ludom Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Mam problemik, ako vymenit tlmic vyfuku na 405 grd 1.9 D /90, je to skora nádobka ako olejový filter-trochu väčšie. Je to pod združovacim potrubím a je to už deravé, mam nove, ale dilema je ako so starým von a s novým dnu, je tam blbý prístup a poloos sa mi dole dáva? nechce, nemá niekto neaký nápad? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 pokud vim, tak tam jde vlezt zespod, ale potrebujes dlohy a kratky nastavec na racnu a myslim 13 orech...... jeste lepsi jsou 2 dlouhe nastavce Delej to radsi na rampe nebo na kanale a jeden clobrda se ti bude urcite hodit...... Teda doufam ,ze to bude podobny, jako na ostatni XU motorech (1.6, 1,9 ben/dies.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 ja som bol minule na rampe a nic take som tam nevidel. idem kuknut. 1.9d r 92 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhercik Odesláno 30. duben 2003 Sdílet Odesláno 30. duben 2003 Mám P405 GLD motor XUD a měnil jsem ten cyklón ( název toho prvního tlumiče u Auto Kelly) na rampě, odmontovat ho nebyl problém, ale dostat ho ven a nový tam.... Musel jsem odpojit stabilizátorovou tyč u pravého kola a tlačit na ní. Dělal jsem to sám a pakárna. Jak psal Voštik, chce to ještě jedny ruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhercik Odesláno 30. duben 2003 Sdílet Odesláno 30. duben 2003 to tomyka: podle VIN bych měl mít katalyzátor, ale není, mám jen ten přední (cyklón) a zadní tlumič. Přesně tak je to i na náčrtu výfuků pro motor XUD9 v knize \"Jak na to\". Ale u Peugeota a u Kellyho dalo dost práce najít tenhle druh, tvářili se, že mám nějaký paskvil. Nakonec to snad bylo v nějakém katologu neoriginálního výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 26. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2003 To: Janherčík :\"Mám P405 GLD motor XUD a měnil jsem ten cyklón ( název toho prvního tlumiče u Auto Kelly) na rampě, odmontovat ho nebyl problém\" .............. tak toto ma dojalo. Mne tie dva šroby tak zapieklo že som ten plech musel rozstrihnu? a odvrtáva? ich z vnútornej strany. Pakareň- ocelové šróby, ničím to nešlo odvŕta? tri hodiny som tam fungoval s vrtačkou- samozrejme mi dala zbohom. Potom dal tatok vrták na koľajnice a bolo to v momente odvŕtané - som myslel, že ma porazí - po toch hodinách mi ho donesie. Založenie 10 minút. Stabilizátor dole- samo sebou -odtrnuté obe skrutky na ľavej strane. To? bilancia - celá sobota. Mimo to výmena kotúčov a obložení - majú to perfektne poriešené za hodinku som ich mal hotové, teraz je to iné brzdenie. Dik za radu \"druho ruky\" sú fakt potrebné.:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 26. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2003 kua píšem ako maďar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 206WRC Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 to je hned :-) a utrzenej sroub vzdycky potesi, hlavne na spatne pristupnym miste, idealne v hliniku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 Ludom: a nejsi náhodou slov. maďar? Igen?:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhercik Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 Ludom, tak to je mi líto, že to s tou výměnou výfuku dopadlo takhle. To tedy muselo být sprostých slov i na mou adresu... Faktem je, že já nic netrhal a neodvrtával, jen jsem trochu ožvejkal ty šrouby, ale ty jsem steně pak měnil. Minulý měsíc jsem ale bojoval s výměnou kotoučů, ne a ne je sundat, po několika hodinách jsem to vzdal a přetáhl do servisu (naštěstí je 50m od garáže). Tam se s tím známý také dost navztekal. Jó karta se hold obrátila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 Jo taky jsem to řešil s výměnou výfukového potrubí a potřeboval jsem taky čtvery ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 27. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2003 Mal som tam Imbusové šróby, a to som hneď strhal, inak s madarmi nemám nič spoločné.:D:D , To: Janherčík: žiadne slová na Tvoju adresu nešli, zúril som na seba, lebo som nevedel čím to už odvrta?. Ale teraz je to už v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 27. květen 2003 Sdílet Odesláno 27. květen 2003 Jestli můžu poradit hoď ho pryč a zaslep to plechem na 2 šroubkách.Měl jsem to na předchozím dieslu a zjistil jsem že když jsem ho dal pryč šla teplota dolů i spotřeba a přestalo se mi sazemi zanášet sací potrubí,je to tam na hovno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 27. květen 2003 Sdílet Odesláno 27. květen 2003 Tomsn: To se mi zdá jako dost brutální řešení a nestoupla na úkor teplotě a spotřebě rapidně hlučnost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhercik Odesláno 27. květen 2003 Sdílet Odesláno 27. květen 2003 a neprojeví se to na emisích (kouřivost) ?, přece to tam má nějaký smysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.