myslikovjan Odesláno 27. duben 2003 Sdílet Odesláno 27. duben 2003 Zajímali by mne jaké máte zkušenosti s olejema, jaký typ a značku používáte do svých broučků, hlavně \"D\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 no ja do svyho dieslu leju polosyntetiku 10W-40, nejdriv ejakej VAT65, pak Havoline (prodavaj v makru) a tedka nejakej nemeckej polosyntak.... a jezdi to bezvadne..... jinak do BXka sem lil normalni mineral (trysk super turbo) od parama a jezdi v pohode dodnes a s olejem nejsou problemy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 O olejich se tu uz dlouhosahle povidalo. Klikni na kolonku VYHLEDAT, zadej sluvko OLEJ a mas to....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 TOTAL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Olej s mušlí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Já vsadil na eso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
digger306 Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Ja pouzivam Fina Formula 5W40 od zacatku a jsem spokojenej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Do 205/309/405D používám: Mogul Optimal, polosynt. 10W40, API CG-4/SH, cena cca 90-100,-Kč/litr na www.kmoch.cz. Případně Mogul Diesel (minerál 15W40), pokud ten motor vypadá tak, že už by ten polosynt nestrávil (nebo spíš, že by ho strávil až příliš mnoho a rychle...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 já používám jak do 205GTI tak do 405Break Castorl Powertec což je polosyntetika a jsem nadmíru spokojen.Jen cena je trošku vyšší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Mobil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Chevron sintetic, sice docela drahej, ale jsem s nim spokojenej. Na oleji se asi šetřit nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 28. duben 2003 Sdílet Odesláno 28. duben 2003 Já MOBIL 0W40 jezdím na něm 22000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Já tam dávám Trysk Super od Parama (za 74 Kč) přímo z Paramo prodejny v HK, ještě si tam koupím za 80 olejovej filtr a jsem spokojen. Pro ty z Hradce: je to naproti Novákovejm garážím.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mArda Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Tak je to tak, ze se v Praze jezdi vetsinou na polosyntetiku nebo syntetiku. Toz u nas na Morave se jezdi prevazne na mineral, protoze my z hanackeho kraje jsme lakomiiiiii ) Leju Castrol GTX3 (15W50) mineral a chlasta mi to 1l na 9000 km. To uz je na vymenu gufer ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Eso plna synt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 To je dobrej dotaz to by se hodilo do té přestřelky, kterou jsme tu měli ale nebudu do toho rejpat. Většina lidí si vybere dle auta a jeho stavu, doporučení, zvyk používat určitou značku atd. Většina olejů je dnes už hodně kvalitních a tak je to na zvážení každého. Já třeba dávám Shell(doufám, že jsem to zase napsal blbě) 10W-40 a vše je naprosto OK. Olej je i po 6000 km pěkně čistej. Je to na tobě ale pozor na karbon ten když se uvolní tak je to v prd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Shell Hellix 15W 40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 29. duben 2003 Sdílet Odesláno 29. duben 2003 Chlastani 1L/9000 km je dle mne uplne v pohode, zalezi na stari motoru a kompresnich tlacich. Ja byl na vymene gufer az kdyz to chlastalo tak 1L/900 km (a vymena stala i s praci 5000 Kc, protoze museli sundat hlavu motoru . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 2. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2003 No abych se přidal, já do svýho Pažouta leju 10/40 od Shellu, mám nalítaných 160.000, po výměně gufer na vačce a na klice dolívám tak 0,5 litru na 10.000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.