Roman

Větráky chlazení 405SRI

26 posts in this topic

Čau Lidi,tak už jsem tu se staronovým problémem.Má 405 nechladí a nechladí...Když přivedu +12V na vývod čidla,tak běží obě polohy(mám dva větráky),ale na přívodu do čidla mám asi -12V a nevím odkud... Že by skříplej drát...Nevím,ale doufám že mi někdo poradí.Dík Fido

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klídek. Nejseš v tom sám. Taky se mi netočej. Než hledat skříplej drát, tak to radši udělat znova. Alespň takhle to většinou řeším já.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdarek, mam takovy dotaz ohledne toho vetraku.... mam 405 1,6 GLXI a mam pouze jeden ventilator u chladice..... Podle jake ho obsahu motoru jsou pouzity dva ventilatory ???

Diky cau Vlasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslim ze sri-cka 1,9 mely 2 vetraky, vcetne diesla. 1 vetrak mely modely po 1,6 tusim. je to podle vykonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taky dva a hned je udělám na zvláštní vypínač at nemusim spolehat jestli sepnou nebo ne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co treba spatna kostra? Na sahare v pravo i levo jsou takove plechove svorkovnice a ty byvaji casto zkorodovane. Pravda, pristup je tam jako k penezum, ale kdyz se odmontuje maska, tak je to kousek pod urovni vyztuhy narazniku. Chce to prostrikat kontaktolem, nebo vymenit. Mam na mysli 405ku.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rucni ovladani je stoprocentni zajisteni nuceneho chlazeni, ale nemyslite ze se vracime do dob, kdy se tento zlepsovak delal do skodovek?:( Me osobne to pripada jako bastleni systemu. Kdyby to tak melo byt, urcite by to bylo uz od vyrobce. Mozna jsem pich do vosiho hnizda, ale hledal bych chybu ve funkcnosti puvodniho zarizeni.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) hele kluci... ja mam na te moji mrse taky dva... :o:) a zatim se spina jenom jeden :( tak jsem uvazoval, ze tam pichnu nekam spinac na ten druhy, protoze teploty kolem 105°C asi jen tak nedosahnu......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku jen se chci vyhnout přehřátí motoru když už mluvíš o škodovce nikdy sem nestál bokem a vařil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan, ja taky ne....ale videl jsem frajery, co to nemeli pridelane pres spinaci skrinku a rano nenastartovali.......;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jeste jedna moznost: pokud sundas ten papundekl, co je nad nima, tak se k nim dostanes a... sou tam relatka - ozkouset. Jinak je tam jeste pojistka! a ta hoooodne doooobre zkoroduje.... a mohla by tam brat falesnou zem. Kdyz se kouknes zepredu auta, tak by mela byt vpravo, v mistech vedle chladice....

taky sem se totiz divil, ze na cidlo to rozjedu, ale jinak nejedou. Vymenil sem pojistku a mam vystarano. :D akorat uz nevim, kolik sem tam vrazil, mam dojem ze snad 5 nebo 10A a drzi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapci tak já to vysvětlím ještě jednou:Když sundám svorkovnici z čidla a přivedu +12V na odchody z čidla tak to funguje,ale nejde mi proud do čidla,respektive tam mám -12V a to je asi špatně...Tak a fčíl mudrujte,a Ondro kde je ta pojistka???U chladiče není,nebo jí neumím najít...ten pojiskovník je vedle baterky(2x30A).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no napeti na cidle nevim, ale jestli mas trikonektorovej (to cidlo), tak ho rozpoj, a dva draty staci zkratovat a mely by se roztocit (oba ventilatory).... pokud se neroztoci, tak je dobry zkratovat poly u tech relatek, jestli nejsou relatka v prd....

napeti na tom cidle o vikendu zmerim, co tam probiha....

ta pojistka: rozdelas ten horni papundekl, a kdyz kouknes (koukas zepredu) na pravej vetrak, tak vpravo od nej je krabicka s relem a jeste malinko napravo by mela bejt ta pojistka.... ja ji mel udelanou (od vyrobce?) jakoby do vzduchu, nebyla nijak pridelana k plastum atd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty pojistky se muzou nachazet i u te baterky.... frantici u toho skladani prece chlastaj...:D

JInak ty pojistky 2x20 - 2x30A to je ono....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak znova,konektor je třídrátovej.Když do odchodu přivedu +12V rovnou z baterky,tak relais cvaknou a větráky běží,ale na přívodu je -12V!Takže na propojení drátem nereaguje.Zbývá otázka,jestli je přívod na čidlo jištěnej ještě někde cestou nebo jen ve velké pojistkovce...?Ondro,tu samostatnou pojistku máš pod maskou vedle větráku,respektive relais?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no privod bude jistenej asi uz jenom na hlavni desce....

jinak ja tu pojistku mel vedle praveho relatka... tedka envim, jestli uvnitr nebo venku, delal sem to pred rokem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.