Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tlmič vyfuku


ludom

Recommended Posts

Mam problemik, ako vymenit tlmic vyfuku na 405 grd 1.9 D /90, je to skora nádobka ako olejový filter-trochu väčšie. Je to pod združovacim potrubím a je to už deravé, mam nove, ale dilema je ako so starým von a s novým dnu, je tam blbý prístup a poloos sa mi dole dáva? nechce, nemá niekto neaký nápad? Dik. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud vim, tak tam jde vlezt zespod, ale potrebujes dlohy a kratky nastavec na racnu a myslim 13 orech...... jeste lepsi jsou 2 dlouhe nastavce :)

Delej to radsi na rampe nebo na kanale a jeden clobrda se ti bude urcite hodit......

Teda doufam ,ze to bude podobny, jako na ostatni XU motorech (1.6, 1,9 ben/dies.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám P405 GLD motor XUD a měnil jsem ten cyklón ( název toho prvního tlumiče u Auto Kelly) na rampě, odmontovat ho nebyl problém, ale dostat ho ven a nový tam.... Musel jsem odpojit stabilizátorovou tyč u pravého kola a tlačit na ní. Dělal jsem to sám a pakárna. Jak psal Voštik, chce to ještě jedny ruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to tomyka: podle VIN bych měl mít katalyzátor, ale není, mám jen ten přední (cyklón) a zadní tlumič. Přesně tak je to i na náčrtu výfuků pro motor XUD9 v knize \"Jak na to\". Ale u Peugeota a u Kellyho dalo dost práce najít tenhle druh, tvářili se, že mám nějaký paskvil. Nakonec to snad bylo v nějakém katologu neoriginálního výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

To: Janherčík :\"Mám P405 GLD motor XUD a měnil jsem ten cyklón ( název toho prvního tlumiče u Auto Kelly) na rampě, odmontovat ho nebyl problém\" .............. tak toto ma dojalo.

Mne tie dva šroby tak zapieklo že som ten plech musel rozstrihnu? a odvrtáva? ich z vnútornej strany. Pakareň- ocelové šróby, ničím to nešlo odvŕta? tri hodiny som tam fungoval s vrtačkou- samozrejme mi dala zbohom. Potom dal tatok vrták na koľajnice a bolo to v momente odvŕtané - som myslel, že ma porazí - po toch hodinách mi ho donesie. Založenie 10 minút. Stabilizátor dole- samo sebou -odtrnuté obe skrutky na ľavej strane. To? bilancia - celá sobota. Mimo to výmena kotúčov a obložení - majú to perfektne poriešené za hodinku som ich mal hotové, teraz je to iné brzdenie. Dik za radu \"druho ruky\" sú fakt potrebné.:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludom, tak to je mi líto, že to s tou výměnou výfuku dopadlo takhle. To tedy muselo být sprostých slov i na mou adresu... Faktem je, že já nic netrhal a neodvrtával, jen jsem trochu ožvejkal ty šrouby, ale ty jsem steně pak měnil. Minulý měsíc jsem ale bojoval s výměnou kotoučů, ne a ne je sundat, po několika hodinách jsem to vzdal a přetáhl do servisu (naštěstí je 50m od garáže). Tam se s tím známý také dost navztekal. Jó karta se hold obrátila...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli můžu poradit hoď ho pryč a zaslep to plechem na 2 šroubkách.Měl jsem to na předchozím dieslu a zjistil jsem že když jsem ho dal pryč šla teplota dolů i spotřeba a přestalo se mi sazemi zanášet sací potrubí,je to tam na hovno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...