H.O.

1.9 TD vs 2.1 TD

9 posts in this topic

Ptal jsem se uz jednou v ramci rozhodovani mezi 405 a 406 a nedostal jsem odpoved, zkousim tedy znovu: Potrebuji vedet rozdily mezi vyse uvedenymi motoru, pokud by byly pod kapotou 406. Pokud vim, povinny ruceni by melo byt stejne, zajima me tedy hlavne spotreba a otacky pri 130 a zarazene 5. Mate nekdo tuseni, popr. nejake dalsi postrehy? Predem dik H.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodnoty jsou dost podobný ekvivalentům pro 1,9 td používaných ve 405 a 2,1td v 605. Hodnoty rychlostí na 5 převodovej stupeň se tu před časem řešily. Najdi si to v sekci servisu. Spotřeba je tady taky dost často diskutované téma, tak hledat... Já osobně bych volil raději tu 2,1td. Break je přeci jen těžší auto a na co stačí u 405 sedanu 1,9 td už by bylo dost znát na 406 Breaku. Pravda je taková, co tu říká Oddie, že buď bude auto drahý a pak do něj nebudeš muset nic sypat, nebo si fat připrav 20-30 litrů na dodatečné investice alá rozvoďák, brzdy, tlumiče, silentbloky atd..... Pokud můžu doporučit, nech si přivýst auto z německa. Volil sem tento postup a takhle udržovaný auta tady prostě málokdy najdeš. Servisní knížka, pravidelnej servis Peugeot (jak začne něco zlobit - germánci s tím hned letěj do srvisu), papíry v cajku, prostě pohoda. Můžu ti dát kontakt na solidní firmu od který mám auto dovalený. Nedělám jim reklamu nebo kšefty, ale z toho množství firem, který sem oslovil, je tahle nejsolidnější a v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posli, please, aspon si u nich zjistim ceny. Odkud jsou? Ruci za puvod vozidla? Hlavne bych nerad koupil neco kradenyho! Dik H.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostal sem se na ně tak, že mi ukradli káru a zůstali mi papíry a že si jako nechám přivýst auto na přestavbu.

Všichni měli ze začátku ramena, jakože no problém a tak a po 3 měsících!!! nikdo nebyl schopen sehnat 405 GRDT ve slušným stavu.

Věř mi, že těch firem bylo aspoň 10. Začal sem znovu shánět a dostal sem se na tuhle firmu. Tuším, že se menuje PETROTRANS a

je z Teplic. Mám kontakt na pana Valíka, což je majitel. Mladej pohodovej týpek. Vysolil sem mu zálohu 5 litrů a za tejden mi

volal z Germánie, že kárku sehnal. A fakt žádná šunka. Krasavec. Beru to tak, že jsem se nechal tahat 3 měsíce blbečkama za rypák.

Pravda je taková, že jsou trochu trochu dražší než je standard, ale nejsou levý, papíry k autu naprosto v cajku a fakt ti nedovalej žádnej šuplík.

Konec konců, zkus mu brnknout a uvidíš. Valík: 608 11 22 80.

Hodně štěstí a dej vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, zkusim to. Co musim udelat, pokud papiry nemam - je jedina sance si nekde papiry sehnat, nebo to jde i nejakou oficialnejsi cestou? Jak se pojistit proti tomu, aby to nebylo kradeny? Tusis odkud ty auta berou (z nemeckejch bazaru, nebo na inzeraty, nebo kde proboha)? Predpokladam, ze jsi s nima uzavrel nejakou smlouvu, davaj na to alespon nejakou zaruku, ze to neni kradeny, nebo bourany? H.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to auto sehnali v autohauzu Mercedes v Chemitzu, takže žádnej pochybnej bazar. Na rovinu mi řekli, že to auto bylo jemňonce ?uknutý. Ani bych si toho nevšim, páč už bylo šero. Fakt solidní jednání. S tou legislativou ti neporadím, páč auta nevozím. Já to dělal jako přestvbu, páč sem papíry měl z ukradenýho. Přestvbu ti zařídit můžu. Brnkni tomu Valíkovi. Ten má přehled a dobře ti poradí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoz auta na přestavbu má nějaký smysl pouze v případě, že už papíry máte - z bouračky atd. Shánět samotné papíry a pak si ještě nechat shánět auto na ně, je kravina - vyjde to podstatně dráž než koupit celé slušné auto s CZ SPZ.

Peugeot 406 je mladší než 8 let, a přihlásitelné (by? třeba s obtížemi), ty se na přestavbu nevozí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je potreba k tomu pihlaseni, jake mohou delat potize? V cem je vlastne vyhoda aut z Nemecka? Dik H.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyhoda aut ze zapadu je, ze jezdili po kvalitnich silnicich a skopcaci davaji auta do servisu kvuli kazdy malickosti, takze byvaji i opecovavany, totez plati i o CH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.