Sign in to follow this  
Followers 0
oddie

PŘESTAVBY - POZOR!!!

27 posts in this topic

Tak jsem se právě vrátil z magistrátu, tak lehce po studené sprše... Dosud se totiž výměna kastle řešila tak, že se přineslo příslušné potvrzení od Peugeota, a do TP napsali VIN té nové kastle.

Ovšem, úředníci vymysleli skvělou novinku: v TP se nic nepřepisuje, donesete si příslušné potvrzení, a oni vám někam do té nové kastle obyčejnými raznicemi ze železářství od ruky vymlátí ten původní VIN, a ten z té nové kastle rozsekají.

Z pohledu papírování se nic moc nemění, akorát jedno potvrzení navíc. Ale, zkuste pak s takovým autem jet třeba do Německa... O tom, že to znamená obrovské usnadnění legalizace kradených aut, snad ani mluvit nemusím.

Takže, kdo si chcete nechat přivézt auto na přestavbu, počítejte s tímto postupem. Je to \"novinka\" asi tak měsíc stará.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak v tom pripade uz je bezpecnejsi a rozhodne vyhodnejsi si to cislo nechat od nekoho prevarit z toho staryho ;):D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevarit mozna, ale celou pricku, nebo podbeh. Jenom kus je taky vrahovina. Kysi kamosovi na hranicich kolem cisla smejvali barvu.......:mad:

A urcite existujou nejake meraky, kde zjisti svar.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně že hlásali že spřísní přestavby takhle to moc nevipadá :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem tu čest hořit s \"poněkud\" zdeptaným Oddiem. Je to průser, páč jak praví - odvážit se do Germánie nebo Rakous s takhle domršeným VINem je holá sebevražda. Prej je to podle směrnic EU. He??? Snad po stý tu opakuju: čemu se sakra furt divíme? Vždy? žijem v čechách... Zas**ná země, za**aný úředníci a vůbec... Kdy se ku**a začnou taky politici a úředníci chovat podle regulí EU? Člověk ty parchanty platí ze svejch daní a tudíž sou to jeho zaměstnanci!!! Nít tu možnost, tak jich 3/4 propustím a to ihned a žádný odstupmý. Sem se zase rozčílil.... Fuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Radek V.

A urcite existujou nejake meraky, kde zjisti svar.....

Existuji, jedna z metod je pouzit magneticky prasek a pustit do kastle proud... krasne vykresli spary, praskliny, svary... pouziva se to obvykle v diagnostice, ale i jinde.

Kdyz se podivas na stranky www.cebia.cz , tak je tam nekolik postupu jak overit pravost VIN a to jestli patri k danymu autu. Meri se mimo jine tloustka laku (jestli tam nebylo prelakovano stary zabarveni) a zjistujou se svary na dilu kde je VIN. Jinak s cebii mam docela dobre zkusenosti, jejich sluzby pouzivame kdyz se dela leasing nejakeho ojeteho auta, kamionu nebo autobusu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sakra ... Hmm, těch úředníků už je tolik, že už neví roupama co dělat :mad: Takže vymýšlejí jednu ptákovinu za druhou, aby po měsíci, dvou zjistili, že narazí (jsem zvědavý, co jim na to řeknou \"převozníci\") Tak ji stáhnou. To je ovšem nezastaví a vymyslí ještě větší. A ještě větší, a ještě větší ..

Což u takhle starý plečky, jako mám já, mi tak ani moc nevadí. Ale každý si rozmyslí, jestli si přiveze bouračku ze zahraničí, nebo si koupí něco nového. :(

Viděl bych za tím Mladoboleslavskou Škodovku. Teď jim klesl podíl na trhu pod 50 % (spíš 45 %) a v Čechách skvěle ztrácejí. Tak začínají kopat ...

Rozhodně se jim to povedlo. Jsem zvědavý, na jak dlouho...

To oddie : A to tam razí kdo? Ta úřednice, nebo na STK, nebo kdo.. já si to vůbec nedovedu představit, kdo to může dělat ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je zase píčovina tedy zase nějakej ouřada byl zkouřenej a a vymyslel takouvou xundovinu... No to převařování vinu se dá zjistit a skopčáci jsou na to alergičtí jako sfině no nefím co je lepčí .. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

na co jsou alergicti? na prerazeny nebo prevareny cislo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kocourkov?

