Sign in to follow this  
Followers 0
Driver

Posilovač řízení

7 posts in this topic

O víkendu jsem koukal pod auto (306) a zjistil že mám roztrženou takovou ochranou \"manžetu\" na válci od posilovače (na obrázku v červeném kolečku :-))). Vypadá jako by byla z igelitu a myslím že tam plní funkci jenom jako kryt, aby na to nešel bordel, asi v ní ani nebývá žádný mazivo. Nevíte někdo jak je to náročné vyměnit? Jenom chci vědět jestli to vyměním v běžných domacích podmínkách.

spodek.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud se nepletu, tak je to ta manzeta na tom kloubu co jde od volantu? Jestli jo a pokud mas garaz, tak to jde, ale je to na sundani volantu i s tou \"hrideli\", odmontovani od vlastniho posilovace....nasunuti nove manzety a smontovani..... Zda se to jednoduche, ael je to celkem slozit, neb mista je tam malo :( a nejvečtsi opruz je demontaz toho vnitrku......

Jestli to neni ono, tak se omlouvam za mystifikaci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To asi nebude ono co myslím, tohle je manžeta přímo na válci posilovače, u převodky řízení, ale jak jsem na to koukal tak to stejně znamená to z jedný strany odmontovat abych tam nasunul novou. Akorát nevím z který strany je to jenodušší, mám knížku \"Jak na to\", ale tam o tom není ani zmínka. Jo jo na tohle byli dobrý knížky ke škodovkám, tam bylo popsaný všechno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tys myslel ten pist od toho posilovace? No reknu ti, ze na moji pigine je to holy a ani po 11 letech nic netece a ten pist je jak novej....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaď si dobře pamatuju, tak krycí manžety na písty mají tvar černého vlnovce asi 25cm dlouhého, kryjící táhla pístů. Žádnej igelit sem nikdy nikde neviděl. A pokud si pamatuju eště líp, tak na starý 405 sem je měl rozervaný a nic se nedělo. Mevím jestli 11 let, páč sem ji měl rok, ale už to tak bylo od začátku a pohoda, nicméně pro srandu králikům tam asi není, ale spíš bude mít funkci v extrémních podmínkách. (Frantíci rádi cpou auta do severní afriky a do emirátů a tam to dostáví kouř). Z toho obrázku moc moudrej nejsem. Spíš vlez pod auto a vyfo? to sám. Budem chytřejší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych se přiklonil k Hicsovi, ale výměna je dost vopruz. Na druhou stranu pokud se ti dostane bordel až do řízení, tím, že za čas prach prodře těsnící kroužky a poteče olej, je to vopruz ještě větší. Jinak je to na všech řízeních, a? se servem nebo bez. Poloosa s prasklou mažetou tě taky chvíli bude fungovat a pak je v prdeli. Výměna - minimálně sundat čep řízení a přez spojovačku tam navlíknout jinou manžetu - určitě se dá sehnat v neoriginálu. Sice z toho popisu Drivera úplně chytrej nejsem, ale podle místa v kroužku na fotce by to měl být ono. Mazivo v tom není. Howgh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty černý gumový \"vlnovce\" nemyslím, ty jsou přímo na řídících tyčích od převodky řízení, ty jsou v pohodě, jak jsem psal je to na pístu od posilovače hned u převodky, já to když tak o víkendu vyfotím pořádně, z toho obrázku to není moc poznat. Jinak tohle vyměnit by mělo být možná jednodušší než ty černý vlnovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.