Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Snímače přechodně ve zkratu + upadená hadička.


PCB

Recommended Posts

Ahoj, prosím o radu, kde by mohl vznikat zkrat několika snímačů najednou?

Právě jsem dojel z Brna do Plzně a nevím, jestli odjedu. Diagnostika hlásí přechodné zkraty na plynu, tlaku nafty, tlaku turba, atd. viz. obr. Tak do půlky cesty to bylo v pohodě, jenom vyskočila chyba esp, potom občasné cukání a antipolution faul, nakonec přestával reagovat plyn a v Plzni to už párkrát i chcíplo.

Už delší dobu řeším zatékání vody do motoru a pod pedály. Minulé pondělí se měnilo čelní sklo, v sobotu mi vyskočila hláška antipolution fault a občas to cuklo. Včera jsem vymazal hlášky a v pohodě, ale večer jsem byl v myčce.

Zkusil jsem se dívat na řídící jednotku, ale vypadala úplně v suchu a celkově to pod pojistkovým krytem vypadá suché.

Při obhlídce jsem také našel vzadu za baterkou upadený kus hadičky, ale ať jsem koukal, jak koukal, nic jsem nevykoukal. Kam může patřit?

Je to Peugeot 307sw 2.0 HDI 89kw r.v.2003.

Díky moc za pomoc!

 

DSC_0009.JPG

DSC_0011.JPG

DSC_0012.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked to budes mat napojene na diag pozri na hodnotu referencneho napetia  4.9 az 5voltov musi byt(je to v meranych parametroch na diag,tam si to najdes)

napaja to viacero snimacov ak toto napetie vypadne tak to hlasi poruchu viacerych  snimacov lebo su nim napajane 

problem moze byt v napajani Rj motora ,jej kostier  ,konektory , kable, samotna RJ motora 

alebo je v skrate jeden z niektorych snimacov co mas v hlaseni na diag

,skus postupne po jednom odpajat  spominane snimace ci sa to referencne napetie vrati na 5 voltov ale tento pripad to zrejme nebude lebo su to prechodne zavady a nie trvale jedine ak by ti do toho tiekla voda ,ze raz to naskoci potom je to ok 

tipujem to na napajanie rj motora alebo jej kostry 

takze najlepsie by bolo zohnat ele schemu od tvojho motora a najst tie napajacie kable a kostry rj motora a prekontrolovat to 

prekontrolovat konektory a kable  snimacov (v hlaseni na diag)

skuska odpajania po jednom snimacu (v hlaseni na diag)

 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za reakce.

Mé řešení má zatím sestupnou tendenci, protože jsem zkoušel všechny konektory odpojit a vystříkat sprejem na kontakty. Napětí dle diag je zřejmě v pořádku.

Výsledek je ten, že se z přechodných závad staly závady trvalé a to včetně klimatizace, abs, esp. Jakoby celá jednotka byla out? Nevím moc na jaké kabely se zaměřit. Plyn vůbec nereaguje!

Kdyby jste někdo měl třeba kontakt na někoho z Plzně? Asi fakt nevodjedu)

 

DSC_0013.JPG

DSC_0014.JPG

DSC_0015.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chce to merat priamo na snimacoch to napajacie napetie ci tam je alebo nieje

tu to je trochu zmetocne ,napetie 5 volt pritomne je podla diag 

ale hlasi to ze neni napajanie snimacov 

takze napr na potenciometru plynu to pomerat alebo alebo DRV ventilu  snimaca tlaku turba   podla toho co je pristupnejsie 

minule sa tu riesilo to iste ale na 406 HDi

a problem bol v zaoxidovanej kostre RJ motora 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odpoj konektor od RJ motora a pozri sa na stav pinov ,

je to v kabloch alebo konektoroch ,pohybal si tym a teraz to vypadlo nadobro 

na druhej strane je to lepsie lebo takto ti to usnadni hladanie ,akokeby to raz islo a potom vypadlo 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V cizí zemi bez měřáku, co zmůžu)

Kontektory mám tři, všechny jsem měl několikrát odpojené a piny vypadaly úplně OK, zkoušel jsem i ten sprej.

Nevím, jestli se soustředit na jednotku jako takovou, nebo kabely. Zaráží mě to postupné zhoršování, ale nějaká komunikace s jednotou tam asi je?

Jak poznám zem RJ? Do ní vedou pouze ty tři svazky (konektory), to mám hledat černé kablíky?

Zaoxidované by to mohlo být, pokud na to kapala voda, ale kde to hledat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by?)

Tak jsem chtěl napsat, že který je to ten snímač tlaku, se vším jsem pohýbal, zkusil nastartovat a vida, už jsem byl zase v přechodných. Dal jsem kolečko kolem bloku a zase chcíp.

Začal jsem hýbat se svatkem kolem startéru a mělo to velký reakce. Zašátral jsem teda dole a nahmatal žlutý konektor. Byl celý černý, potečený, tak jsem ho vyčistil a dal zatím dvě kolečka kolem bloku a v pohodě.

Je to von? Co je to teda za hajzla žlutýho?

Musím ještě vymítit příčinu...)

Díky moc!

DSC_0016.JPG

DSC_0018.JPG

DSC_0020.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže, po vyčištění konektoru jsem již v pohodě dojel zpátky, u toho čištění jsem samozřejmě hýbal i s kabelem. Včera jsem kabel vytáhl a bylo to tam! Na fotce je krásně vydět skřípnutí. V lednu mi měnili startér, takže k tomu asi krapet přispěli.

Kablíky jsem zaizoloval, přetáhl tou chráničkou, kterou jsem také přetáhl izolačkou, aby se nesvlíkla a kabel protáhl vedle startéru. Snad to bude stačit.

Ještě jednou díky moc, na toto by asi i elektrikář s měřákem dlouho přicházel...)

Kdyby někoho napadlo, kam s tou hadičkou, tak sem s tím. Já mám pocit, že tam snad ani nepatří, nebo je to kurvítko. Není ani špinavá od žádné kapaliny, jen zaprášená...

DSC_0021.JPG

DSC_0022.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...