Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

66 kW na větší výkon


petrnes

Recommended Posts

zdravim všechny věrný pažo?áky a mám na vás dotázek. Máte někdo přečipováním zvýšený výkon na 2.0 HDi 66 kW...třeba ..podle toho co mi už nabízeli.. na 80 kW...90 kW nebo i 100 kW.¨

Jak je to s životností pístních čeků, šály na klice, turba?? a co spotřeba a emise..? porjde pak TK v pohodě?

Ke spotřebě mi čipaři tvrdili že půjde i o 0,5 litru na 100 dolu !! Ale myslin že vždy je něco za něco a tak ten víkon musí být něčím zaplacen... nevíte někdo čím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Miro406
Původně zaslal: dusan

Software sa da spravit tak aby auto nedymilo a preslo TK +20PS a +55Nm,ak niekto vie spravit viac resp slubuje,daj si to spravit a chod na brzdu a budes v obraze

a zo zivotnostou to je ako??? Tiez nad tym rozmyslam.....

co cnena ? 406 2.0HDi 90PS 99/00

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud das powerbox a mas to odnimatelny chip. v pripade poruchy ho odpojis a nikdo nic nevi, ani odborny servis, nebo si nechas prepsat sw v jednotce a pro tenhl emotor je rozumny narust na cca 110 ps, max. tak 115, 118. zivotnost zachovana. zelezo je stejne jako u silnejsi verze, ale ta ma navic jeste intercooler a dalsi periferie, takze neni treba se bat. konim zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Miro406

Původně zaslal: dusan

Software sa da spravit tak aby auto nedymilo a preslo TK +20PS a +55Nm,ak niekto vie spravit viac resp slubuje,daj si to spravit a chod na brzdu a budes v obraze

a zo zivotnostou to je ako??? Tiez nad tym rozmyslam.....

co cnena ? 406 2.0HDi 90PS 99/00

Zo zivotnostou je to rozne,podla toho aky si tam das software,tak isto ako cena,za dobry soft zaplatis cca 10 a viac,a za jeden odpor tzv power box das na vychode SK len 4.000Sk,a uz je len na Tebe,co si vyberies:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dusane, ok, ale musim reagovat. neni powerbox jako powerbox a jsou skutecne jen krabicky, ktere obsahuji par soucastek a jejich vykon je nemeritelny, ale jsou i boxiky, ktere prokazatelne funguji a cenove jsou srovnatelne s kvalitnim chipem. faktem je, ze box i chip ridi proces jinak, box totiz \"nemuze\" na parametry turba a hraje si s predvstrikem, kdezto chip naopak v prvni rade honi vzduch do motoru. tyhle povesti o powerboxech nemam moc rad, protoze stejne jako je dobry chip a spatny chip, je box na prd a box, ktery proste funguje.:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazkou z ni, jakym zpusobem zvyseni vykonu?

U 2.0HDI 80kW se toho dociluje mezichladicem privodniho vzduchu do turba. U 66kW tento mezichladic (svetoveji - intercooler)neni.

Jinak oba motory jsou identicke.

:roll Skoda, ze chybi turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jako u 2.0 HDI 100kw nebo 1.4 HDI. To by se to cipovalo. :mrk

Jinak u HDI 1. generace si lze pouze hrat s privodem paliva, jak P-Boxem tak zmenou Firmware na Chipu, coz bohuzel vetsinou vede ke zvyseni emisi. :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: michal 206

dusane, ok, ale musim reagovat. neni powerbox jako powerbox a jsou skutecne jen krabicky, ktere obsahuji par soucastek a jejich vykon je nemeritelny, ale jsou i boxiky, ktere prokazatelne funguji a cenove jsou srovnatelne s kvalitnim chipem. faktem je, ze box i chip ridi proces jinak, box totiz \"nemuze\" na parametry turba a hraje si s predvstrikem, kdezto chip naopak v prvni rade honi vzduch do motoru. tyhle povesti o powerboxech nemam moc rad, protoze stejne jako je dobry chip a spatny chip, je box na prd a box, ktery proste funguje.:mrk

Suhlasim,viem ze je power box dobrej kvality a tak isto len jeden odpor,taky sa predava na vychode SK za par tisic cca 5,a tiez je pravda,ze je dobry soft a aj spatny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastna skusenost Fabia TDi/PD 74kW seria,po uprave 102kW najzdenych za tri roky leasingu 268.000km bez akehokolvek poskodenia motora alebo turba.

