petrnes Odesláno 30. leden 2006 Sdílet Odesláno 30. leden 2006 zdravim všechny věrný pažo?áky a mám na vás dotázek. Máte někdo přečipováním zvýšený výkon na 2.0 HDi 66 kW...třeba ..podle toho co mi už nabízeli.. na 80 kW...90 kW nebo i 100 kW.¨ Jak je to s životností pístních čeků, šály na klice, turba?? a co spotřeba a emise..? porjde pak TK v pohodě? Ke spotřebě mi čipaři tvrdili že půjde i o 0,5 litru na 100 dolu !! Ale myslin že vždy je něco za něco a tak ten víkon musí být něčím zaplacen... nevíte někdo čím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 30. leden 2006 Sdílet Odesláno 30. leden 2006 Software sa da spravit tak aby auto nedymilo a preslo TK +20PS a +55Nm,ak niekto vie spravit viac resp slubuje,daj si to spravit a chod na brzdu a budes v obraze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miro406 Odesláno 30. leden 2006 Sdílet Odesláno 30. leden 2006 Původně zaslal: dusan Software sa da spravit tak aby auto nedymilo a preslo TK +20PS a +55Nm,ak niekto vie spravit viac resp slubuje,daj si to spravit a chod na brzdu a budes v obraze a zo zivotnostou to je ako??? Tiez nad tym rozmyslam..... co cnena ? 406 2.0HDi 90PS 99/00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 30. leden 2006 Sdílet Odesláno 30. leden 2006 bud das powerbox a mas to odnimatelny chip. v pripade poruchy ho odpojis a nikdo nic nevi, ani odborny servis, nebo si nechas prepsat sw v jednotce a pro tenhl emotor je rozumny narust na cca 110 ps, max. tak 115, 118. zivotnost zachovana. zelezo je stejne jako u silnejsi verze, ale ta ma navic jeste intercooler a dalsi periferie, takze neni treba se bat. konim zdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 30. leden 2006 Sdílet Odesláno 30. leden 2006 Původně zaslal: Miro406 Původně zaslal: dusan Software sa da spravit tak aby auto nedymilo a preslo TK +20PS a +55Nm,ak niekto vie spravit viac resp slubuje,daj si to spravit a chod na brzdu a budes v obraze a zo zivotnostou to je ako??? Tiez nad tym rozmyslam..... co cnena ? 406 2.0HDi 90PS 99/00 Zo zivotnostou je to rozne,podla toho aky si tam das software,tak isto ako cena,za dobry soft zaplatis cca 10 a viac,a za jeden odpor tzv power box das na vychode SK len 4.000Sk,a uz je len na Tebe,co si vyberies:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 31. leden 2006 Sdílet Odesláno 31. leden 2006 dusane, ok, ale musim reagovat. neni powerbox jako powerbox a jsou skutecne jen krabicky, ktere obsahuji par soucastek a jejich vykon je nemeritelny, ale jsou i boxiky, ktere prokazatelne funguji a cenove jsou srovnatelne s kvalitnim chipem. faktem je, ze box i chip ridi proces jinak, box totiz \"nemuze\" na parametry turba a hraje si s predvstrikem, kdezto chip naopak v prvni rade honi vzduch do motoru. tyhle povesti o powerboxech nemam moc rad, protoze stejne jako je dobry chip a spatny chip, je box na prd a box, ktery proste funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 31. leden 2006 Sdílet Odesláno 31. leden 2006 Otazkou z ni, jakym zpusobem zvyseni vykonu? U 2.0HDI 80kW se toho dociluje mezichladicem privodniho vzduchu do turba. U 66kW tento mezichladic (svetoveji - intercooler)neni. Jinak oba motory jsou identicke. Skoda, ze chybi turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jako u 2.0 HDI 100kw nebo 1.4 HDI. To by se to cipovalo. Jinak u HDI 1. generace si lze pouze hrat s privodem paliva, jak P-Boxem tak zmenou Firmware na Chipu, coz bohuzel vetsinou vede ke zvyseni emisi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 31. leden 2006 Sdílet Odesláno 31. leden 2006 Původně zaslal: michal 206 dusane, ok, ale musim reagovat. neni powerbox jako powerbox a jsou skutecne jen krabicky, ktere obsahuji par soucastek a jejich vykon je nemeritelny, ale jsou i boxiky, ktere prokazatelne funguji a cenove jsou srovnatelne s kvalitnim chipem. faktem je, ze box i chip ridi proces jinak, box totiz \"nemuze\" na parametry turba a hraje si s predvstrikem, kdezto chip naopak v prvni rade honi vzduch do motoru. tyhle povesti o powerboxech nemam moc rad, protoze stejne jako je dobry chip a spatny chip, je box na prd a box, ktery proste funguje. Suhlasim,viem ze je power box dobrej kvality a tak isto len jeden odpor,taky sa predava na vychode SK za par tisic cca 5,a tiez je pravda,ze je dobry soft a aj spatny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 31. leden 2006 Sdílet Odesláno 31. leden 2006 taky jsem o tom uvazoval,ale bylo tady tolik protichudnych nazoru, ze jsem se rozhodl neriskovat a vystacit si s tim co mam. Tloukl bych se do palice, kdybych kvuli usetrenemu pullitru ( a to je dost odvazne tvrzeni) musel menit moturek ci turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 31. leden 2006 Sdílet Odesláno 31. leden 2006 Vlastna skusenost Fabia TDi/PD 74kW seria,po uprave 102kW najzdenych za tri roky leasingu 268.000km bez akehokolvek poskodenia motora alebo turba. Dalsie auto Octavia TDi/96kW seria,po uprave 123kW najazdenych za