Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tlakovanie chladiaceho systemu [Vyriesene]


galvaner94

Recommended Posts

Ahojte klubaci,

mam p406 2.0 HDI 79kw 2002, 370 000 pred istym casom mi zacala utekat chladiaca kvapalina z expanzdnej nadobky. Ako prve som vymenil jej viecko ale to nepomohlo. Zavada sa prejavuje hlavne pri jazde po dialnici - ked auto najazdilo 1000 km mesto+okresky kvapalina bola v pohode - potom som urobil jednu 15km jazdu po okreske a zmizol asi pol liter (predtym som to kontroloval).
Siel som k mechanikovi (asi 45 minut nastartovane sacok s gumickou namiesto viecka a nic sa nedialo) - tak mi odpojil ten vymennik voda - vyfukove plyny (ta vec za motorom aby sa voda rychlejsie ohrievala) - siel som to vyskusat urobil 60 km po dialnici a voda znova striekala cez expanzku  kazdopadne som dolial asi 3 deci vody ale v tej hadici co ide zvrchu do chladica je len vzduch, takze jej uniklo viac...
Ako olej cisty, voda cista, dym z vyfuku nejde, motor ide uplne v pohode. teraz sme sa bavili ze sa to rozoberie a pravdepodobne bude prasknuta hlava. Jedine co mi nejde do hlavy je, ze keby sa dostavali vyfukove plyny do chladenia nesmrdelo by to nimi po otvoreni expanzky - lebo skusal som a nic necitit (mozno to ta kvapalina nejako pohlti neviem...)?  Co myslite 100% pricina blok, hlava alebo tesnenie pod hlavou, ci uz niekto videl ze by to bolo sposobene niecim inym? 

 

Upraveno uživatelem galvaner94
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vas pani.. Ja mam podobny problem ze mi tlakuje chladiaci system a potom mi to vyrazi cez expanznu nadrzku.. Lenze co som si vsimol voda je hrdzava. Ale auto drzi teplotu normalne ako ma aj kuri ako pred tym olej nepribuda a voda sa nestraca.. Len tie hadice su jak kamen. v com by mohol byt problem?? Je to 2.0 hdi rhz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky