Lihous Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 Zdravim ....,mozna ne spravne tema ve spravne sekci ..... nic mene hodne se resi podlozky pro cele auto. Me zaujala myslenka dat je jen dozadu tedy na zadni napravu - ne nic sileneho jen rekneme 1 - 1,5 cm ...... V teto chvilce neresim sjizdeni pneu,vetsi opotrebeni lozisek a vubec cele napravy ale spis jizdni vlastnosti. Nemyslim si ze budou nejak zvlast velke az zavazne - pokud nebude auto stale nalozene na max. Udelani nove geo je vice mene podminka. Jasne ze z nedotaciveho bude jeste vic nedotacive / nebo pretacive ....? / Opravte me pokud se pletu. Ale k teto myslence me privedla naprava v "romsteru" posledni "oktavie" ale treba i prvni superb. Kde prave "romster" jede na pekne ceste hodne dobre na proporce karoserie - je ale pravda ze ma "pevnou" napravu ..... Je tady na foru nekdo kdo to ma na aute a jezdi s tim - nejake poznatky poznamky .....?? Diky predem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Attila306 Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 to aj mňa zaujíma aj ja sa chystám dať podložky dozadu 1.5cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 27. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Tuto myslenku sice nerad ale opoustim ....,mame po vymene "silenbloku" stab tycky a vseho co bylo treba na zadni naprave = mechanik by to asi nerozchodil - no a bylo by to skoro pohrdani jeho snazenim. Tak ze podlozky byt jen do za du opoustim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satepek Odesláno 1. srpen 2017 Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Já jezdil 2cm vzadu 3 roky 70tkm a měnil jsem jedenkrát tyčku - první výměna před nasazením podložek pak klid a výměna až začla mlátit zhruba po 60tkm.. Žádné problémy, jen bylo to auto stabilnější - možná i 17" koly a nižším profilem pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 1. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Tady nejde ani tak o samotne podlozky ale kdyz jsem videl jakou to obnaselo praci vse prelisovat predelat ...... Tak to nema proste smysl - jinak si myslim ze by auto dostalo tu pravou "miru" stability. Konec koncu jako priklad mame Skodu kde se da primo zamenit cas napravy pri rozsireni u Forda na to taky byl nekde navod .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Attila306 Odesláno 4. srpen 2017 Sdílet Odesláno 4. srpen 2017 co prelisovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 4. srpen 2017 Sdílet Odesláno 4. srpen 2017 Ty tyčky a silenty proti podložky nedá aby to nemusel měnit znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiriczek Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Jezdím vepředu s 2,5cm, vzadu s 3 cm na Pugně 307, s podvozkem od HR a novejma ZLine Nokianama. A je to neurvatelný. Drží fakt pěkně, podložky pomohli přetáčivosti, vepředu pomohli spíš co se týče vzhledu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.