peter99 Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 (upraveno) Zdravim Vas.Potreboval by som poradit ohladne opravy chladica.Vsimol som si ako presakuje voda v mieste spojenia hadice s chladicom ktora vedie nasledne do nadrzky.Namiesto takej spony ako by tam mala byt tam bola sk paska,tak som ju skusil dotiahnut.No na moje nemile prekvapenie mi hadica ostala v ruke a beznadejne som sa dival ako mi vyteka voda na zem.Problem je v tom že ta spojka alebo ako to nazvat uz v chladici nedrzi,vyzera ze je tam zavit a ten je pravdepodobne strhnuty.Nenasiel som tento diel ani v service boxe.Riesil niekto takyto problem?Co s tým?Neexistuje nejaka opravna sada alebo nejaka nahrada za to ?Urcite nechcem kupovat cely chladic kvoli strhnutemu plastovemu zavitu Dakujem za kazdu radu. 206 1.1i rok 2000 Upraveno 14. duben 2017 uživatelem peter99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 14. duben 2017 Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Kvalitní průmyslové dvousložkové epoxydové lepidlo, namotat těsnící šňůru na ten závit, natřít a našroubovat. Musí to být lepidlo, které vydrží aspoň 140°C. Seženeš na e-shopu za 10-20 €, mělo by to v pohodě udržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter99 Odesláno 14. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2017 Aj nad tymto som uvazoval,ale mam kupit lepidlo za dvacku a tesniacu nit na zavit a vysledok je neisty.ta dierka v chladici uz nema takmer ziadny naznak zavitu fakt to tam volne beha.mozno to ani nebolo nasrobovane ale napevno spojene a zlomilo sa to..neviem..to uz by som v krajnom pripade radsej kupil novy chladic nejaky najlacnejsi za 30 euro mal som na mysli nejake riesenie ako napriklad novy uchyt s vacsim zavitom za par centov ani googel nic nenasiel tak budem musiet skusit nejake domace upravy.len mi neni jasne pod akym tlakom asi prudi voda naspat do nadrzky.ci ten spoj musi byt na 100% pevny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 15. duben 2017 Sdílet Odesláno 15. duben 2017 Tak nový chladič je jistota, tlak je tam maximálně nějakých 2,5 baru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter99 Odesláno 19. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Tak nový chladič je už objednaný,cez vikend sa do toho pustim,snad pojde všetko podla planu.Len jedna vec mi ešte vrta hlavou.Ked som kedysi davno menil vodu v chladici tak som vypustal len cez chladic a teraz som cital v navode ze treba povolit aj vypustny šrob bloku motora a vypustit.Tento srob som nenasiel ale ani som to nevidel este nikoho takto robit.Co s tým?Kolko moze ostat vody v motore ked vypustim len cez chladic?Celkova napln by mala byt cca 7 litrov.Alebo napustim len cistu vodu,pojazdim nieco,vypustim a az potom zarobenu nemrznucu zmes?A ešte rozmyslam aku nemrznucu mam kupit?G12 ? G12+ ? alebo G13?v tomto sa nevyznam neviem aky je tam rozdiel.Teraz je tam nejaka ružová či červená,mám dodrzať aj farbu a kupiť červenú ci je to jedno.Naposledy bola menena asi rok dozadu v servise kde bolo menene tesnenie pod hlavou.dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 šroub na bloku nepovoluj, propláchni systém vodou a pak nalej novou směs--G 12 bude OK, počítej s tím, že všechno nevypustíš, takže si namíchej cca 4 litry nové směsi na cca minus 30 a pak jen dolívej po MAX., nezapomeň odvzdušnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter99 Odesláno 21. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2017 A mozem dat aj G12+ ?aka znacka je dobra na pezota?odporucane kvapaliny s brozurky od auta su nezohnatelne.nerad by som znicil tesnenie pod hlavou nejakym smejdom.co poviete na sheron?v testoch spomedzi ludovych znaciek skoncila na prvom mieste.ma niekto skusenosti s touto znackou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter99 Odesláno 27. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Po výmene chladiča som zistil že teplota motora sa vyšplha len na 75 stupnov.horna hadica je zohriata a chladič tiež.znamena to že je vadny termostat?asi ostal otvoreny a uz sa nezavrie.otazka znie ako velmi ubližujem pežotovi pri takejto teplote?je nutne to spravit?viem termostat neni drahy a vymena vyzera celkom jednoducha,len dalsia vec je že mi ani ventilator nejde.a ten je dost drahy a ten by som asi aj potreboval ak vymenim termostat aby sa neprehrieval v lete na krizovatke alebo v zapche.neviem ci to treba riešit alebo nechat tak.inak pred vymenou chladica stupala teplota aj kusok nad 80 stupnov a to sa mi zdalo v pohode,mozno uz bol aj tak na odpis ten chladič a nechladil ako mal.štve ma že som to nerobil pri jednej robote,teraz zas vypustat vodu inak dal som tam ten sheron ružový G12+ dufam ze som zle nespravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.