malypeto

Prasknuty radiator

14 posts in this topic

Tak mi moj pegot trochu obaril nohy.Pri jazde po meste,teplota cca 85 stupnov mi nieco zacalo sycat a zacalo z kurenia valit vodu.Pravdepodobne praskol radiator alebo nejake tesniace O kruzky.Neviete mi niekto poradit ako ten radiator vyberem von?Vodu uz vypustat nemusim:D,tej tam vela nezostalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U starého modelu to jde vyndat bez sundání celé palubky, sice blbě, ale jde. odstroj ty boční plasty středovéhu tunelu, a uvidíš tam. Není na tom moc co popisovat, to uvidíš na místě - trubky z toho vytáhneš po povolení pár šroubů, jsou těsněny do radiátoru gumovými O kroužky, samotný radiátor jde vytáhnout po vyšroubování dvou šroubků v rozích. Radiátorů je víc typů (podle výrobce), pozor na to až to budeš kupovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vonku by bol.To bol porod;).Teraz ho nejak setrne dostat dnu.Este musim niekde kupit O-kruzky.Neviete niekto ich rozmer?Ja som tam mal uz O-stvorceky:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radiator.Valil vodu zo spojov medzi tymi trobkami a plastom.A ako tie kruzky meram,tak meram,kazdy je iny:mrk,idem najst nejaky magazin s gumickami a idem kupit priblizne podla starych.

A ten radiator asi zahucal preto,lebo mi zanasalo hadice a trubky ,hlavne tu tenku asi odvzdusnovaciu od termostatu do chladica,tak dostal motor roztok nejakej sracky na preplachnutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Změř si průměr té roury, ne těch kroužků... Jo, ta tenká hadička se ucpe dost často, je potřeba jí prošťouchnout, nějakou strunou (já používám lanko z kola nebo drát z COčka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jaj,to som si zas vymyslel robotu...Slak ma triafa.Radiator som tam dostal vcelku dobre,ale tie tubky,s tych ma ide jebnut.Neviem preco ale stale mi slzi voda z toho spoju.Uz som ich aj cele vyrval von a nasadil naspat,povytiahol radiator a nasadil ihc uplne rovno,aj O-kruzky vymenil...Asi pojde silikon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám pod podlážkou řidiče chladící kapalinu.

Ty o-kroužky jsem měnil asi před rokem, dvěma... Je možné, že je chladící kapalina rozežrala?

Spíš se tedy obávám, že je v háji radiátor.

Nebo ještě nějaký nápad čím by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spíše se obávám ,že to bude radiátor

tu jsem našel fotky mého radiátoru starý a nový

[upravil dne 14/5/13 13:24 od servisman]

post-10650-14109631245328_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak mám pod podlážkou řidiče chladící kapalinu.

Ty o-kroužky jsem měnil asi před rokem, dvěma... Je možné, že je chladící kapalina rozežrala?

Spíš se tedy obávám, že je v háji radiátor.

Nebo ještě nějaký nápad čím by to mohlo být?

jestli je to opravdu chladící kapalina, tak sis diagnozu stanovil sám :potlesk:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

servisman: Můj vypadal dobře... Kolik stál novej?

ozzy56: :D Já věděl že někdo mi něco takového napíše... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli je to na 307,tak ještě minulej týden byla funglovka na aukru za 300kč.Já ho měnil před týdnem ale spěchal jsem tak jsem koupil na vrakáči za 200kč.A stěma těsnícíma kroužkama-zkoušel jsem dávat O-kroužky,ale nešlo to důkladně stáhnout,originál mají jinej tvar než O-kroužek,mají plošku.Řešil jsem to tím,že jsem vzal k radiátoru i potrubí a vyměnil to celé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nový mne vyšel do tisícovky ,ale byla sleva takže asi 750 Kč,kupoval jsem jej v Autobenexu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.