vladosr Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 http://www.mojevideo.sk/video/296f1/ked_ma_tahac_viac_ako_jednu_radiacu_paku.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Tak to by si zasluzili dnesni vodici v "nadupanych " karach !!! A v autoskole povinne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 No, tak jako nic nového pod sluncem. Jednou pákou řadí rychlosti druhou " půlky" a třetí přehazuje řady. Fór je v tom že to jsou auta ve kterých bylo minimum elektroniky a různých "asistentů". Na dnešních moderních NA když mají manuální řazení je to umístěné na jedné velké řadicí páce protože řazení " řady " i " půlek " dnes dokážou obstarat elektronické srágorky takže jim stačí přepínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 nejde mi to zobrazit, nevím proč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 29. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2017 dako tak som to pochopil aj ja.....no fakt sa mi take kvaltovanie velmi paci..... najma , ked da obe radicky naraz....volant je vtedy bez dozoru.... skus si otvorit www.mojevideo.sk a pustit nieco ine....mozno problem s kodekmi..... potom do hladania skopiruj Keď má ťahač viac ako jednu radiacu páku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 Ono to první auto je takový extrémní myslím tím jak má páky provedené. Ale fakt je že kromě té zvukové kulisy je to zajímavé ten zvuk je podle mě zcela mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 zlata lizina s pulkama a 5 kvaltem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 V tom nasom hornatom cesko - slovensku by sa naradil, kym by dospel k nejakej jazdnej rychlosti. a tych kolon.... Tiez som sa ucil na Liazke, mala, velka, preradovat s vysliapnutim spojky, podradovat s medziplynom. rychlomer som ani nestacil sledovat. Potom som jazdil na Renaulte s 8x8, ale to uz bola ina jazda, mala velka, a islo to. a tie dnesne automaty, to uz ide samo. Ale toto video by mali pustat v kazdej autoskole na zaciatku pri prihlaseni sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 na Liazce šly redukce suprově a potichu, protože na předvolič šel přímo vzduch a ozub. kola měla synchrony, kdežto na Tatře byl v šaltpáce předvolič elektro, pak el. cívka pustila vzduch do redučky a ta byla bez synchronů, takže zpravidla přeřazení s ránou, protože těch 6 Atm se s nějakýma zubama nesralo , taky se redukční převodovka repasovala co rok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 (upraveno) Co jsem měl možnost porovnat , tak nejlepší manuál má vyřešenej MAN . Jinak, to video, to je vysoká škola v řazení. Upraveno 29. březen 2017 uživatelem brutall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 31. březen 2017 Sdílet Odesláno 31. březen 2017 Měl jsem pod zadkem pár auťáků renomovaných značek. Co se týče komfortu v kabině tak vedla Scanie ale za půl roku sem si nezvyknul na řazení. Nejdýl jsem vodil Dafa 85 dnes značený jako CF to bylo auto odpovídající té práci která se s ním jezdila, super řazení vcelku pohodlná i když nízká kabina. Pak asi rok Renault Premium tam bylo řazení trochu starší způsob než v Dafu ale taky se s tím dalo sžít. Ale vůbec nejhorší pro měl bylo řazení v MB Actros ten jejich systém Telingent nebo jak tomu říkali to pro mě bylo peklo. Svezl jsem se i s klasickým řazením v Actrosu a to se dalo. U čeho jsem se nasmál tak to byla T 148 jelikož jsem prťavej tak jsem si musel na řazení vždycky poposednout o půl zadku šikmo dopředu abych došlápnul spojku a dosáhnul do krajní polohy šaltpáky. Autobusy jsem měl jen Karosy a stará 734 když měla vyrajbovanou kulisu tak měl člověk pořád rozmlácený klouby tam jsem se naučil jak se šaltpáka vodí jen přes dlaň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 31. březen 2017 Sdílet Odesláno 31. březen 2017 Telligent u Actrosu ze začátku výroby hodně zlobil, ale jezdil jsem rokem výroby 2010 a docela komfortní převodovka. Jednu nevýhodu měla, a to, když jsem najížděl k vleku, nebo natahoval-přetahoval-kontejnery, než zareagovala docela to trvalo, pak cukla a bylo. Muselo se naučit-při těchto manévrech-se s ní sžít. Při jízdě ale, neskutečnej komfort. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 26. říjen 2017 Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 V 29. 3. 2017 at 18:31, ozzy56 napsal: na Liazce šly redukce suprově a potichu, protože na předvolič šel přímo vzduch a ozub. kola měla synchrony, kdežto na Tatře byl v šaltpáce předvolič elektro, pak el. cívka pustila vzduch do redučky a ta byla bez synchronů, takže zpravidla přeřazení s ránou, protože těch 6 Atm se s nějakýma zubama nesralo , taky se redukční převodovka repasovala co rok... Vojenské verzie Tatry 815 mali sinchróny. Ale vždy nejaký časom odyšiel. Najčastejšie trojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. říjen 2017 Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 marko306 ahoj převodovka na 815 je se synchrony, ale redukční převodovka synchrony nemá, (ani vojenská nemá)--ta odcházela vždycky první..., jinak, i když je na 815 převodovka synchronizovaná, jezdilo se s dvojím vyšlápnutím spojky a meziplynem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.