Guest MMMMM Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 Přemýšlím o koupi P406. Od roku 1997.Poradte, pry 1,9 TD je líný vůz.Je to pravda,jsou i jiné výkony u 1,9.Ktery výkon by byl nejlepsi aby vůz nebyl liny. Radsi bych do 2,1TD ale cena je jinde.Poradte nekdo kdo o tom neco vi.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 To ze 406ka 1.9TD je lina je pravda. Kdyz srovnam 406ku break a 405 break v TD, tak je to nebe a dudy. V autoriz.servisu mi ale rekli, co bych chtel, kdyz 406ka je o 300kg tezsi a o necelych pul metru delsi. Jinak co ja vim, tak rozdilne vykony u 1.9 jsou u HDI a to 90k a 110k. Jelikoz nejsem zavodnik, jsem s 1.9TD spokojen. V zadnem pripade nemuzu rict, ze by nejela, je to proste takovej meda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 Rado ty mas 406 1,9TD jaky výkon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 Jaký je rozdíl mezi 406 1,9TD a 406TD Break? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 MMMMM: rozdil mezi 406 TD a 406 TD break je jednoduchy - \"Break\" znamena oznaceni pro combi - to zn. delsi, vetsi a tezsi auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 1. duben 2003 Sdílet Odesláno 1. duben 2003 Zdařbůch, sedlám 2,1 TD a je to znát těch 110 koníků. Měl jsem před Pepčou Mazdu MX3 1,8 V6 se 140 koníkama a celkem jsem špatnej pocit z toho, že ten dízlík bude línej při předjíždění. Ale docela spokojenost, když kopnu do vrtule, je to celkem svižný dálník a přísloví „a? se práší za kočárem“ je u dízlíka docela pravdivý, za autem je čoudu jak za lokomotivou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 2. duben 2003 Sdílet Odesláno 2. duben 2003 Tak ale reknete mi,jak je to s 1,9TD r.v.1997 (jaké výkony se dělali) a když vezmu v úvahu ten vyšší jak se bude chovat 406? Dokáže mi někdo říci kolik papá benzín.Uvažovat raději o 1,9TD nebo benzín.Poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 2. duben 2003 Sdílet Odesláno 2. duben 2003 U 1.9TD je vykon 90k a u 2.1TD je 110k. Dost. Jestli ses nekde dozvedel, ze 1.9 mela vice vykonu, tak je to i pro me novinka....... Jak uz jsem psal vice resp. dva druhy vykonu u motoru 1.9 je u HDI. Tam je 90k /bez IC/ a 110k /s IC/. A k tve posledni otazce, me to zere 7-8l /100km nafty. U benzinu nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 2. duben 2003 Sdílet Odesláno 2. duben 2003 MMMMM: jen pro predstavu - mam 405 Break 1,9GRi - tedy benzin se vstrikovanim a zere 7l pri 90km/h, 9 pri 120 a 10,5 po meste. Ale je to 15 let stary motor. Vykonove - 105 koni, coz me staci :cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.