Speed

Help me!peugeot 306

14 posts in this topic

Text Blue

Ahoj ve spolek,mám prosbu,budu vděčný za každý podnět nebo radu.mám 306ku 1,4ben.rok 1994 najeto 180000km.šlapala perfektně ale z ničeho nic mám spotřebu neúnosnou 100km-10.5l beneli.podnikl jsem nějaké kroky a nic, nevím kde je zakopaný pes.díky :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechodí ti někdo večer nasávat z nádrže?:D Psal jsi, že šlapala už nešlape? Jezdí stejně a nebo se chová jinak než dřív? Může tam být více problémů. Víc to popiš takhle se dá těžko určit co to bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víš že mně to napadlo ale závěr nádrže se zdá nepoškozený.Díky za odpověd budu se snažit být stručný.Auto šlapalo a najednou nemělo výkon a žralo.Zajel jsem do servisu.Co jsme udělali-nový palivový filtr(výkon se zlepšil)-kontrola těsnosti výfuku,nádrže,hadic.-nové svíčky(staré-hodně od karbonu)-kontrola ventilů a rozvodového řemene-emise(nevyhovovaly,před půl rokem v normě)-lambda a katalyzátor jsou údajně dobré(výsledek na emisích)-diagnostiku nedělali že prý pokud mně nesvítí kontrolka na panelu tak nic nezjistí.Tak to je asi vše,spotřeba malinko lepší,ale bída.Dnes budu měřit tlaky ve válcích,protože mně doporučují v servisu nějakej xindl do oleje na vytěsnění.Nemáš s tím nějaké skušenosti?:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speed: hledej pricinu a do oleje si nic nelej. Zkus si vyhledat v diskuzi \"prisady do oleje\" a podumej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přísady? Nevím slyšel jsem na toto téma spoustu názorů, dotazů a připomínek ale hodně se různí. Každá přísada má své pro a proti a ty obyčejné jen proti. Nevím kdo co dělal s tvou 306 ale 180000 nejsou tak brutální kilometry aby se musela krmit 10l béňa. Moje historická 309 Gti s vysypaným kat. a 250000 na krku měla takovou spotřebu. Tvá 1.4 přes 10l to je hrozně moc.:( Chceš vytěsňovat motor tzn. žere olej? Přísady......no já osobně jsem použil přísadu a to do té oné 309 ale to ten olej už papala docela solidně(trochu jsem jí přetáh) a pomohlo to až jsem se divil. Dával jsem tam starý osvědčený Lubrifilm (červená plechovka tj. pro motory na 50000 což jsem měl na tacháči 5x :D Je to stará klasika s dlouhou tradicí. To je má zkušenost ale je to na tobě do čeho půjdeš. Hledal bych problém na motoru i když píšeš, že máš zkontrolováno. Jooo a pozor, že ti nesvítí diagnostika to nic neznamená! Odejde kontrolka apod. na to bych nesázel. Tu diagnostiku bych udělal protože ta spotřeba 10l ta je tak na 2.0 Hodně zdaru a napiš co to bylo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, taky by mě zajímalo čím to bylo. Až to vyřešíš, určitě to sem napiš... Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Text Blue

Čauky,tu přísadu ted asi nebudu řešit protože olej mně to nežere.Tlaky jsem taky nezměřil ten borec měl špatný přípravek.Ale příští týden jsem objednanej na diagnostiku a doufám že budeme o něco chytřejší z té záhady.Každopádně se ozvu jak jsem dopadl.Tome kontroloval jsem žárovky na panelu a zdá se že jsou OK,uvidíme!!!zatím ahoj:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se za zpoždění,mněl jsem toho moc.Konečně jsem na to přišel.Po poslední návštěvě servise,když zase ti magoři koukali do motoru jako do kosmické lodi a na nic nepřišli jsem přijel domů a nasranej jsem se rozhodl že ne to přijdu.Byla to povolená hadice od nádrže do vstřikování,utáhl jsem ji a jezdím v městě pod 8litrů beneli.Když pomyslím na ty problémy a penez co mne to stálo(jedni mne chtěli dokonce vypárat katalyzátor)tak mně je na blití.Doufám že vy takovou smůlu nebudete mít.Čau Speed:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauu, tak to je docela hustý, to víš proč by v servisu začínali u jednoduchých věcí ... :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rád slyším, že to byla takováhle prkotina. Osobně mám se servisy taky blbý zkušenosti. V Autospolu mi kupříkladu po mý první bouračce nalili do převodovky o litr oleje míň, a ejhle, po 4 měsících začala převodovka divně pískat. Zajel jsem do Federal cars, tam mi olej dolili (chtěli sice tvrdošíjně měnit pouzdra ložisek, ale byl jsem zásadně proti a chtěl jsem počkat na účinky toho oleje...) a po dvou měsícíh pískání přestalo. Podle mě si Autospol zadělával na další zakázku (oprava převodvky, ale feral cars jim to poněkud zhatili...). Takže jsem se rozhodl, že už nikdy žádný \"PRIVÁTNÍ\" servis, ale vždycky auto vrazim někam jinam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, když o tom tak přemýšlím, tak to bylo 4 měsíce po tý druhý bouračce a to byla jen plechařina... Ta první byla drsnější (polosa venku z převodovky) a stala se víc než před rokem, takže záruka byla fuč....

Věř že jsem byl celkem dost nasranej.... Podle manuálu k autu se olej v převodovce ani nekontroluje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jo. Hlavne, ze se to zpravilo tim dolitim. Vono v tech servisech si nevyberes. Ja to davam teda do Autospolu ale znamemu a stat se neco, tak mu to hodim na hlavu......:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je fajn, že to byla taková ptákovina. V těch servisech by měli začít u základních věcí jako jsou hadice spoje apod. a hned by bylo veseleji.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.