Sign in to follow this  
Followers 0
Miki

nejak mi cuká

12 posts in this topic

rano mi to nejak cukalo , trochu , dokonca mi to hned po nastartovani 2x zdochlo, neudrzalo to otacky .

Menil som palivovy filter , zeby boli zasrate aj hadicky ??? Tie som nekontroloval Zeby to boli aj sviecky ?? Ale namel som dojem ze by som siel len na 3 valce alebo podobnne .

Poradteeeeeeeeeeee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde ti zůstal vzduch v pal. systému. Podaď se to nevyjezdí, tak to ten vzduch cucá dál a pak si ověř, jestli je prerfektně nasazená těsnící guma na filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivovej filtr. Pokaď se mi něco posere poté, co semse hrabal v autě, tak to na 90 % souvisí s tím, včem se hrabal naposled.

----------------------------------

Tímto zdravím všechna sprostá howada, co kdy komu nabourali auto ( tedy i sebe) :o:D:o:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vstrikovac to nie je , teda po nasom cerpadlo :D .Tlaci dobre , skor to dava prilis bohatu zmes , dym ide cierny a ma benzinovy zapach .Olej je Ok, teda zoiadny olejovy zapach alebo sfarbenie . Musim ist na test motora, bez toho sa nevedia pohnut dalej .Mozno, dufam, bude stacit resetnut pocitac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začni od toho nejjednoduššího - vyměnit svíčky není zas tak velká bolest. Mohlo by to být i čidlo (teplota vody,otáčky). A nebo, což je poměrně častá bolest Peugeotů, vadný potenciometr škrtící klapky. To je ovšem darda - cca 17000 Kč. Při zanešeném palivovém filtru by to cukalo spíš při větším zatížení,kdy jsou větší nároky na průtok paliva. Rozhodně bych zajel na tu diagnostiku - pokud bude vadné něco,co jde nějak el. změřit, tak na to přijdou. Přeju hodně zdaru. Otta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mam vysledok testu -vraj mi to malo tlaci - 9,9.V knihe Jak na to pri mojom motore pisu 9,1 .Technik mi povedal ze by to malo byt 12-14 ?!?! Kto sa v tom ma vyznat ?? Vraj mi menili sviecky a nejaky prasknutu hadicku a vycistili klapku .Zmeny som zatial nespozoroval .

Dalej vraj emisie mi vychzadzaju spoza katalizatora nulove ale pred nim je to nejakych 250-300 a malo by byt okolo 100. Vraj to nestiha spalovat CO2 ci co ???

Ja som z toho jelen :D:D:D

ma nietko nejaku radu ?? Vraj sa mu este zda ze byt mohla byt zodrata vacka

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikto nema skusenosti s tym co som popisal ako vysledky testu motora ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

dne sma napadlo, tlaky su pomer vxzduchu na palivo -ked malo tlaci ako mene 9,9 a malo by to byt viac je teda jasne ze to dostava malo vzduchu !! je to pravda alebo si len vymyslam ???

Tym padom vymenim filter a malo by sa to zlepsit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to se trochu pletes.... tlaky jsou ve valci... Pokud mas male tlaky, znamena to, ze mas bud netesne pistni krouzky nebo jsou spatne vule ventilu nebo spatne ten ventil doseda na jeho sedlo... Vymenou filtru to nejspis nijak neovlivnis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.