Sign in to follow this  
Followers 0
Bart

P 405 a LPG

5 posts in this topic

Mám 405ku s pohonem na LPG. Stává se mi, že pokud se motor hodně zahřeje, ztrácí výkon. Přitom motor je seřízen v odborném servisu dle CO.

V rozmezí teplot motoru 40-70°C, mi jede 405ka velice dobře.

Může to mít souvislost s automatickou regulací teploty vzduchu před filtrem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já buď tebou, tak si nechám ten motor seřídit tak aby jel a ne podle Co.To máš to samé jak se štelováním světel.Když si to necháš odborně seřídit, tak ti je jenom rozhasí a stejně si nastavíš podle sebe.Pokud máš nějakého známého který rozumi LPG, tak si nech nastavit tak aby to jelo.A CO nastav až na STK.Jinak ti neporadím, já jsem nikdy 405 na LPG neviděl. A co tam máš za motor?

Jindra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajaj ,to bude zle .Znamy mel Peugeota 205 prestaveneho a taky mu ztracel vykon a doslo to tak daleko ,ze si s tim nikdo neporadil a musel ho prodat. Chce to dat hned od zacatku odbornikum ,to je podle mne jedine mozna raseni a to co nejdríve!

Hodne Zdaru :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serizeni CO je dulezite provest odborně !!!!!!jinak hrozi poškozeni motoru-směs hori az ve vyfuku a prehrivaji se ventily.Demontaz hlavy valcu a vymena venitlů neni problem jen se neptej na cenu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.