou, potes koste....

[upravil dne 28.6.06 lampa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.