Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT EMOTION DAY 2017


kemo

Recommended Posts

Čau lidi kdopak se objeví v Jihlavě .

Jihlava - OBI - Romana Havelky 4854, Jihlava

Čas a vůz Vaší testovací jízdy: 
20.6.2017 10:30 - 11:00, 308 SW GT 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6
20.6.2017 11:30 - 12:00, 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
20.6.2017 12:30 - 13:00, 5008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brno - OLYMPIA - U dálnice 777, Brno Modřice

Čas a vůz Vaší testovací jízdy: 
16.6.2017 16:30 - 17:00, 5008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
16.6.2017 17:00 - 17:30, Traveller ALLURE Long 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6
16.6.2017 17:30 - 18:00, 3008 GT LINE 2.0 BlueHDi 150 MAN6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, zda se na to letos nevyseru ... 508 jsem jel, 308 GT taky .. 5008 by mě lákala tak na prohlédnutí, ale díky té naftě v tom snad ani na jízdu ne ... Ještě uvidím :myslim

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jako od kdy se dá rezervovat?

Pár dní zpět jsem hledal a ještě jsem nic nenašel...no a dnes to na mě vykouklo na FB...

Ale 308GTi v Plzni total vybraný a 5008 2.0 ve dvou dost nevhodných časech tak se mi asi ani nechce....

5008 by mě ale zajímala protože od 11/2017 se rozrůstáme a potřebuju i vzadu plnohodnotné sedadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dnes udělal radost a svezl se první den v Praze na Zličíně. Nejdřív jsem zkusil 3008 1,6 benzín, pak 5008 1,6 HDi a nakonec mého oblíbence Travellera.

Všechna auta jedou opravdu dobře. Dle mého je trochu škoda, že všechna mají to nejlepší v dané výbavě, tzn.že vše bylo s automatem, ale proč ne. Řadí sametově a i při plném plynu nic necukalo. Osobně se mi lépe jelo s HDíčkem než benzínem, asi to dělá ten točivý moment. Trochu byla škoda, že zrovna Metropole Zličín je plná aut, a tak se vymotat z parkoviště byla ztráta času z vaší jízdy a myslím, že odpoledne to už asi stálo z toho to pohledu za prd. Ale jinak jsem byl spokojen.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 4. 2017 at 20:36, Pepito napsal:

Už mám zarezervováno: 

Olomouc - GLOBUS - Pražská 248/39, Olomouc

Čas a vůz Vaší testovací jízdy: 
8.6.2017 16:00 - 16:30, 3008 GT LINE 2.0 BlueHDi 150 MAN6
8.6.2017 16:30 - 17:00, 2008 GT LINE 1.6 BlueHDi 120 S&S MAN6
8.6.2017 17:00 - 17:30, 308 GTi 1.6 THP 270 S&S MAN6 
:papa

Jestli se nic nepokazí, tak tam +- ve stejnou dobu budu taky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dneska byl v MB a celkem projel 4 auta - 5008 88 kW HDi AT, 3008 GT 133 kW HDi AT, 508 RXH 133 kW HDi AT a 308 GTI.  

Jsem asi moc zhýčkaný 306, špatně se mi hledalo pohodlí. :( 5008 a 3008 uvnitř velmi podobné, stačila by mi 3008, ale v obou mě trochu tlačilo pravé koleno o středový tunel. :( Sedačky super, podvozek taky, o budíkách nemluvě. 

508 fakt nechci. Prostor pro koleno OK, ale ten středový tunel mě nutil do kolmější polohy pravé nohy až mě chytala křeč, a to jsem jel jenom 30 minut. :( Koženou sedačku jsem si nedokázal správně nastavit. :( 

Motory HDi žádná sláva, zvláště 1.6 byla dost hlučná, ale všechny měly jenom 600 km, tudíž se asi ztiší. Bohužel výkony slabé. Od 88 kW jsem moc nečekal, na běžnou nenáročnou jízdu, proč ne. Od 180 koní jsem čekal mnohem více, dynamika mi přišla stejná jako u 306 :( Stejný pocit jsem měl z Kodiaqa 140 kW. :( 

Nakonec 308 GTI. Tunel mi nevadil, ač byl opět masivnější než v 306. A motorově a podvozkově se asi není o čem bavit. Jen nezvyk, že omezovač je jen na 6500 ot., 106 GTi ho měla až na 7500 ot. :D  Ale zamiloval jsem se. :D Jenom mít přebytečných 800...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si byl včera zajezdit na Kladně a nová 5008 mě nadchla, se starou se to nedá vůbec srovnat a bohužel ani cenově :D Ale jednu výhradu mám, na zadních sedadlech jse se nevešel na výšku :(

Jel jsem i s 2008 1,2 a celkem mě to auto překvapilo a to jak do pohodlnosti, tak motorově, dobrá náhrada za manžečino SWčko

Upraveno uživatelem kveton
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To můžu potvrdit, do 5008 se já se svými 190cm dozadu nesložím, na výšky je tam prostě málo místa, možná kdyby tam nebyla prosklená střecha? Nevím, ale i sedadla mi přijdou celkem úzká, no nic moc, ale vepředu naprostá spokojenost, i-cocpit mi absolutně vyhovuje, na budíky vidím perfektně, malý volant pro mě pecka, prostě spokojenost. Poprvé jsem jel s automatem a kupovat novou káru, manuál už nechci. Jel jsem dnes 5008 GT, Traveller, oba se 180K 2.0BlueHDi s 6st automatem a pak 508 rhx taky 2.0 s automatem. Asi bych vzal spíše Travellera kvůli prostoru, pro mě ideální rodinná kára, ale 5008 mi hodně nadchla. Jezdili jsme v Příbrami a prima.

