PCB Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Ahoj, prosím o radu, kde by mohl vznikat zkrat několika snímačů najednou? Právě jsem dojel z Brna do Plzně a nevím, jestli odjedu. Diagnostika hlásí přechodné zkraty na plynu, tlaku nafty, tlaku turba, atd. viz. obr. Tak do půlky cesty to bylo v pohodě, jenom vyskočila chyba esp, potom občasné cukání a antipolution faul, nakonec přestával reagovat plyn a v Plzni to už párkrát i chcíplo. Už delší dobu řeším zatékání vody do motoru a pod pedály. Minulé pondělí se měnilo čelní sklo, v sobotu mi vyskočila hláška antipolution fault a občas to cuklo. Včera jsem vymazal hlášky a v pohodě, ale večer jsem byl v myčce. Zkusil jsem se dívat na řídící jednotku, ale vypadala úplně v suchu a celkově to pod pojistkovým krytem vypadá suché. Při obhlídce jsem také našel vzadu za baterkou upadený kus hadičky, ale ať jsem koukal, jak koukal, nic jsem nevykoukal. Kam může patřit? Je to Peugeot 307sw 2.0 HDI 89kw r.v.2003. Díky moc za pomoc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 to vyzera skor na nejaky zly kontakt na niektorej svorkovnici alebo v poistkovej skrinke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) ked to budes mat napojene na diag pozri na hodnotu referencneho napetia 4.9 az 5voltov musi byt(je to v meranych parametroch na diag,tam si to najdes) napaja to viacero snimacov ak toto napetie vypadne tak to hlasi poruchu viacerych snimacov lebo su nim napajane problem moze byt v napajani Rj motora ,jej kostier ,konektory , kable, samotna RJ motora alebo je v skrate jeden z niektorych snimacov co mas v hlaseni na diag ,skus postupne po jednom odpajat spominane snimace ci sa to referencne napetie vrati na 5 voltov ale tento pripad to zrejme nebude lebo su to prechodne zavady a nie trvale jedine ak by ti do toho tiekla voda ,ze raz to naskoci potom je to ok tipujem to na napajanie rj motora alebo jej kostry takze najlepsie by bolo zohnat ele schemu od tvojho motora a najst tie napajacie kable a kostry rj motora a prekontrolovat to prekontrolovat konektory a kable snimacov (v hlaseni na diag) skuska odpajania po jednom snimacu (v hlaseni na diag) Upraveno 28. březen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PCB Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Díky moc za reakce. Mé řešení má zatím sestupnou tendenci, protože jsem zkoušel všechny konektory odpojit a vystříkat sprejem na kontakty. Napětí dle diag je zřejmě v pořádku. Výsledek je ten, že se z přechodných závad staly závady trvalé a to včetně klimatizace, abs, esp. Jakoby celá jednotka byla out? Nevím moc na jaké kabely se zaměřit. Plyn vůbec nereaguje! Kdyby jste někdo měl třeba kontakt na někoho z Plzně? Asi fakt nevodjedu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) chce to merat priamo na snimacoch to napajacie napetie ci tam je alebo nieje tu to je trochu zmetocne ,napetie 5 volt pritomne je podla diag ale hlasi to ze neni napajanie snimacov takze napr na potenciometru plynu to pomerat alebo alebo DRV ventilu snimaca tlaku turba podla toho co je pristupnejsie minule sa tu riesilo to iste ale na 406 HDi a problem bol v zaoxidovanej kostre RJ motora Upraveno 28. březen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) odpoj konektor od RJ motora a pozri sa na stav pinov , je to v kabloch alebo konektoroch ,pohybal si tym a teraz to vypadlo nadobro na druhej strane je to lepsie lebo takto ti to usnadni hladanie ,akokeby to raz islo a potom vypadlo Upraveno 28. březen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PCB Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 V cizí zemi bez měřáku, co zmůžu) Kontektory mám tři, všechny jsem měl několikrát odpojené a piny vypadaly úplně OK, zkoušel jsem i ten sprej. Nevím, jestli se soustředit na jednotku jako takovou, nebo kabely. Zaráží mě to postupné zhoršování, ale nějaká komunikace s jednotou tam asi je? Jak poznám zem RJ? Do ní vedou pouze ty tři svazky (konektory), to mám hledat černé kablíky? Zaoxidované by to mohlo být, pokud na to kapala voda, ale kde to hledat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Od snímače tlaku na railu vede asi 30 cm propojka do žlutého konektoru pod starterem , odpoj ji a podívej se , jestli se ti neprodřela o starter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) bez shemy meraku je to tazko kostry su vecsinou zltozelene (myslim trvale kostry) ten konektor rozpoj co pise Jarokare a pozri na diag ci sa to zmeni na prechodne zavady Upraveno 28. březen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PCB Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Že by?) Tak jsem chtěl napsat, že který je to ten snímač tlaku, se vším jsem pohýbal, zkusil nastartovat a vida, už jsem byl zase v přechodných. Dal jsem kolečko kolem bloku a zase chcíp. Začal jsem hýbat se svatkem kolem startéru a mělo to velký reakce. Zašátral jsem teda dole a nahmatal žlutý konektor. Byl celý černý, potečený, tak jsem ho vyčistil a dal zatím dvě kolečka kolem bloku a v pohodě. Je to von? Co je to teda za hajzla žlutýho? Musím ještě vymítit příčinu...) Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 To je presne on a druhej konec toho kabelu konci pod nalevacim hrdlem oleje na snimaci tlaku , ma cervenou barvu , musis ho odpojit a vyndat ven , abys ho prohlidnul , je protazenej za starterem a muze tam byt prodrenej a dotykat se kostry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PCB Odesláno 30. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2017 Takže, po vyčištění konektoru jsem již v pohodě dojel zpátky, u toho čištění jsem samozřejmě hýbal i s kabelem. Včera jsem kabel vytáhl a bylo to tam! Na fotce je krásně vydět skřípnutí. V lednu mi měnili startér, takže k tomu asi krapet přispěli. Kablíky jsem zaizoloval, přetáhl tou chráničkou, kterou jsem také přetáhl izolačkou, aby se nesvlíkla a kabel protáhl vedle startéru. Snad to bude stačit. Ještě jednou díky moc, na toto by asi i elektrikář s měřákem dlouho přicházel...) Kdyby někoho napadlo, kam s tou hadičkou, tak sem s tím. Já mám pocit, že tam snad ani nepatří, nebo je to kurvítko. Není ani špinavá od žádné kapaliny, jen zaprášená... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 30. březen 2017 Sdílet Odesláno 30. březen 2017 No vidíš , jsem rád , že to byla jenom tahle blbost , ale opravdu to spíš vypadá , že to tam někdo skřípnul . Jinak ta hadička je na odvětrávání akumulátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.