Sign in to follow this  
Followers 0
digger306

blow-off ventil

6 posts in this topic

Zdravim, nevite nekdo neco blizsiho o tzv. blow off, nebo taky pop off ventilu??Je to ventil, kterej vypousti prebytecnej tlak z turba, kdyz pustis plyn, aby se nahodou neposkodilo.Standartne je tam taky, ale prodavaji se takovy, ktery delaji pri vypusteni presne ten zvuk, jako to bylo ve fast&furious

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten ventil tam neni kvuli poskozeni turba, ale kvuli tomu, aby napr. pri prerazovani neklesali otacky turbiny vlivem podtlaku...u seriovych ventilu jde odpousteny vzduch zpet do sani a rally auta a tuningove ventily maji odpousteni primo ven, takze jde slyset krasne sycivy zvuk...vyjde to na cca sest tisic...treba www.gxtuning.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukal sem na ventily od GX Tuning a nevypadá to špatně (až na tu cenu samozřejmě) Teď ještě vyzjistit jestli je to znát na prodlevě turbíny a můžu začít šetřit.

Máte s tím někdo zkušenosti ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám blow-off ventil Turbosmart supersonic - http://www.turbosmart.com.au/bov_multi.htm

Scháněl jsem ho v GXtuning a Turbosmarty přestaly dělat, mají tam posledních pár kousků - ten co jsem chtěl bohužel ne :-(( Tak jsem si ho sehnal jinou cestou.

A zkušenosti - hlavně to má při řazení, když ventil odfukuje, super zvuk a to zatím tlačím do motoru 0,7 baru. Další věc je, že to dost dobře vypadá.

Dost lidí mě od toho ventilu odrazovalo, prej to bude mít vliv na chod motoru při řazení - pokud ventil odfukuje ven a ne zpátky do sání, tak váha vzduchu má změřené špatné hodnoty a počítač špatně dávkuje palivo, ale tento názor se v praxi neprokázal - přinejhorším se do motoru při zavřené klapce dostane víc paliva a to bude mít za následek hoření směsi až ve výfuku, to znamená rány a plameny z výfuku a to je asi u tuningového auta super - mě to buhužel, nebo bohu dík nedělá :-))

Většina aut interní ventil už má v základu - potom se musí seriový ventil úplně vyřadit - pozor nestačí pouze odpojit hadičku od podtlaku ze sání!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo, ale kdyz ti to odfouklo kdyz jsi me predjizdel, tak jsem se kapku lek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oktavka WRC ma blowoff ventily 2, jeden prepousti zpet do sani a druhy je pripojen na vzdusnik s kompresorem /el. pohaneny/, ktery pusti tlak za turbo do sani pri prerazeni /aby nedochazelo k razum vzduchu v sacim potrubi/.... jen tak pro inspiraci, kdyz uz nekdo musi davat 2 turba na VR6kovej motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.