 

Jinak teda u 5008 hmotnost bržděného vleku od 600! do 1800kg je na tak velký auto pro mě prostě žalostně málo, 1800kg mám i u 607 s 2.2HDi 133k, 5008 to má u 2.0 HDi 150k a GTčko 180k má jen 1500kg nic moc. U Travelera 2500kg už je lepší.

 

 

 

 

Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes testík 3008 GT line 2,0HDi 6q. Ten display na místě budíků - nevím, nevím. Moc mi to nesedlo. K tomu divná grafika, kdy celý číselník je ve stínu a jen okolí aktuální rychlosti a otáček je nasvícený (na otáčkoměru to je znatelné). Jízdní vlastnosti poplatné kategorii vozu. Docela mi vadil A sloupek se zrcátkem ve výhledu šikmo.
Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil

IMG_20170516_171953.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 5. 2017 at 20:21, MilanF1 napsal:

Od 180 koní jsem čekal mnohem více, dynamika mi přišla stejná jako u 306 :( Stejný pocit jsem měl z Kodiaqa 140 kW. :( 

:D Taky jsem měl ve 406 pocit větší dynamiky. Byl to ale jen pocit :aut V nových autech a zvlášť v těch prostorově větších s automatem to strašně zkresluje ...

Jinak omezovač u 308 je takhle schválně, aby měl každý pocit, jaký je závodník, když to točí, až do omezovače :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dnes v Lbc. :D

Začal jsem 508 Rhx - Málo místa na všechno, zmáčklej jako v Superbu :D , ale motoricky dobrý. 

3008 mě překvapila prostorem u řidiče, icocpit je super. 1.6 v benzínu slušný, jízdní vlastnosti taky dobrý. :aut

A to nejlepší nakonec. 5008 2.0 GT

Masakr, úplně odvázanej, naprosto perfektní :super

Prostor u řidiče neskutečný pohodlí, mrňavý volant bomba. Jízdní vlastnosti super, podvozek parádní  (schválně jsem vymetl pár kanálů :D). Motor autu neskutečně sedne. Sportovní režim je kapitola sama pro sebe. Po aktivaci ztuhne řízení a probudí se bestie :grr ,motor při podřazení krásně zařve a tahá jak kráva.  Bylo milý, jak hodně lidí po autě kouká...

Naprosto jsem 5008 propadl a musím někde sehnat 1.1 mega :roker

Kecám, za tři roky bude za 350 a jedu si pro něj do Francie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes Vysoké Mýto.
Projety 3008 GT Line 2.0BlueHDi 150 MAN6, 5008 GT 2.0BlueHDi 180 EAT6 a moje nejoblíbenější 308SW GT 2.0HDi 180 S&S EAT6. Nejrozporuplnější pocit mám z 5008my, silný motor, který už docela tahal za volant a oproti 3008mě méně komfortní. Ten delší zadek je cítit. Díky tomu jsem si nedovolil tolik na stejné okresce jako právě s 3008. V ní přesný manuál, v 5008mě pěkně hrající Focal. Jen ta cena přes 1,1mil.Kč. O 308GT se nemá cenu bavit. V mých očích nejpoužitelnější rodinný auto. Jen na něho mít. :D Zakončení byla jízda s Pežoťákem Travellerem. Kdo ho pozná? A ty dva vzadu? :D
6dfe13d16214b000546aba26a90a1ef2.jpg
4f9d5a2f82333a1beece7a466eefb3b9.jpg
9756835c16ca925e877ba40895255d13.jpg
7cf0414d9565b4fb9a667e3229e8ee88.jpg
524bdd319ea7efc9203078d20c9387b4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ED ve Vysokém Mýtě bylo fajn. Počasí s povedlo a jízdy taky. Jel jsem Travevellera 2,0Hdi AT, 3008 1,6THP AT, 5008 1,6Hdi AT a jelikož nedorazil pán na jízdy tak ještě 3008GT 2,0 MT. Na závěr jsme jeli v Travelleru s VIP řidičem. Radim jej víceméně prásknul. Měl jsem foto s hádankou. ;)

Padla tam jedna docela příkladná připomínka. Proč do Travellera (ne zrovna laciného vozu) naroubovali k podlaze tu ošklivou věc na ovládání ruční brzdy a nedali tam taky elektrickou jako do ostatních.

Jelikož okolí VM to trochu znám, tak jsem dostal svolení změnit trasu jízdy a dotyčným co se mnou jeli coby doprovod se to velmi líbilo. :)

Budeme se těšit na další ročník. :cool:

emotiondayvm01.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...