Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 205 1.6 Gti elektrika, vstrekovanie


mrobo

Recommended Posts

mam problem na vstrekovacoch mam slaby tlak nejde nastartovat resp. vstrekuje malo benzinu ? iskra ide palivo tiez ale malo, ked ukostrim jeden koniec vsrekovacov tak da neprerusovany vstrek cez vstrekovace a motor chyti ale ide naplne gule :D ten kabel ide z pocitaca-Fuel Injection ECU ako keby daval slabu prerusovanu kostru

skusal som iny pocitac a aj ine Tachymetric rele nic nepomaha

[align=center]:mrkbudem vdacny za kazdu radu :mrk[/align]

(prehadzoval sa motor aj s kabelazov z druheho peugeota, lebo bol vadny)

stary pokazeny motor mal jednobodovy vstrek a nemal rozdelovac

novy funkcny motor ma viacbodovyvstrek a ma rozdelovac

a este by som chcel vediet ake kontrolky maju svietit pri zapnuti spinacky a ci maju kontrolky pristrojovky pri startovani z hasnut ?

mala by to byt schema noveho funkcneho motora Diagram1b: XU5J/JA a XU9JA

povodna stara schema stareho pokazeneho motora DiagramB: TU1M/l a XU5M3/Z/L

este mi to robi aj taketo nieco :

ked zapnem ventilator kurenia tak priblizne v polovici otocenia ovladania mi rozsvieti vsetky kontrolky na pristrojovke(budikoch)

:super takze zavada odstranena pre vsetkych ktory maju problem s nastartovanim moze to byt zlymi hodnotami z cidla prudenia vzduchu (skusit odpojit konektor a ak nastartuje asi je vadne) :D

[upravil dne 10.7.06 mrobo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se vstřikováním ti bohužel neproadím..Po zapnutí klíčku mi svítí červená kontrolka u tlaku oleje,červená kontrolka u teploty chladící kapaliny,kontrolka stop,ruční brzdy(samozřejmě pokud je zatažená),dobíjení a kontrolka diagnostiky(něco jako písmeno K v bloku motoru).Po nastartování všechny zhasnou,pokud je vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: michal.doubravsky

Se vstřikováním ti bohužel neproadím..Po zapnutí klíčku mi svítí červená kontrolka u tlaku oleje,červená kontrolka u teploty chladící kapaliny,kontrolka stop,ruční brzdy(samozřejmě pokud je zatažená),dobíjení a kontrolka diagnostiky(něco jako písmeno K v bloku motoru).Po nastartování všechny zhasnou,pokud je vše OK.

takze kontr. ruc. brzdy svieti iba pri zatiahnuti rucnej brzdy ?

pytam sa lebo su to vlasne dve kontrolky spojene jedna (P) ako parking a druha ako kontrolka stojaceho motora (!) a obidve svietia naraz.

este pri startovani ked tocis starterom kontrolky ostavaku svietit alebo zhasnu ?

Dakujem !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

(P)(!) je jedna kontrolka, pro zataženou ruční brzdu a plovák v nádobce brzdové kapaliny. Brzda má spínač u ručky, pod plastovým krytem, plovák v nádobce ve víčku. Oboje dvoje je spínáno proti kostře. Takže když je zatažená ručka, nebo málo kapaliny tak se rozsvítí kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: michal.doubravsky

Jenom při zatáhnutí ruční brzdy.Ty 2 kontrolky,jak píšeš jsou vlastně jedna(zhasnou a rožnou se vždy společně).Pokud je vše v pořádku,tak by hned po nastartování měly ostatní kontrolky zhasnout.Alespoň tak je to u mě.

takze pocas startovania ked este tocis starterom tak kontrolky svietia stale ? ano ? dobre tomu rozumiem ? :myslim a nema este aj pocas startovania rosvietit nejaku kontrolku ? :nevim

[upravil dne 28.6.06 mrobo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pocas startovania nesviti, pripadne pohasnou. Vsecek proud jde na starter, kontorlky v tuto chvili nejsou dulezite.

Jinak zkus ukostrit primo jednotku, pripadne kousek od konektoru jednotky byva (nekde u personu tlumice) drat s ockem a ten ma prijit na kostru, pak je jeste jedna primo v kastliku u jednotky. Mohlo by to pomoct. Pak jeste muzes porovnat starou a novou kabelaz. Treba najdes nejake rozdily

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: voštík

pocas startovania nesviti, pripadne pohasnou. Vsecek proud jde na starter, kontorlky v tuto chvili nejsou dulezite.

Jinak zkus ukostrit primo jednotku, pripadne kousek od konektoru jednotky byva (nekde u personu tlumice) drat s ockem a ten ma prijit na kostru, pak je jeste jedna primo v kastliku u jednotky. Mohlo by to pomoct. Pak jeste muzes porovnat starou a novou kabelaz. Treba najdes nejake rozdily

pri tlmicoch mam dva kostrove kable s plochou koncovkou tie som vycistil a ukostril ale kde ja ta kostra v kastliku u jednotky neviem mozes to blizsie popisat kde ju hladat ? co sa tyka kabelaze tak ta nie je rovnaka je tam hlavne rozdiel v pripojeni cerpadla paliva a tych kontroliek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...