Laďa Odesláno 2. červen 2017 Sdílet Odesláno 2. červen 2017 Tak jsem se včera v Šumperku taky svezl. 2008 1.2 automat a 5008 GTi automat. 2008 docela dobrý, ale na mě malý. Ta 5008 nemá chybu, ale mám 183 cm a vzadu jsem se hlavou bouchal o strop. Možná bez skleněné střechy by to bylo dobrý. Chtěl jsem ještě projet 3008 1.6 THP v automatu, ale už nebyl čas. Škoda snad příště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 2. červen 2017 Sdílet Odesláno 2. červen 2017 @Laďa Zkusil jsi v 5008 GT režim SPORT??? Taky mám 183 cm a mezi hlavu a strop v zadu na kraji jsem strčil nataženou dlaň. Když se víc uvelebíš a nejsi vypnutej jako luk, tak je to v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 2. červen 2017 Sdílet Odesláno 2. červen 2017 Ano, měl jsem zapnutý i SPORT a ještě mi i pustil masáž zad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. červen 2017 Sdílet Odesláno 24. červen 2017 Dnes jsme navštívili ED ve Štěrboholech. Jako vždy super Tentokrát to bylo i s malou protekcí Testovačka 2008 GTline, 3008 GT, 5008 GT a Traveller. Pěkný porovnaní těch 180k napříč modely (samo vyjma 2008). Líbil se mi nový "joystick" na ovládaní automatu Nelíbilo se mi nízko otevřené víko kufru u 5008 - au Tak zase za rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. červen 2017 Sdílet Odesláno 26. červen 2017 Tak jsem se včera taky konečně svezl. 5008GT, 3008GT a Traveller. 5008GT Naprostá spokojenost, jen jsem podle fotek čekal trochu větší auto :-). Od opěradel předních sedaček dozadu mi to dost připomíná starší 5008, jen s novým designem. Čekal jsem trochu větší kufr. Palec nahoru za zachování rovné podlahy po sklopení zadních sedadel. 3008GT horší výhled zpětným zrcátkem, couvat bez kamery by bylo na prd, člověk by vůbec neviděl nižší předměty. Kaplička budíků se mi odrážela do skla. Ten proužek hladkýho plastu. Moc jsem ho designově nepochopil, u 5008 je taky ale tam jsem si odlesků nevšiml. Byť jsem měl volant co nejblíže, tak bych uvítal, kdyby ještě kousek šel posunout. U obou aut super malej volant a i-cocpit taky ok. Co trochu nechápu, tak je móda vše nacpat na dotykáč. Nemůžu si pomoct, ale ovládání teploty klimatizace bych prostě nechal na klasickém způsobu. Jednoduché, intuitivní. Vím že tu jsou názory, že se teplota jednou nastaví a pak se s ní nehejbe, ale já byť treba o půl stupně s ní hejbu docela často. Další věc co mi chybí, je možnost regulovat intenzitu z jednotlivých výdechů aniž bych měnil směr foukání. Designově možná hezký, když tam není žádný kolečko, ale na prd. Co se týká Travellera, tak tam jsem měl docela smíšené pocity. "Luxus" střídá "levno", první co mě překvapilo, tak manuální ručka, další volič automatické převodovky. S čím jsem měl ale největší problém, tak to byla vzdálenost volantu. Asi bych hodně dlouho hledal kombinaci výška sedadla, posunutí a sklopení volantu. Když jsem měl příjemně dostupné pedály, tak jsem při zatáčení měl pocit, že na ten volant pořádně nedosáhnu. Jinak jízdní vlastnosti příjemné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.