gembi Odesláno 28. červen 2006 Sdílet Odesláno 28. červen 2006 Začal mi téct převodový olej v místě kde vstupuje levý hnací hřídel do převodovky. Dá se nějakým způsobem vyměnit to gufero, aniž bych musel vyndavat celou poloosu? Slyšel jsem, že je možné nějak vytáhnout pouze vnitřní kloub a poloosa zustane viset v náboji kola. Nevíte někdo jak to provést? Případně jaký rozměr má to gufero? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červen 2006 Sdílet Odesláno 28. červen 2006 Když vyhákneš těhlici z ramene, můžeš to celé povytáhnout a ta poloosa z té převodovky vyjede, je tam jen nastrčená. Pokud budeš dělat jen to gufero, jde to takto provést. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gembi Odesláno 28. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2006 To znamená, že mám povolit ten šroub co drží kulový čep v rameni a pak to půjde i s celým kolem vyklonit směrem ven od převodovky? Chápu to takhle správně, nebo je třeba rozdělat ještě něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červen 2006 Sdílet Odesláno 28. červen 2006 Jo, takhle, akorát nejen povolit, musíš to vyháknout ven a vyklonit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gembi Odesláno 28. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2006 Jj, musím to prostě rozpojit v místě toho kuláku. Díky za radu, nechtělo se mi zápasit s maticí co drží poloosu v náboji, tohle bude mnohem snazší:-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bx19gti Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Před týdnem jsem to dělal na Saxu a ten čep na rameni mi nechtěl vypadnout i když jsem to páčil a mlátil do toho. Nakonec jsem povolil oba silentbloky na rameni a celý rameno sundal. Jinak polosa šla z převodovky v pohodě vyklonit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Ono je místo páčení a mlácení do toho většinou lepší opřít se o to rameno páčidlem, a ze strany do té těhlice zatlačit, jakoby do středu auta - protože při tlačení toho ramene dolů to má tendenci povyjet ven, čep se začne příčit, a protože je tam docela volně, snadno dosáhne v té díře samosvorného úhlu a nejde vytáhnout žádnou silou. Přitom stačí s tím právě ze strany \"zavrklat\" a vypadne - ne ale praštit do toho kladivem, to nemá efekt. Já to dělám tak, že mám dlouhou trubku, kterou páčím to rameno dolů jako víc ze strany auta - pak stačí se za tu trubku se třeba pověsit či si na ní sednout (podle toho, jak je auto na zvedáku vysoko), a patou se opřít do náboje kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.