Sign in to follow this  
Followers 0
Dydzej

605 SRDT tlakuje - pomooc

6 posts in this topic

Ahoj,

moje 605 2.1 TD (1992) zacala zlobit - i po kratke a pomale jizde se mi natlakuji hadice s chladici kapalinou a obcas to tu vodu vyhazi. Auto se neprehriva. Motor ma nove udelanou hlavu (Peugeot servis), delali tam i analyzu kapaliny, jestli do ni nejde vyfuk a pry je to OK. Chladic neni ucpany, termostat je novy. Cim by to mohlo byt? Napada mne par veci: nacata hlava motoru (dle servisu byla pry OK), spatne udelane tesneni pod hlavou (i to je moznost), a nebo - ale tim si nejsem jisty - spatna funkce EGR ventilu, jako ze by max. mnozstvi vyfukovych plynu slo stale zpatky do sani. Nebo regulace turba, ze by porad tlakovalo na max.. Nestalo se vam to taky uz nekomu? Mate nejaky napad, jak presneji zjistit cim by to mohlo byt? Anebo kontakt na zkusene motorare, ktery se v tehlech motorech dobre vyznaji?

Diky, Dydzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opět nechci dělat reklamu, ale zkus se kontaktovat s Martinem Kamišem www.mk-racing.cz. mě poradil ve všech mozných věcech a myslím, že toto nebude pro něj problém. pežotíkama se zabývají už dost dlouho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S EGR ventilem to nemá co společného. Pokud to fouká do vody, je to buď hlava, těsnění, nebo popraskané vložky válců apod. To začalo dělat po tom servisu? Hm, tak to už bych tam nelezl... Odkud jsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky za pomoc, je to hlavou. Uderil jsem na servicemany (prece jen jsem tam jeste jednou vlezl...) a vypadlo z nich, ze pri vymene tesneni pod hlavou (ted koukam, ze jsem v tom prvnim mailu napsal, ze mi delali hlavu motoru, sorry, davali tam jen nove tesneni pod hlavu) tu hlavu vubec nezkouseli tlakovat, i kdyz tvrdili ze jo, takze si to panackove zase rozeberou a ja tu hlavu pojedu nechat zavarit, srovnat, atd. sam. Jinak jsem z Prahy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsechno je jinak!!! Hlava se po natlakovani ukazala jako dobra, a nakonec byla (ted uz doopravdy) pricinou sprasena montaz noveho tesneni. Pri montazi hlavy zpet nevycistili zavit v bloku motoru a zrejme tam zustala nejaka necistota. Pri utahovani na predepsany moment strhli zavit v bloku u dvou sroubu na kraji, takze tesneni moc netesnilo a vyfuk sel znovu do vody!!! Uz jim to tam nenecham, buhvi co by tam sparasili priste. Jo a byl to Peugeot servis v Beroune. Tak pozor na nej. Dydzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.