Sign in to follow this  
Followers 0
kapitán

Podobný problém

16 posts in this topic

mám u 605 tky SVdT. Nechladí - v zácpách ( to už jsem tak mimoděk vyřešil, když jsem odpojil jeden konektor na termostatu a rozběhla se jedna sahara a ta běží furt, tj. i při studeném motoru), ale pořád se hřeje při zatížení - na dálnici, když jede 170 po rovině je to O.K., ale když vidí kopec, tak je tam okamžitě 100 a víc, když uberu tak na 110 (1800 otáček), tak to trošku klesne. Něco podobného to dělalo v zácpách: vždycky na 105, seply obě sahary, zchladily na 98 a furt dokola, ale od té doby, co se točí jedna sahara, tak v zácpách teplota drží na 90. Kde jsou na 605 ta relé, popř. pojistky a čidla? Jinak si nemůžu Peugeotka vynachválit-rychlý, velký, pohodlnný, úsporný a kromě toho přehřívání i spolehlivý. Ještě mě čekají stabilizátory a je to bez chyby. Tak kdyby jste někdo věděli, tak mockrár děkuju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a nemohl by to byt treba termostat? Ze uplne neotvira....... zkusil bych to tam, novej stoji kolem 300,- asi.. tak se mi zda, ze to neni zase takova hruza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi to na 405 dělá taky!Ovšem termostaty jsem zkoušel již dva kusy a těmi to nebylo!Zkoušel jsem i oba typy (snad jsou rozdílné v mezní hodnotě otevření) a taky nic!!Auto je dovozené ze Švédska a tam mají asi větší zimu :-( na GTI to ale funguje jak má...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dělala taky, na dálnici se hřála hodně přes 100C. Nepomohla ani výměna termostatu, pomohl nový chladič. Starý tekl, tak jsem tam dal nový a je klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me se hrala 405 combik na dalnici kdyz jsem to hnal a nebo kdyz jsem jel do tahlyho kopce kdyz bylo venku kolem 25 stupnu. Byl to zarostlej chladic, musel jsem ho vymenit. Nastesti to byla 1,9D a stal 3900, ne tu soucasnou 1,8TD me stoji 11000 a taky bych ho nejradsi vymenil protoze tece. ale zatim to chladi dobre tak mi staci obcas dolit. az jednou skonci tak me asi odvezou dat takovy prachy za chladic

Share this post


Link to post
Share on other sites

kluci tak to nevím kde mám problém já.Chladič mám skoro nový,termostat nový,kapalinu samozřejmě taky a kolem těch 100 stupňů to mám skoro furt...na dálnici se to stihá uchladit vzduchem,horší to je po městě!!!Jedinné co mi chybí je jeden větrák,mám jen jeden :-( Ale to mám i v GTIčku a tam je to úplně v pohodičce na 90,tam zase na dálnici rostla dost teplota oleje :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, já tam teploměr nemám ;) Jenom takovou kontrolku, která \"by se měla\" rozsvítit, až to bude vařit.

Takže spím klidně :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

těsnení mám nové.Měnily se gufera a pístní kroužky.Chovalo se to tak i předtím i teď.Chyba je spíše někde v elektronice,alespoň to takhle vypadá,hlavně mi větrák dost rachotí,takže se možná ani netočí jak má.Ale tipuji že se to spíná později než by mělo...asi se spíná jako ten druhý a ten první protože tam není,se nezapne,takže nechladí až do chvíle než sepne ten druhý na vyšší teplotu...Budu to muset proměřit dle infa co tady jsou a uvidíme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

toz to snad ne..... to je novy..... ALE co treba hlava, nejaka prasklinka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud by tam byla jakakoliv i mala dira tak kdyz dolejes chladic az po hrdlo , nechas si to otevreny a pak pridavas plyn ta by jsi mohl videt bubliny co ti jdou z vody to by pak nekde byla dira co ti tam ten vzdych strka. Takhle mi to zjistovali v servisu a je fakt ze to nakonec bylo tim ze ten chladic byl zarostlej

Share this post


Link to post
Share on other sites

to asi jo, ale problem je v tom, ze nemam na chladici hrdlo :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pak ti zbude asi jedina moznost nalejt si to hrdla vlastni hlavy ale pak asi poznas jak na tom je to auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě koukni do oleje opčas se ukáže voda i tam pokud je prdlá hlava udělá to takovou emulzi mě se kdy si hřala škodivka a nemohl sem nato přijít furt sem špekuloval až mi kámoš poradil abych zkusil zvenku proplachnout chladič byl hodně zanešenej mušky a ruznej bordel ale zase nikdy nešel přes stovku teda nevařil ale očista pomohla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harry: ja mel spatne prisroubovanou hlavu po vymene tesneni pod hlavou, v zavitu nechali asi olej a pak ty srouby strhnuli, takze to netesnilo tak jak ma. Pak se to dobre hleda. Ale to hazelo vodu.

Jestli to tobe vodu nehazi, zmer si teplomerem teplotu vody a porovnej s cifernikem - tim overis cidlo.

Taky pises skoro novej chladic - ma stejne rozmery jako original? Hlavne tloustku, obcas dostanes neoriginaly stejnych rozmeru (vyska x sirka), ale tenci, tzn. ze to neuchladi takovy objem vody jak ma.

Jo a to spinani vetraku - kolik mas kontaktu na spinaci ventilatoru na chladici? Jestli 2 tak mas jen jednorychlostni vetraky (vetra x nevetra), jestli 3 a spina ti to pozde tak si muzes pomoct tim, ze to prepojis tak, aby se to tocilo bez ohledu na dosazenou teplotu. Ale i tohle si muzes overit ohmmetrem.

Vostik: jestli mas expanzku, bude to videt i v ni. Vlastni zkusenost :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no voda v expanzce mi pripada byt mastna, ale to mi pripadal spis ta nemrzka... a na merce je olej OK, jeste jsem nekouknul pod vicko, ale tam je a byl ten maras skoro vzdycky - tam se srazi bezne :( KOukal jsem na sparu mezi hlavou a blokem a sem-tam je videt stopa po te vode, jakoby prosakovala, v zime se mi trosku voda tratila, ale ted, jak je teplo uz je to zase OK...... tak ted jsem z toho daněk... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.