Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na co si mam dat pozor pri koupi ojetiny do 50 litru?


Vvitty

Recommended Posts

Stary auticko doslouzilo tak chci neco jineho a 309 se mi celkem libi, bohuzel jsem omezen rozpoctem a tak by me zajimalo jestli to co se za tyhle penize objevuje v bazarech vydrzi jeste par let provozu? (tak 10-20 000 km rocne)

Je mi jasny ze tam nejaky opravy budou nutny ale aby mi fakt neodpadavaly dily pri jizde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na vsechno!!!!! uplne na vsechno......

1. zadni naprava - pokud jsou kola do \"A\", tak je v cudu a mela by se bud vymenit nebo repasovat.. (asi 5,500,-)

2. chod motoru - nepravidelny volnobeh a nezdravy zvuk vesti nejakou zavadu (ale ta muze byt jednodu opravitelna)

Zkus si nechat zmerit tlaky ve valcich - ukaze to hodne o stavu motoru - a taky promerit zhavky a vstrikovace......

Predni naprava - tlumice, kulove cepy, ridici tyce, loziska, poloosy, homokinetaky)........ je toho strasne moc..... ale pokud toto vsecko prohlidnes a bude to OK (jakoze urcite nebude) tak ti to auto, s malyma investicema, urcite dlouho vydrzi.

A s pomoci Oddieho, ktery ma tady takovy mensi vrakac na PEU, a je navic Dieslovy specialsta, to vzdycky pujde nejak opravit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no proste projit uplne vsechno :-)

o zadnich napravach uz jsem neco slysel, no uvidim jak to bude vypadat.

ma to byt prvni majitel a garazovany, tak se o to treba i staral a nejezdil s tim jak prase :-)

pocitam s tim ze do toho bude potreba dat tak 10 tisic ale rad bych nechal opravy az na leto, kdy jednak bude slusne pocasi, jednak nejaky penizky a pak budu mit mozna o prazdninach taky trosku casu :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu co napsal Voštík není co dodat. Hlavně zadní náprava, motor, čepy a také dost často se objevuje uložení tlumičů ale to je znatelné takovým podezdřelým vrzaním z jedné a nebo z druhé strany.(Pochopitelně měníš obě strany)To, že je to častý jev se můžeš všimnout v našem pokecu kde jsme to řešili včetně té zadní nápravy. Nejlepší je si vzít sebou někoho kdo tomu hoví. Davej bacha lidi jsou svině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Známý koupil před měsícem 309 1,9gti, je i členem v klubu je to z roku 87, dal za to 35 litrů, motorově je to dobré, avšak zadní naprava je haji vypadá to jako by to měl snížené, jinak je to v pohodě, nutno dodat, že to bylo bourané. Ale vyděl jsem to samé za stejnou cenu, ale zachovalejší, ovšem jen vyděl, ale nejel s tím, takže za padesát tisíc seženeš pěknou káru. Hamrbač myslím dal za svou 309 také kolem padesáti, ale to je novější model, já jsem druhý majitel, mam to po dědkovi z německa, který na tom najezdil za deset let sto tisíc, auto je jako nové. Jinak bych se přidal zadní naprava, poloosy, manžety atd.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že je věc názoru, co je a jak vypadá slušné auto... Podle mě jde do 50tis koupit akorát pěkná past, nebo stará vrána... Sice se v tom dá taky jezdit, ale holt s perspektivou větších a častějších oprav.

Sám sice jezdím v něčem podobném, ale taky s tím, že si to udržuju svépomocí. Pak to auto je ještě schopné odvést docela dobrou službu. Jezdit do servisu bych s tím ale nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cabrio míčka jsou většinou za takovou cenu a pěkný lidi asi maj strah jeto benzin drahý poviný ručení asi simysli že to moc papa proč se u aut přetáčej tacháče dovedeš si představit škodivku která ma natočenych 250tisíc u peginy jeto v pohodě muj mistr v práci se na takovy auto ani nepodívá marně mu domlouvám že to je normální rok spátky koupil zx mělo 95tisíc ročník 94nebo95 dneska už ví že jeto bouračka a mlátí se do hlavy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Což o to, jezdit se dá s lecčím. Sám mám taky takové, a nijak zvláš? mi to nevadí... Ale i tomu svému říkám krám, a neznalému člověku bych jej příliš nedoporučil - je to prostě pro někoho, kdo si je schopen to auto aspoň částečně udržovat sám.

Ad bourané - drtivá většina takhle starých aut byla více či méně bouraná, zcela nebourané je spíš výjímka. Spíš záleží na tom, jak to kdo opravil.

Holt, mám na ty ojetiny trochu víc kritický pohled, když vím, jak vypadají uvnitř :) . Jiní lidé mají jiný pohled na věc - dost lidem třeba bohatě stačí Š120 do 10tis Kč... Podle mě je pěkné auto tak od 100tis výš - to už platí nějakou dobu, a nějakou dobu ještě platit bude. Co je za míň, už je hodně o náhodě, štěstí a zkušenostech - dá se sice najít jak slušné auto, ale tak i totální pixla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vvitty: Po kontrole funkčních věcí co píše Voštík, Oddie atd. nejlíp poznáš jak na tom autiko je, když stáhneš okýnka a pořádně se s ním proženeš tak, abys dosáhl všech jeho max. schopností a z nich pak suď. Zaměř se na to jaké zvuky přitom všem auto vydává, jak sedí na silnici, brzdí, jak se řídí, jaký má chod motor. Hodně štěstí,bez známostí není jednoduché vybrat dobré auto, já už se dvakrát napálil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...