Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot a Reklamace


Guest Masinka

Recommended Posts

Guest Masinka

Po delsi dobe jsem se probral spamem na svojem e-mailu a zaujal me zde tento dopis:

Dobrý den,

Váľení pánové,poněvadľ jsem pravidelným návątěvníkem Vaąich velmi profesionálních webových stránek a nemalou roli v rozhodnutí pořídit si vůz Peugeot hrály právě informace z Vaąeho webu.Rád bych Vás upozornil na dneąní vysílání TV-Prima v 22.15 hod., pořad Proti-Srsti,kde se bude prezentovat můj „příběh“ s firmou Peugeot a poľádám Vás v případě Vaąeho zájmu o můj případ o spolupráci a popřípadě technickou nebo i jinou pomoc..

Dále bych Vás rád ujistil,ľe vozy Peugeot jsou pro mě stále auta č.1a to i přes velmi ąpatnou zkuąenost jak s autorizovanými servisy ,tak s Peugeotem ČR.

Rád bych znal Váą názor na celou kauzu.

S pozdravem Karel Andok.

zminenou reportaz najdete ZDE

a muj nazor na tuto vec je recen zde:

Podle ustanovení par.616 odst.3 ObčZ. má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Záleží tedy výlučně na volbě kupujícího, zda bude požadovat opravu, nebo výměnu věci. Výměnou věci se rozumí výměna vadné věci za tutéž bezvadnou, nikoliv jakýsi povinný odběr jiného zboží nabízeného prodávajícím ve stejné ceně.

Při třetím výskytu stejné odstranitelné vady bránící řádnému užívání věci pak má spotřebitel vždy právo dle par.622 odst.2 obč.zák. dle své volby buď od smlouvy odstoupit nebo požadovat výměnu věci, a to bez ohledu na to, zda jde o obuv,televizor či osobní automobil. Při odstoupení od smlouvy se vrací celá kupní cen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chechet

ty kraaavo. no fuj hnuj peugeot CR a tomu technickymu trotlovi bych dal okamzite padaka. at ma pravdu kterakoliv strana, tak clovek na takove pozici preci nemuze byt takovej idiot! :mad:

Může.... a čím větší boss, tím větší idiot.

Navíc, pokud se to opakuje potřetí, rozeberu auto třeba do škoubku, ale zjistim sakra, čím to je.

Jenže většina servisů u nás jsou přizdis.... a umí houby. Taky mají vybavení na prd a umí jen kecat + vybírat nehorázný peníze a jeden koncesionář za druhžho nebude nic dělat, i kdyby měl lepší vybavení, než on.

Chci už konečně vidět jedinej značkovej servis, kterej za to bude stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po pravni strance to cele komplikuje fakt, ze vuz je na leasing, tudiz majitel je leasingova firma a smlouva je tudiz uzavirana podle obchodniho zakoniku, nikoliv obcanskeho! A v nem je smluvnim stranam ponechana mnohem vetsi volnost ve sjednani zarucnich podminek. Takze pro jakykoliv komentar je nutne znat obsah sjednane smlouvy. Kazdopadne drzim majiteli palce, at mu auto uz konecne opravi nebo vymeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...