filber Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Zdravím, Předělal jsem si auto na LPG, takže automaticky rezerva pryč. Teď pátrám po internetu, jakou koupit opravnou sadu? Nějaké doporučení? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Přesně jeden z důvodů proč bych nechtěl LPG a pak hned tohle muset řešit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 hod rezervu do kufru a neres ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Jenže filber chtěl doporučení na opravnou sadu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Já mám něco podobného http://www.slime-czech.cz/produkty-slime/opravne-sady-slime/poloautomaticka-sada ještě jsem ji nepoužil takže nevím jak to funguje. Pro případ velké díry jsem dokoupil za 300kč na vrakáči to úzké dojezdové kolo a jak jedu dál tak beru to kolo do kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 mam sice nejakej sprej, ale v zivote jsem ho nepouzil, za 16let jsem pichnul asi 3krat a vzdy kolo uchazelo tak malinko, ze se to dalo v pohode zpozorovat a jeste bez problemu dojet domu a lejt do toho nejaky lepidlo, abych to pak pri zouvani pneu musel vylejvat a cistit pneu zevnitr, bylo vzdy zbytecny. To uplne staci tenhle minikompresor na 12V za asi 300Kc, ten vozim taky a je daleko praktictejsi, pouzivam ho i pri prezouvani zimni/letni pneu, kdyz se mi nechce tahat velkej a tech 0,2atm dofoukne raz dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. květen 2017 Sdílet Odesláno 25. květen 2017 (upraveno) Opravná sada neřeší, když pneu úplně zničíš, např. defekt na zadním někdy není poznat, anebo na dálnici je lepší dojet na odstavné místo. Opravná sada s pěnou znamená pneu pak vyhodit. Opravná sada "knot" je lepší, i když toto řešení se považuje za dočasné, dvakrát už mě zklamalo (lepeno takto v servise!), časem uteče nebo se povolí. ("Knot" znamená, že bez demontáže nějak najdeš díru v pneu, pročistíš ji kulatou rašpličkou, a vstrčíš do ní kulatý gumový knot napatlaný lepidlem. Na vstrčení slouží nástroj - úzká vidlička. Jak těsní v kruhové díře dva kruhové knoty, to si dovedete představit, moc ne. Jednou mi tak opravený defekt utíkal, podruhé se při zabrzdění povytáhl.) Volil bych takové řešení, i s ohledem na cenu pneu, která se po defektu dá ještě řádně zalepit: - okolo komína mít "přítele na telefonu", který mi doveze jedno kolo ze zimní sady, a případně hever - na dálkové jízdy vézt sebou rezervu (aspoň dojezdovku) a hever Upraveno 12. červen 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.