bakero Odesláno 27. červen 2006 Sdílet Odesláno 27. červen 2006 Zdravim Poprosil by som vas o pomoc. Mam P 406 1.9 TD, r.v.1998. Dal som si vymenit gufra ventilov. Auto islo v poriadku ako pred tym, na druhy den od odobratia auta zo servisu a prejdeny cca 30 km som po obede isiel nastartovat auto, ale auto ledva nastartovalo a motor zacal drglovat a vydaval taky plehovy zvuk. Tak ma odtiahli naspat do servisu a zistili, ze trisky su zadrete,vsetky 4. Dali mi tam nejake pouzivane s tym, ze si mam kupit nove a potom mi ich vymenia. Auto ale od vtedy nejako zle startovalo, musel som dlhsie tocit starter a ked nastartovalo, tak chvitu drhlo motor,ale potom islo bz problemov. Dnes som siel som presiel asi 80 km a auto znova zacalo drglovat, malo nizke otacky, neragovalo na pridanie plynu a dymilo na bielo. Chcem sa spytat, cim to moze byt? Moze byt chyba servisu, ze vsetky 4 trisky sa pokazili, pricom zo servisu auto odchadzalo v poriaku? Moze to byt pokazene cerpadlo? A este jedna otazka: Ma byt v hadicke medzi palivovym filtrom a cerpadlom vzduchova bublina? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tříprs?ák Odesláno 28. červen 2006 Sdílet Odesláno 28. červen 2006 cau.podivej se jestli se ti nestratil olej jestli jo tak by to mohlo delat turbo!znamymu to taky hulilo a sezralo to za 2km vsecen olej:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.