Dělal jsem jednu přestavbu pro sebe, likvidoval jsem Peugy 205 z 1988. Namísto ní jsem si dovezl model z roku 92 a zažádal u koncesionáře ... bla bla

Do TP napsali číslo novější karoserie a hotovo.

Spoustě lidí byl tento postup proti srsti, tak se ze starých aut vytrhaly š?ítky a vystrihl z plechu VIN. Pak se to nanýtkovalo a navažilo na nový auto! Takovýchto aut u nás jezdí na tisíce, po vstupu do EU bude humbuk :D a vozítka s podezřením na manipulaci s VINem budou odstavena na státních parkovištích? Aby už je začali stavět. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

voštíku na oboje jakej koliv zásah s číslem karoserie jimjebne v kouli a zabavujou auta než se to ověří takže se může stát že půjdeš domů pěšky z batohem na zádech ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je pěkný. Poradí mi někdo, jaká je tedy "nejbezpečnější" změna kastle? Sehnal jsem 205 ve velmi dobrém stavu, naprosto stejnou jako je ta moje, liší se pouze výbavou a chci na ní ty papíry přepsat (jakoby výměna kastle), ale tohle mne trochu zaskočilo. Nebylo by nejjednodušší si jen sehnat někoho, kdo by mi to číslo na kastli vyrazil a to staré obrousit? Neumím si moc představit, jak běhám po úřadech a peugeotu (ani nevím, co všechno k tomu potřebuju) a z převařování mám strach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Existuji, jedna z metod je pouzit magneticky prasek a pustit do kastle proud... krasne vykresli spary, praskliny, svary... pouziva se to obvykle v diagnostice, ale i jinde.

...říká se tomu magnetická prášková nedestruktivní kontrola materiálu, jinak se to dá ještě zjistit úplně krásně ultrazvukem, nebo rentgenem, ale to už je v tomto případě nepohodlné, .. tak trochu tomu rozumím.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jste si jistí, že to je opravdu aktuální? Já jen, že ten příspěvek je 4 roky starej....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud chce někdo řešit "výměnu karoserie", tak ten postup opravdu ještě platí. S tím, že je třeba si nejdřív podat žádost o vyjádření na Peugeot ČR, která samozřejmě něco stojí, a oproti dřívějšku se podstatně zpřísnilo jejich vydávání - dříve stačilo shodné objednací číslo kastle dle katalogu, takže u 205 šly zaměňovat starý a nový model, a benzín s dieselem, kdežto dnes bude pravděpodobně vyžadována shoda x znaků z VIN. Dále je oproti tomu 4 roky starému příspěvku ještě jedna změna - vždy se dělá znova STK + ME, i kdyby byly třeba jen měsíc staré - což znamená další prachy navíc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo to mi u 405ky dělali taky,že číslo na tej nowej kastli přesekali a vybouchali tam to z původní kajstle.a musej se povyměňovat i štítky kde je to číslo.njn ouřednící si chtěj ulehčit práci aby nemuseli dělat new doklady.takový prachy berou a ještě kulové dělaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidi,jak to teda je,týká se to i mě,když jsem dovezl 405 z Němec s odhlášeným originál techničákem?Snad mě to přihlásej,když splním STK a evidenčku...?Jinak budu vraždit a jezdit načerno!!:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pája: Za 5500 Kč to normálně legálně přihlásíš, není důvod to dělat jinak, pokud máš vyplněnou kolonku ABE v techničáku nebo na štítku kastle.

oddie: Běžná praxe (u BMW to tak je už několik let), přitom jim nedochází základní věc - kdo má v TP "VIN kod vyražen náhradní technologií", může na jedny papíry provozovat defakto dvě auta, třeba jedno na léto a jedno na zimu; není taky problém, když to zboříš, přivézt jiný "stejný" auto a prostě si ten VIN vyklepat na další auto. U BMW to navíc dělali tak, že tam dávali úředně přidělený VIN, který s originálem nemá nic společného, a na hranicích si pak drbou hlavu, co to má jako být za auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.