Guest Filip

netáhne

37 posts in this topic

Zdárek diskutanti, mám problém s malým výkonem motoru a vetší spotřebou. Zdá se mi že netáhne tak jak má a to hlavně v kopcích, než se rozjede tak mě předjede i pár favoritů... :mad: Minule mě z křižovatky do mírnýho kopce dala i hodndě stará stodváca ale ten její motor málem proskočil haubnou můj si jenom víc přihnul nafty. Je jasný že na čtyřku a pěrku když se to roztáhne pak mezi takovýma plechovkama už jen kličkuju.

Motor je XAD 92 najeto 140000 (údajně) tak si sakra říkám, že musí šlapat jako hodinky. Filtry jsou měněny před 5000km. Podle mého: moc nebo málo nafty, seřídit vsřikovací trysky. Co vy nato ??? Jak se vlastně seřizuje diesel?? Díky všem :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dost subjektivní věc, jak to jede, nedá se příliš popsat na dálku, to se musí zkusit.

Diesel se seřizuje v servisu. Od oka se na něm moc udělat nedá, akorát nastavit volnoběh, případně podle sluchu přibližně předvstřik. Ale dávku na čerpadle je třeba seřizovat na stolici...

Takže v tomhle případě bych asi navštívil servis, co dělá diesely, nechal technika pořádně projet a on už k tomu něco řekne. víc ti takhle na dálku bohužel neporadím :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No právě, takhle na dálku je to k ničemu. Právě se rozmýšlím kam to dát poštelovat, jestli do garáže chlápkovi co dělá naftu a byl mi doporučenej jedním známým, ale ruku do ohně bych za něj nedal. Anebo do peugeot servisu kde jsou na to machři technici, co ví kde, jak a co, ale vše za tvrdý kačky.. Tak nevím, projistotu vezmu spíš ten servis, jenže víc jak dva litry na to nemám a nevím jestli budou stačit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty jsi koukám někde od Plzně? Není náhodou v Plzni nebo někde tam okolo takový ten vyhlášený diesel-servis, kam se chodí ptát i MF Dnes? A nebo se pletu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filipe někdy takovej starej děda udělá víc práce než odborníci v servisu pak mám ještě jednu radu taky se mi zdálo že je autak nějakej línej někdo tady psal že je dobré auto pořádně projet tak sem to udělal asi si sáhlo na dno ale jede mnohem líp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

filip, stefan: to je fakt, psalo se to. Hlavne, kdyz jezdis po meste a pomalu, tak se pry usazuje karbon a pak min tahne. Fakt je, ze kdyz vyjedu dal po dlouhem metskem provozu, tak to nestoji za nic, ale kdyz ho prozenu, tak je to hned lepsi :cool::cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporucuju ti navstivit servis, muze to byt cokoliv, ale u me to delali dve veci jednak me propousteli trysky, to zjistej na servisu kdyz je vymontujou a na specialni stolici je zmerej, pak to muze byt maly tlak v cerpadle kdyz jsi na nizkejch otackach, me proto menili podavaci pumpicku. Kazdopadne s tim sam asi nic neudelas nech zkontrolovat cerpadlo a trysky a pak uvidis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie ?????fakt nevim kerej servis myslis????? Ale jestli to nemela byt ironie klidne bych po nem zapatral !!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, neměla. Se podívej do nějakých starších MF Dnes, kde se pojednávalo o dieselech, tam bude jméno. A pak vezmi Zlaté stránky, nebo něco, a určitě ho najdeš... Já si to jméno nepamatuju, ale kdybych ho viděl někde napsaný, možná bych si vzpomněl.

