varuz

el. stahování na 205

19 posts in this topic

Tak mám asi rozbitej mechanismus stahování okna u spolujezdce. Je to jenom mechanický. Sice jsem už sehanl jiný, ale zajímala by mě jiná věc. Jak složitá operace je dát do 205tky el. stahování oken? Kdybych někde sehnal motůrky, tak by to nemusel bejt tak složitý ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ještě k těm oknům: nenašel by se někdo, kdo by za pár peněz přenechal ve fungujícím stavu el. stahování na P205? nebo z jinýho auta, který půjde na p205? Musel bych vyměnit celý dveře, nebo by stačilo ten mechanismus napasovat do stávajících a vyměnit tapecírunk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staci vymenit jen mechanismus a to jeste myslim nemusis celej

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak jestli seženu díly, tak do toho jdu. Ještě jsem nikdy neměl na autě el. stahování oken. Nemyslím, že by to bylo tak důležitý, ale pokud seženu všechny díly za solidní cenu, tak proč do toho neskočit ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kdyz uz to púracne sezenes tak bych do toho neskakal ale radsi bych to namontoval ono by to ten tvuj dopad nejspis nevydrzelo:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrika oken pro 205/309 (205 a 309 mají stejné dveře, tedy i mechanismy oken):

Mechanismus okna je stejný pro kličku i pro el. motor - oboje se nacvakne na tři plechové packy - takže stačí mít ty motůrky. Pohodlnější je ovšem prohodit celý mechanismus (pantograf), ovšem liší se 3 a 5-dveř.

Doporučuju, když už se to kupuje, koupit to i s kabeláží a orig. spínači. Komplet je sehnatelný cca za 1000 - 2000Kč. (pozn.: nemám jej :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde doma se mi ještě možná válí super el. stahování oken na kterýkoliv auto. Kdysi jsem to dovez na nějakým sráči. Představte si plastovou krabici velikosti škatule od dětských bot, přišroubovanou na tapicu, nasazenou na hřídeli klasický stahovačky. Nádhera, akorát to nemakalo a když jsem to shodil, tak jsem se nedivil. Jedno kolečko nasazený na hřídelce a druký na el. motůrku, obě z UH a obě totál vojetý. Made in Germany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, taky uvažuju o el. stahování oken na 205. Podle mě je to rozhodně důležité. Už jste někdy potkali s otevřeným okýnkem Tatru 148 plnou kamení. Ta má na rozdíl od Tatry 815 kouř černý. Takže, když potkáte při stavbě dálnice 4 za sebou ....

No, ptal jsem se, co to stojí. Mechanismus se prodává za 500 Kč/okno ...

ale jak říkal oddie (a mě v tom serviso-vrakáči taky ;))

\"Přijeď si, a udělej si brigádu\" - já to budu měnit i s palubkou, tak to vemu z jedný vody načisto

dám vedět .. o zapojení a tak;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: 500 za okno? to je dobra cena :) Ja videl komplet na 2 okna za 2500 (a to je jeste velkoobchodni cena bez DPH). jinak, kdyz potkas tu tatru, tak muzes okno zavrit i klickou, ne? :) Priznejme si, ze to je o pohodli.. . (hned bych namontoval i automaticky zavirani):D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, já jezdím se sedačkou co nejdál vzadu, takže dosáhnu na volant, na pedály a ještě tak nějak zařadit pětku. Kličku na okno mám po levé ruce někde úplně dole ... musím proto dělat prostocviky. A zase tak rychlý nejsem.;)

No, mohli bychom někdy udělat soutěž, kdo rychleji vytáhne okýnko

Takže budu jezdit se staženým oknem u spolujezdce a tolik kouře nepochytám ;)

Navíc el. ovládaná okny mají tu vlastnost, že když nějaký sebevrah (už se mi i stalo, že sebevzažedkyně měla i kočárek) vleze před auto ...... tak když už stojím, zmáčknu čudl, sjede okýnko, řeknu co si myslím, vytáhnu okýnko a bez diskuze odjíždím. Je to lepší, než se tam kroutit jako paragraf (to ubere hodně na efektu a jsem pak jenom pro smích)

A hlavní důvod k výměně: Vrže mi palubka :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to vix: no za 500kč/kus bych to bral hned, máš nějakou aktuální habídku, že bysme se nějak dohodli? Abych se přiznal, tak palubku bych vyměnit potřeboval taky, ale do toho se mi vůbec nechce. Musí to bejt dost pakárna. No nic, taky se po něčem povohlídnu na místních vrakövištích, ale to nic nemění na tom, že bych je za 500/ks vzal

Share this post


Link to post
Share on other sites

to georg: a ta sada za 2500kč je nějaká univerzální, nebo na p502-309? Jestli jdou použít i jiný motůrky z jinejch aut, tak¨to byhc měl sadu z lancie prisma. Myslím ale, že to nebude tak jednoduchý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to oddie: tak poraď kde a já si to koupím. Stejně jsem tak nějak kalkuloval mezi 1-2 tisíci to je celekm přijatelný, stejně bych někde musel sehnat manuální mechanismus na pravou stranu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varuz: k...a ta sada stoji 2950, sory za mystifikaci. je univerzal. Nabizi ji moji \"kamaradi\" ze stopolu. (ovsem, muselo by to jit preze me, je to velko cena bez dane. jinak doporucena koncova cena je 4610kc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeden mechanizmus sem koupil za 250,- druhej sem koupil za 300,- v prelouci na vrakovisti (za prejezdem smer Lazne Bohdanec) takze kdo to ma blizko muze zkouset

spinace sem v ramci hledani nejakejch drobnosti vydloubnul a hodil do kapsy pac se me zdalo tech 300,- dost kdyz druhou stranu sem koupil levnejc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me se ta cena taky libi. Skoda ze nejedu na sraz. Jinak bych tam neco vzal. Ale vazne nejlepsi je to tahat i se svazkama a vypinacema. - Navic, ja jsem desny technicky antitalent (vetsiho snad v okoli neni, takze tu vymenu budu delat i s palubkou - ve vrakoservisu mi slibili pomoc :-)... mam tu baby-palubku. potrebuju narvat doprostedka ty pruduchy, pac v zime se mi rosi bocni sklo a ruce mi primarzaji k volantu :(

A navic, ted mi ta palubka desne drnci a celou cestu ji domlouvat pesti se mi taky nechce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psal jsem, že je nemám. Teda mám, ale jen pro sebe... Sám jsem je koupil na inzerát, za 1000,- komplet - oba motůrky i s pantografama, oba ovladače i s tím plastem do dveří a oba přívodní svazky.

To se to pak montuje jednoduše, nechtěl bych to třeba o dvě stovky levnějc bez kabelů, sice to jde taky zapojit, ale kdo by se s tím dělal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš pravdu, že ty kabely jsou k tomu důležitý, prptpže zkoumat, jak je to zapojený stojí spoustu času a námahy a za ty 200kč to nestojí. Bylo by dobrý, kdybych to zž konečně někde sehnal. Kolega z práce mi dal oboje přední dveře grátis, ale zase jen mechanický. Já jsem se do toho ale tak zahrabal, že ten mechanismus budu shánět tak dlouho, dokud ho neseženu a pak ho namontuju do těch relativně nových dveří.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapojení těch orig. kabelů je poměrně jednoduché, klidně vám ho i časem nakreslím, je to jen pár drátů.... Jsou ale potřeba ty orig. ovladače - ty se nahrazují blbě. Samozřejmě, taky to jde vymyslet, ale není nad to pohodlíčko, jenom zacvaknout ty originály do dveří :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.