Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

zadní náprava u P205


varuz

Recommended Posts

tak jsem se dostal do situace, že mi nezbude nic jinýho, než buď koupit nějakou¨zadní nápravu, nebo si jí nechat renovovat. Zajímalo by mě, kolik taková věc stojí. Nabízeli mi jí za 2000,- ale jestli vyjde třeba repase na 3000 tak bych asi šáhnul porepasi. Nevíte někdo co všechno při tý repasi dělaj? Vyměňujou i tlumiče? asi ne co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voštík: to víš, to já si musím rejpnout :)

Ono, sehnat dobrou zadní nápravu není žádná sranda, je jich pomálu. Špatných je všude spousta, taky mám ještě ve sklepě špatnou z 309-ky, asi jí časem hodím do sběru... co, Voš?ajz, nechceš si jí opravit, měl bys to širší? Možná i ten stabilizátor má...

Obecně myslím, pokud máte auto, které je jinak super, nesere se a chcete si jej nechat ještě aspoň dva roky, je lepší přitlačit a nechat udělat pořádnou repasi, než někde shánět starou nápravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a ještě takovej dotázek: auto mě táhne doleva. Pustím volant a jedu. A ještě horší to je, když šlápnu na plyn to to skoro odbočí. Auto není bouraný. Když jsem ho koupil tak to nedělalo. Pak jsem vyměnil levý rameno na přední poloose, čepy řízení a ložiska v předních kolech a polde mě to začalo od tý doby pomalu haprovat. A pak jsem nasadil letní gumy a protože mám 155/70 13\" tak to začalo dělat mnohem víc. Tak mě napadlo, nemůže to bejt zadní nápravou? Levý zadní kolo mám podezřele vyhnutý, ale pravý je podle mě v pořádku. Jakej vliv na jízdu maj tlumiče s pérama? Nemůže to bejt taky tím? Ty jsem totiž taky měnil, ale jako komplet i s těhlicema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sbíhavostí to nebude, to by netáhlo výrazně ke straně. Spíš bude něco ohnuté, nebo nedrží některý silentblok, nebo třeba může chybět vymezovací podložka na stabilizátoru... Jak říká Voštík, začít geometrií - ale ne jenom sbíhavost, ale změřit i odklon kola a záklon osy rejdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, ale odklon kola se prej u P205 štelovat nedá, ale každopádně to překontrolovat nechám, protože mě dost štve, že musím při jízdě dost silou volant držet a ani nemyslet na to, že bych ho na chvíli pustil a když mi někdo zavolá, tak jednou rukou držím telefon(fuj, to je přece proti předpisům) a druhou rukou volant no a když potřebuju přeřadit a jenom na chvíli pustím volant, tak.... skoro katastrofa. Nebo mě napadla ještě jedna možnost-koupit si automat. převodovku, pak budu moct držet volant stále hihihihi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...