Každopádně, je mnohem lepší servis specializující se jen na diesely, příp. čerpadla, než autoriz. servis Peugeot - autoriz. servis totiž takovéhle věci dělá málokdy, kdežto diesel-servis pořád...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebojte se že ho občas pořádně neprotáhnu, dočetl jsem se o tom tady a hned mu dal napít. Jezdím dvakrát do týdne 130 km místy jsou úseky na to jako dělaný.. a na čtyřku ho někdy nechám rozjet i na 90-95 ale to už sou sakra velký otáčky nato, že je to naftožrout. Spojka pak při přeřazení na pětku už neví o co jde... a udělá to pořádný vvvvrrrrrrmmm :D

Krysta nevíš kolikpa by mohla stát ta kontrola trysek a čerpadla, přibližně. Diq

((Servis si bere 260CZK/h))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie když já mladou frontu kupuju jednou za uherák... ale zkusim to nějak vyřešit. Začnu třeba na netu. Teď jdu ale do háku :mad: díky za tip :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Ja jezdim do dvou servisu tady v Praze. nechavam si kazdej podzim zkontrolovat trysky, zhavici svicky. Pokud tam neni jina zavada tak si necham bezne menit palivovej filtr, prepadove hadicky a tepelny stity. Tohle vsechno muze stat kolem 1000 az 1200 Kc podle servisu. test cerpadla na stolici vyjde tak na 2000 + tak 500 za demontaz a montaz. kdyz bude vsechno v pohode tak jsi priblizne na tehle penezich. Pokud budes neco menit tak se priprav na cca 950 za trysku (je lepsi treba Delphy, Lucas, nebo Bosh, ne zadny cesky) a 200 za zhavici svicku. zase je lepsi nesetrit. Nicemen zalezi na tom jak dlouho si to auto chces nechat. Co se tyce cerpadla tak to muze byt cokoliv, me ta podavaci pumpicka vysla na 800Kc od delphi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď nevím, jak jsi to myslel, v tom Slivenci teda nemají vůbec stolici na čerpadla, a nebo maj jenom na Bosch?

Ten kontakt prosím někde vyhrabej, někomu se bude určitě hodit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve slivenci maj urcite stolici na Bosh a troufnu si rict ze na bosh jsou dost dobry, pak jeste delaj i jiny cerpadla ale bohuzel pro me nedelaj ten Lucas. Pokud chces bosh tak to delaj oni. U sebe ten kontakt nemam, podivam se doma a dam to sem zejtra Honza

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele Oddie tak jsem hledal ale nenašel jsem nic asi se budu muset víc snažit...teď zkusím najít nějakou osobu co ještě nosí noviny do sběru. :D

Pro auto vše !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filipe, usetri si cestu do sberny :D

...

Rozebraný motor tedy putoval do kufru a celý vůz pak na odtahové službě za více než čtyři tisícovky do Plzně. Do malého servisu, který se specializuje na francouzská auta a zvláště na peugeoty.

Účet: týden práce a 28 000 Kč

Vůz, který prodávající AAA Auto Praha zařadil do kategorie C, což značí stav horší než dobrý, mechanik opravoval týden. Problémy se mu totiž při práci na motoru doslova rodily pod rukama. Že je prasklá hlava motoru, to ve firmě poznali okamžitě. Přes nejrůznější úkony, jejichž cena se v pověstně levné plzeňské firmě vyšplhala včetně dodavatelských prací na 20 tisíc korun, se totiž dopracovali třeba až k zadřenému ložisku klikové hřídele. Za opravu redakce zaplatila necelých 28 tisíc korun. \"Nic není jistého, víc ukáže čas,\" vyjádřil se k perspektivě vozu Karel Hartl, šéf servisu H + B Plzeň. \"Je to laciná ojetina bez minulosti a s pochybnou předchozí péčí. Tvrdím, že její provoz v celkovém účtování vyjde dráž než u podobně starého benzinového auta.\"

...

A tohle by MOHLA, ale taky nemusela byt jejich adresa:

AUTO H + B s.r.o.

adresa: U Hvezdarny 22, Plzen, 307 05, okres: Plzen-mesto

telefon: 377241826

obor: Automobily - opravy a servis

A vubec, tady je link na cely clanek, pro ty, co to tehdy necetli, stoji to za precteni. Uz treba jen z nostalgie, co tehdy stalo povinne ruceni...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze jsem se dneska stavil v tom servisu co delaj Cerpadla a Diesel Motory. Je to firma K&S Diesel Cerpadla. Udelaj vicemene cokoliv, stolice maj taky na dost veci vcetne BOSH. Bohuzel ale ne na ten Lucas, takze kdo potrebujete Bosh v pohode se jim ozvete. Jejich adresa je V lipkách 568, 154 00 Praha 5 - Slivenec. Tel. 51818555

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.