dva roky 175.000km tak isto bez oprav motora alebo turba,dalsia Octavia TDI najazdenych 220.000km Takze toto su skusenosti na mojich autach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 1. únor 2006 Sdílet Odesláno 1. únor 2006 to Dusan: Vsechny auta, ktery jsi zminoval, maji turbo s promenlivou geometrii lotek. Jak chces dosahnout vyssiho vykonu u 2.0HDI 66kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 1. únor 2006 Sdílet Odesláno 1. únor 2006 U motora 2.0HDi/66kW sa robi uprava software v RJ,ako som uz hore pisal da sa upravit +20PS a +55Nm,da sa aj viac,ale potom uz auto dymi ako PV3S a je nebezpecie ze nevydrzi turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 2. únor 2006 Sdílet Odesláno 2. únor 2006 Upravou software zmenis jenom davkovani paliva, protoze jinak to bohuzel u tohoto motoru nejde, nebo jo ? Da se treba dodatecne namontovat intercooler a pokud jo, kolik by to stalo ? [upravil dne 2.2.06 Hnidopich] [upravil dne 2.2.06 Hnidopich] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sportak Odesláno 7. únor 2006 Sdílet Odesláno 7. únor 2006 Původně zaslal: petrnes zdravim všechny věrný pažo?áky a mám na vás dotázek. Máte někdo přečipováním zvýšený výkon na 2.0 HDi 66 kW...třeba ..podle toho co mi už nabízeli.. na 80 kW...90 kW nebo i 100 kW.¨ Jak je to s životností pístních čeků, šály na klice, turba?? a co spotřeba a emise..? porjde pak TK v pohodě? Ke spotřebě mi čipaři tvrdili že půjde i o 0,5 litru na 100 dolu !! Ale myslin že vždy je něco za něco a tak ten víkon musí být něčím zaplacen... nevíte někdo čím? coze tobe někdo nabizel zvyseni 66kW na 100kW?Jen cipem,to neni mozny. S tou zivotnosti je to na pohodu,uz to tam mam delsi dobu,ale musis se k tomu auto chovat.Nejnachylnejsi je turbo,musis ho nechavat dochladit po ostrejsi jizde.Minutku na volnobeh. Spotreba je tak nejak stejna,samozrejme jak na to slapu. Emise se meri bez zateze takze ti to projde naprosot v poho,me to ani nekouri,kdyz tomu dam zahul. Hele ten motor je stejnej jako 80kW,ma ale jiny turbo,prumer vstrikovacu apod. jinak tam zadny velky zmeny nejsou. Byt Tebou tak se toho nebojim,ale at ti to nekdo udela kdo tomu rozumi a kdo ma poradny vybaveni.Ne zadny kwp2000 za par kacek. Hele to je uplne jinej pocit kdyz jedes po cipu s tou 66kW,to byl lenivec jak prase!.o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 7. únor 2006 Sdílet Odesláno 7. únor 2006 Nevím nevím, myslím si že ti inženýři v tý francii jsou dost dobře placení za to aby ten motor měl 66kW. Motor to vydrží ale mé negativní zkušeností jsou ze spojkou,turbem a hadicemi k turbu.Opravdu záleží o kolik se nechá zvednout výkon motoru raději jen + 20%.Musí se zkrátit interval výměny filtru vzduchu dle výrobce 60.000km je opravdu moca nechávat doběhnout turbo jak už někdo psal a nezávodit za studena.Chtěl jsem si chipnout HDi 110k ale když vydím ty průsery na servise tak raději ne.Pokud budu chtít pořádný motor na rychlou jízdu koupím 3.0V6.Ale na to jsem už starý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pigi.jakub Odesláno 14. květen 2006 Sdílet Odesláno 14. květen 2006 Jojo tyky bych s rád svezl v 3.0V6 to musí být jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. květen 2006 Sdílet Odesláno 14. květen 2006 Ve 406 3V6 jsem ujel 100t., je to fakt bezva jízda. Spotřeba kolem 8,5 - 9 l, to auto sedí, má širší gumy. Máme ho ještě ve firmě, teď má najeto 485000 km, jezdí bezvadně. Tu spotřebu jsem mu dávno odpustil, protože má výdrž (jinak bych musel koupit dvě auta, takže ty peníze bych taky vydal, co dám za benzín). Tyhle auta jsou dost levně na prodej, mohu doporučit koupit - je to sportovní zážitek z rychlé jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VenaS Odesláno 16. květen 2006 Sdílet Odesláno 16. květen 2006 Zvednout výkon z 66kW na 100kW - pěkná blbost. Tak maximálně o 10 ÷ 15% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 22. červenec 2006 Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 Původně zaslal: Hnidopich Otazkou z ni, jakym zpusobem zvyseni vykonu? U 2.0HDI 80kW se toho dociluje mezichladicem privodniho vzduchu do turba. U 66kW tento mezichladic (svetoveji - intercooler)neni. Jinak oba motory jsou identicke. Skoda, ze chybi turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jako u 2.0 HDI 100kw nebo 1.4 HDI. To by se to cipovalo. Jinak u HDI 1. generace si lze pouze hrat s privodem paliva, jak P-Boxem tak zmenou Firmware na Chipu, coz bohuzel vetsinou vede ke zvyseni emisi. u 66kW sa da dorobit intercooler? ma s tym niekto skusenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 26. červenec 2006 Sdílet Odesláno 26. červenec 2006 To by me taky zajimalo. Ale predpokladan, ze jenom zamontovanim chladice by upravy neskoncily. Zrejme bude potrebe krome mechanickych uprav prehrat i software ridici jednotky. Nebylo by jednodusi si koupit auto s vetsim vykonem ? [upravil dne 26.7.06 Hnidopich] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.