dýzl Odesláno 21. duben 2017 Sdílet Odesláno 21. duben 2017 Pár dotazů, jde olej do vody. skoro jistě těsnění pod palicí. ale můj dotaz. je nutné po sundání hlavy dát tuto na orovnání i když opticky bude OK? jeden mechanik mi tvrdil že ano,že se musí všechny hlavy z hliníku ať jde o naftu nebo benzín, že se nemusí jen litinové když jsou opticky OK. Další -dle čeho se určuje tl těsnění? dle starého po sundání nebo (jak jsem na eschopech vyčetl) stačí základní těsnění tl 1,3mm?Nebo jako u nafty (XUD,resp. D9B, jak jsem kdysi zjištoval) dle starého + orovnání hlavy.Poslední dotaz piškotík má (snad,dle tacho) nejeto necelých 120 000km ,čemuž moc nevěřím tím spíš dle RV 96,je nutné měnit i gufírka ventilů?Toto mi opět doporučil jeden mechoš .Pežot olej nebral až do havárie,teda najeto od výměny oleje 5000km a nedolíval se,pak nehoda a prasklý chladič,při pokusu vyprostit pomáhal motorem a byl se trochu ,byť ne drasticky přehřál ,ale stačilo to.pak na asi 4000km litr oleje ale v chladiči je již hejno humusíku a taky teče trochu po bloku,u rozvodů kde byl suchý a čistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Co přesně myslíš tím "opticky bude OK" ? Měla by se změřit rovinnost dosedací plochy podél a úhlopříčně.... Guferka určitě vyměnit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 22. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Když mi fouklo těsnění na 405 v ropě ,tak při sundání hlavy bylo zřetelně vidět ,že těsnění je KO ale na hlavě nic vidět nebylo.opticky=na pohled . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stosun Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 (upraveno) Rovinnost na pohled nepoznas musis prejet hodinkama pak uvidis. Upraveno 22. duben 2017 uživatelem Stosun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Dělal jsem těsnění na dvou 106 a nikdy jsem hlavu nikam nedával. Po sundání se dosedací plochy řádně očistily, dalo se nové těsnění (stejná tloušťka), nové šrouby a nazdar. Vypláchnul se 3x chladící okruh a jezdilo se dál. To ale neznamená, že to je správný postup, že jo. Takže jde spíš o to, co by se mělo a co se musí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 ono hlavně záleží, co to dělalo předtím , dnes se hodně propaguje srovnání, tlakování atd., podle technolog. předpisu, aby se to nemuselo dělat dvakrát...,ale když je hlava OPTICKY, tzn., od oka v cajku--nemá vyžraná místa korozí atd., většinou je okem vidět, kudy to propouštělo, tak stačí nové těsnění jaké bylo předtím a je to na druhé straně se musí počítat s tím, že nakonec bude nutné jak srovnání, tak natlakování hlavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 23. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Předtím bylo vše OK,teda do nehody-netlakovalo a netlakuje,olej neubýval, byť šlo o ujetých +-5000km (ale ubývání by bylo vidět-na LFY v xantii bych za ten čas a km dolil +-litr oleje a tady ani kapku), až do nehody kdy se již musel dolít a dělá se humusík v chladiči a přibývá tam . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Na kontrolu rovinnosti jsem používal broušený příložník a obyčejné spárové měrky. Spáru 0,1 nové těsnění pobere, 0,2 už ne. Pokud je nové těsnění celokov, tak hlavu orovnat vždy (což nebude tento případ). Mám dojem, že tyhle hlavy se moc nedeformují. Na "převařeném" 1,0 v AX (poskakování z Teplic do Chomutova od louže k louži) stačilo očistit hlavu s blokem, vyměnit guferka a těsnění pod hlavu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 Podle toho co jsi napsal tak došlo k přehřátí motoru poté tedy k přehřátí a zkroucení hlavy a následnému prasknutí těsnění, těsnění prasklo jako důsledek . tedy v každém případě přebrousit hlavu,těsnost radší taky může být i prasklá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zonata19 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 chlapi..co stoji vzmena tesneni pod hlavou v servisu?..pokud je to jen tesneni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 Jak v kterém servisu a jak na kterém autě.... netuším, co máš za auto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zonata19 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 mam peugeot 406 2.2 hdi...muze mi to udelat i kamos.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 tak ať ti to udělá kámoš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 12. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 Tak k opravě nahoře uvedeného dotazu. Autínko je opraveno.Hlavu jsem dal do servisu na orovnání ,otlakování ,zabroušení ventilů a výměně gufírek (tato jsem dodal) cena za vše 2301kč (autoservis Kolář,Kamenice n/L)ostatek ,demontáž výměna těsnění pod hlavou (stejná tl jako původní na dp automechanika),dále všechna nová těsněn (pod sání,výf svody a pod víko),vše Victor Reinz s výj těsnění pod výf.svody-Corteco,nové šrouby hlavy, dále nová rozvodová sada INA (kladka,VP + řemen)vše za 2483kč včetně poštovného (www.autodilyhulin.cz nebo www.autozet.cz-jeden prodejce dvě adresy).Práci a ostatní materiál (BČ,odmaštovač brzd,barvy maziva..) a práci nepočítám.První větší problém nastal při seřizování ventilů v prvním manuálu (nwn odkud na Saxo) špatně psaný postup -seřizovyný sací 4 a výf.2 přičemž plně otevřený má být výf.2 -nesmysl reps. překlep. Správné pořadí jsem ověřil z originálu Haynes.Na prvních dvou je vidět elý blok potečený a připeklý olej a špína jak tekl olej nejen do spalováku ale asi podstatně dříve i ven,žel foto 3 je jen po očistě aby byl vidět rozdíl.ale i tak jsme očistu bloku neprovedli až tak důkladně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zonata19 Odesláno 13. září 2017 Sdílet Odesláno 13. září 2017 Cau chlapi..co stojí výměna těsnění pod hlavou v běžném servisu?..plus eventuálně rozvody. Na 406 2.2 HDI Používej EDIT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 15. září 2017 Sdílet Odesláno 15. září 2017 Co je to "běžný servis" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 16. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2017 Např v servisu Poseidon ve Stráži nad Nežárkou si účtují-účtovali 350kč ,pokud jsem donesl svůj ND pak si účtovali 450kč za hodinu práce.Je to normální servis ne autorizovaný,který začal nejprve jako tzv garážový,tuším otec se synem a jedna garáž.Dělali PSA dnes již opravují vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.