bure Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 ahoj, ve snaze o maximalni zabezpeceni me napadlo dat krome pojistky u baterky jeste druhou pojistku na napajeci kabel do kufru k zesilovaci, ale nemuze mi tato snaha spise "uzblizit" ? diky B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 zesilovac ma vlastni pojistku ne ? takze to by byly uz 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Je to úplne zbytočné. Poistka má byť čo najbližšie k batérie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 jen ze mam napajeci kabel predimenzovany 2x, tak jsem chtel mi ty pojistky dve jednu pojistku uz u baterky samozrejme mam, ale ze mam na zesiku ne jednu, ale dve pojistky, jsem ponekud pozapomnel, takze jsem za lamu B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Pojistkou u baterky v podstatě chráníš napájecí vodiče. Na každé pojistce je mírný úbytek napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 no prave, cim vic pojistek bude na ceste, tim vice "segmentu" vodice bude ochraneno a pripadny zkrat tak neovlivni vodic po cele jeho delce, tedy pokud je ma uvaha spravna ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 uvaha jo - ale dokazes si predstavit mit treba ke koncovym svetlum 10 pojistek ?? kdyby nahodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 tak jestli maji koncova svetla odber ve spicce 41,6A, zacnu o tom vazne uvazovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 před 59 minutami, bure napsal: no prave, cim vic pojistek bude na ceste, tim vice "segmentu" vodice bude ochraneno a pripadny zkrat tak neovlivni vodic po cele jeho delce, tedy pokud je ma uvaha spravna ? Jo a budeš mít více spojů a tím pádem i laicky řečeno, co spoj to přechodový odpor. Se zvyšujícím se protékajícím proudem bude na každém spoji větší hádej co. Ale to je extrémní případ. Samozřejmě ti nic nebrání dát tam pojistek, kolik chceš, ale mělo by to mít nějakou selektivitu, takže ti brzy dojdou možnosti . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 tak jsou "ve hre" ty pojistky dve, tedy jedna u baterky a druha na "vstupu" do kufru , sazet pojistky jak jahody do radku rozhodne nemam v umyslu, nicmene velicinu prechodoveho odporu jsem v uvaze jaxi zanedbal ... je tedy otazkou zda-li za predpokladu kvalitniho zakonceni kabelu v pojistkovych pouzdrech mohu tuto velicinu skutecne zanedbat a nebo s ni pocitat pri celkovem mnozstvi dvou pojistek na kabelu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 (upraveno) V každém případě pojistka u akumulátoru je nutnost. Zabrání požáru auta při případném prodření kabelu k zesilovači. Přechodové odpory bych neřešil, tady jde o bezpečnost. Pokud využiješ volnou origo velkou pojistku na desce na akumulátoru (jsou šroubované), tak tam by to mělo být OK (mluvím o 508). Upraveno 27. březen 2017 uživatelem HonzaZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 aktualne mam separatni 50A pojistku v pouzdre primo na kabelu vzdalenou cca 30cm delky kabelu od "+" na baterce , ale dat ten kabel primo na desku akumulatoru a zkratit i tech 30cm na minimum by bylo skvele, kolik ta velka pojistka ma prosim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Ty velké pojistky mají různé hodnoty, ale koukám že máš motor RHF bez automatu, takže by se nechala využít volná pojistka F16 30A na té jednotce ochrany a řízení napájení na vrchu akumulátoru. Pokud ti nebude vyhovovat hodnota pojistky, tak jí můžeš vyměnit. Normálně se prodávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) nojo, ale "obavam se" ze tu F16 nejak nejsem schopen poznat ,tedy pokud ten vrch akumulatoru je tohle: a tam nikde oznaceni F16 a nebo hodnotu 30 neumim najit .... Upraveno 28. březen 2017 uživatelem bure Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Jj, vydrž, až budu večer doma, tak mrknu do manuálů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 pojistka F16 je zespoda. Pošlu ti to do SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiriczek Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 2 pojistky jsou vesměs blbost, jediný, kdy by to dávalo smysl je, když bys měl vzadu rozvodnej blok - přívod od baterky dejme tomu 50mm2 kabel do rozvodnýho bloku a z něj slabší pojistky pro zesilovače, jinak to nemá smysl. Vepředu mám 150a jako hlavní a vzadu mám 30ku a 40ku pro zesilovače, nicméně provozoval jsem to jednu chvíli i bez pojistek a taky v pohodě. Důležitá je ta pojistka u baterky... Tam můžeš mít klidně 400a pojistku, aby ses nemusel bál, že se ti ve špičkách přepálí... A zkrat ti jí spálí hned... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 29. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2017 před 20 hodinami, HonzaZ napsal: pojistka F16 je zespoda. Pošlu ti to do SZ ano zespoda, reagoval jsem na SZ, ale vlakno cetl az nyni ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 12. červen 2017 Sdílet Odesláno 12. červen 2017 zdravím, udělal jsem hloupost co jsem dělal předtím v autě. a odpálil zadní pojistku v zadní zásuvce 12v 207 SW a řeším zapojení zesilovače k baterce rád bych to nechal na 12v zásuvce pokud bych mohl dát silnější pojistku protože ten okruh by měl mít pouze přední a zadní zapalovač ale je to prasárna.. nevíte o nějaké volné pojistce nebo místu kde bych mohl zapojit těch 12V+ k zesilovači ? a nejlepší místo pro zem ? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.