Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

prevodove stupne , nakladny voz


vladosr

Recommended Posts

No, tak jako nic nového pod sluncem. Jednou pákou řadí rychlosti druhou " půlky" a třetí přehazuje řady. Fór je v tom že to jsou auta ve kterých bylo minimum elektroniky a různých "asistentů". Na dnešních moderních NA když mají manuální řazení je to umístěné na jedné velké řadicí páce protože řazení  " řady " i " půlek "  dnes dokážou obstarat elektronické srágorky takže jim stačí přepínač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dako tak som to pochopil aj ja.....no fakt sa mi take kvaltovanie velmi paci.....

najma , ked da obe radicky naraz....volant je vtedy bez dozoru....

skus si otvorit  www.mojevideo.sk a pustit nieco ine....mozno problem s kodekmi.....

potom do hladania skopiruj

Keď má ťahač viac ako jednu radiacu páku!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom nasom hornatom cesko - slovensku by sa naradil, kym by dospel k nejakej jazdnej rychlosti. a tych kolon....

Tiez som sa ucil na Liazke, mala, velka, preradovat s vysliapnutim spojky, podradovat s medziplynom. rychlomer som ani nestacil sledovat.

Potom som jazdil na Renaulte s 8x8, ale to uz bola ina jazda, mala velka, a islo to.

a tie dnesne automaty, to uz ide samo.

Ale toto video by mali pustat v kazdej autoskole na zaciatku pri prihlaseni sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na Liazce šly redukce suprově a potichu, protože na předvolič šel přímo vzduch a ozub. kola měla synchrony, kdežto na Tatře byl v šaltpáce předvolič elektro, pak el. cívka pustila vzduch do redučky a ta byla bez synchronů, takže zpravidla přeřazení s ránou, protože těch 6 Atm se s nějakýma zubama nesralo :D, taky se redukční převodovka repasovala co rok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem pod zadkem pár auťáků  renomovaných značek. Co se týče komfortu v kabině tak vedla Scanie ale za půl roku sem si nezvyknul na řazení. Nejdýl jsem vodil Dafa 85 dnes značený jako CF to bylo auto odpovídající té práci která se s ním jezdila, super řazení vcelku pohodlná i když nízká kabina. Pak asi rok Renault Premium tam bylo řazení trochu starší způsob než v Dafu ale taky se s tím dalo sžít. Ale vůbec nejhorší pro měl bylo řazení v MB Actros ten jejich systém Telingent nebo jak tomu říkali to pro mě bylo peklo. Svezl jsem se i s klasickým řazením v Actrosu a to se dalo. U čeho jsem se nasmál tak to byla T 148 jelikož jsem prťavej tak jsem si musel na řazení vždycky poposednout o půl zadku šikmo dopředu abych došlápnul spojku a dosáhnul do krajní polohy šaltpáky. Autobusy jsem měl jen Karosy a stará 734 když měla vyrajbovanou kulisu tak měl člověk pořád rozmlácený klouby tam jsem se naučil jak se šaltpáka vodí jen přes dlaň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Telligent u Actrosu ze začátku výroby hodně zlobil, ale jezdil jsem rokem výroby 2010 a docela  komfortní převodovka. Jednu nevýhodu měla, a to, když jsem najížděl k vleku, nebo natahoval-přetahoval-kontejnery, než zareagovala docela to trvalo, pak cukla a bylo. Muselo se naučit-při těchto manévrech-se s ní sžít. Při jízdě ale, neskutečnej komfort.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...
V 29. 3. 2017 at 18:31, ozzy56 napsal:

na Liazce šly redukce suprově a potichu, protože na předvolič šel přímo vzduch a ozub. kola měla synchrony, kdežto na Tatře byl v šaltpáce předvolič elektro, pak el. cívka pustila vzduch do redučky a ta byla bez synchronů, takže zpravidla přeřazení s ránou, protože těch 6 Atm se s nějakýma zubama nesralo :D, taky se redukční převodovka repasovala co rok...

Vojenské verzie Tatry 815 mali sinchróny. Ale vždy nejaký časom odyšiel. Najčastejšie trojka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marko306 ahoj :papa

převodovka na 815 je se synchrony, ale redukční převodovka synchrony nemá, (ani vojenská nemá)--ta odcházela vždycky první..., jinak, i když je na 815 převodovka synchronizovaná, jezdilo se s dvojím vyšlápnutím spojky a meziplynem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...