Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Absolvoval som emisku


Marekk

Recommended Posts

No ja som mal tu cest zucastnit sa emisnej kontroly a musim povedat ze taketo zaobchadzanie s autom nema obdobu. Bol som tam s Gofikom 1,6 TD r.v. 1985 a skoro ma j...o ked som zacul zvuk toho motoru. Technik sa len usmieval a povedal ze to je predpis. Tocil to dovtedy pokial sa z motoru nezacal ozyvat rapotavy zvuk. Potom povedal ze nech radsej uz idem prec. Celu cestu som premyslal co to moze v tom motore bzucat. Bal som sa hlavne o turbo. Doma v garazi som nakoniec zistil ze to je prasknute tesnenie pod vyfuk. potrubim. Nove tesnenie ma vyslo 250 Sk a menil som to prave vcera. Po mnohych komlikaciach (nemohol som povolit skrutky) sa mi to konecne podarilo vymenit. Otec povedal ze jeho Peugotika im do ruk urcite neda. Ze radsej vsetkych ukeca (prachy). Ani sa mu necudujem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro všechny clubáky, co to nemaj daleko do Rokycan a raději by přijeli nějakej ten kilák než slyšet mazlíka řvát jako nikdy - ozvěte se a za kilečko navíc ani nepípne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory na to stavěné jsou. Otázky ale zní :

Vydrží to ? --- To je jako, kdyby tě někdo nutil skočit nad propastí .. vždy? je to jen 7 metrů. To normální člověk skočí. Ale já sobně bych to ani nezkoušel. Nejsem trénovaný a můj diesel už vůbec ne ;)

Lidi v servisech vědí co mají kde a jak dělat . ---- V to doufám. Ovšem realita je někdy docela jiná :(

Servis je pojištěný ? ---- Asi ano, ale který člověk veřejně přizná, že zničil cizí auto ? (vyhazov ?) To je špatná reklama, nehledě, že máš tahanice s pojiš?ovnou a hlavně nejezdíš :o

Ale to je lepší průběh .. horší je, když se motor jenom načne .. pak se ti cestou nekde rozbije a když máš kliku, tak se vůbec nedovoláš (mimo signál)

Takže otázka zní, co je lepší ... skočit 7 metrů, nebo investovat stovku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POkud je ten motor dobry, a v pohode tak mu to nemuze nic udelat. Osobne byvam umereni vsech nasich aut / nakladni/ , nejstarsi ma najeto ke 2 mil. a je to uplne v pohode.To musi vedet majitel sam v jakem stavu ma motor a jestli radej investovat 100 a cekat kdy mu to nekde klekne, nebo absolvovat emisku a vedet ze je motor o.k a met ciste svedomi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jindro : To mě těší, že víš přesně v jakém stavu máš motor. Já taky vím přesně, co můj motor dokáže :D Takže, emisku si dělej jak chceš, já si ji budu dělat taky jak chci. Ale 15 letý motor novým kouskům nenaučíš .. nehledě, že v běžném provozu jezdím tak max. do 3 000 ot/min.... Prostě nenechám si motor od nějaký nekňuby přetáčet.

Jinak Ti přeju, a? Ti motor vydrží. I já chci, aby mně vydržel. ...

... asi tak, oba pro to uděláme maximum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si motor zkur... sám, tak si dam tři rány klackem, ale abych to nechal udělat někoho jinýho kvůli emisim, který stejně nikdo následně neřeší, tak bych se tim klackem mlátil minimálně tejden. Ale nikomu tento názor nevnucuju, akorát se chci zeptat co děláte když ty čmoudlíci nevyjdou? GO motoru nebo někomu nacpete pětikilo, aby to dopadlo O.K.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam sice benzín,tam ty emise nejsou takový,ale s mym vejfuckem kterej má prič kat,místo něj sportovní rezovátor a na konci totálně průchodnej \"tlumič\" laintyg 1*100 bych to stejně ani rači nezkoušel... lepší a pohodlnější je si připlatit (a nebo netunit) :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 let později...

Motor na to stavěný je ale ale ale...

Buď to nový, nebo v bezva stavu. Při tomhle trápení jsou nejvíce ohrožené rozvody, kladky, vodní pumpa také dostane zabrat, pružiny ventilů už také nejsou jako za mlada a je z toho \"přetočený motor\" ani se člověk nenaděje.

Doporučuji se tomuto trápení vyhnout obloukem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, já třeba u obou aut motor občas protáhnu na dvojku pěkně \"vocpoda\" až do maximálních otáček, pěkně na plnej plyn. Mám na to oblíbenou rovinku;) Pežota tak 1x do týdne (pokud nejedu někam dál, to pak třeba několikrát za jízdu při předjíždění). Se ZX moc nejezdím, takže tam se to odehraje tak 1x měsíčně. Samozřejmě jen \"za tepla\".

Musím říct, že oběma autům to prospívá - 308 pocitově jede oproti stavu \"za nova\" mnohem líp a to v celém spektru otáček. ZX to pomohlo průkazně, po koupi v srpnu loňského roku docela často za studena cukal - v delším záběru takovej jeden větší cuk cca co 3 vteřiny. Předchozí majitel (známý) zkoušel vyměnit svíčky a kabely, palivový filtr a nic. Pravidelným protažením do 6500ot se to začalo zlepšovat a teď už to nedělá vůbec:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj 1. každé auto má predpísané max otáčky.

2.Na emisku máš ísť zo zahriatým motorom a dobre pretiahnutým turbom.

3. Technik auto točí do povolených max.otáčiek a merací prístroj ich ukáže.

4. Motor sa posere ak prídeš so studeným.

5. Ak by si si prečítal niečo o jazde na dieslových motoroch, tak ba si vedel ,že motoru môžeš nakladať až po jeho zohriatí na prac.teplotu. Potom znese aj vyššie otáčky.

Aj ja som to absolvoval pred mesiacom + aj STK.

Len si netreba mýliť max otáčký motora s max výkonom pri určitých otáčkach.

A poďte do mňa :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...