Dalsie auto Octavia TDi/96kW seria,po uprave 123kW najazdenych za dva roky 175.000km tak isto bez oprav motora alebo turba,dalsia Octavia TDI najazdenych 220.000km

Takze toto su skusenosti na mojich autach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: petrnes

zdravim všechny věrný pažo?áky a mám na vás dotázek. Máte někdo přečipováním zvýšený výkon na 2.0 HDi 66 kW...třeba ..podle toho co mi už nabízeli.. na 80 kW...90 kW nebo i 100 kW.¨

Jak je to s životností pístních čeků, šály na klice, turba?? a co spotřeba a emise..? porjde pak TK v pohodě?

Ke spotřebě mi čipaři tvrdili že půjde i o 0,5 litru na 100 dolu !! Ale myslin že vždy je něco za něco a tak ten víkon musí být něčím zaplacen... nevíte někdo čím?

coze tobe někdo nabizel zvyseni 66kW na 100kW?Jen cipem,to neni mozny.

S tou zivotnosti je to na pohodu,uz to tam mam delsi dobu,ale musis se k tomu auto chovat.Nejnachylnejsi je turbo,musis ho nechavat dochladit po ostrejsi jizde.Minutku na volnobeh.

Spotreba je tak nejak stejna,samozrejme jak na to slapu.

Emise se meri bez zateze takze ti to projde naprosot v poho,me to ani nekouri,kdyz tomu dam zahul.

Hele ten motor je stejnej jako 80kW,ma ale jiny turbo,prumer vstrikovacu apod. jinak tam zadny velky zmeny nejsou.

Byt Tebou tak se toho nebojim,ale at ti to nekdo udela kdo tomu rozumi a kdo ma poradny vybaveni.Ne zadny kwp2000 za par kacek.

Hele to je uplne jinej pocit kdyz jedes po cipu s tou 66kW,to byl lenivec jak prase!.o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím nevím, myslím si že ti inženýři v tý francii jsou dost dobře placení za to aby ten motor měl 66kW. Motor to vydrží ale mé negativní zkušeností jsou ze spojkou,turbem a hadicemi k turbu.Opravdu záleží o kolik se nechá zvednout výkon motoru raději jen + 20%.Musí se zkrátit interval výměny filtru vzduchu dle výrobce 60.000km je opravdu moca nechávat doběhnout turbo jak už někdo psal a nezávodit za studena.Chtěl jsem si chipnout HDi 110k ale když vydím ty průsery na servise tak raději ne.Pokud budu chtít pořádný motor na rychlou jízdu koupím 3.0V6.Ale na to jsem už starý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ve 406 3V6 jsem ujel 100t., je to fakt bezva jízda. Spotřeba kolem 8,5 - 9 l, to auto sedí, má širší gumy.

Máme ho ještě ve firmě, teď má najeto 485000 km, jezdí bezvadně. Tu spotřebu jsem mu dávno odpustil, protože má výdrž (jinak bych musel koupit dvě auta, takže ty peníze bych taky vydal, co dám za benzín).

Tyhle auta jsou dost levně na prodej, mohu doporučit koupit - je to sportovní zážitek z rychlé jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
Původně zaslal: Hnidopich

Otazkou z ni, jakym zpusobem zvyseni vykonu?

U 2.0HDI 80kW se toho dociluje mezichladicem privodniho vzduchu do turba. U 66kW tento mezichladic (svetoveji - intercooler)neni.

Jinak oba motory jsou identicke.

:roll Skoda, ze chybi turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jako u 2.0 HDI 100kw nebo 1.4 HDI. To by se to cipovalo. :mrk

Jinak u HDI 1. generace si lze pouze hrat s privodem paliva, jak P-Boxem tak zmenou Firmware na Chipu, coz bohuzel vetsinou vede ke zvyseni emisi. :roll

u 66kW sa da dorobit intercooler? ma s tym niekto skusenosti :myslim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...