Celadince Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 (upraveno) Ahojte Dneska som sa stal majitelom auta peugeot 306 1.9 d 47 kw 1997 Chcem sa spitat ci nemate niekto nakres na zaistenie rozvodov. Pretoze to budem vyuzivat ako druhe auto tak som to kupil ako nepojazde za 150€ a sice nastartuje ale strasny zvuk vela vela dymu a vobec sa to ani neudrzy na volnobehu. Tak mi napadlo ze ci to nebude skocene na rozvodoch. Ak by niekto mal stym skusenost budem rad za kazdu radu Dakujem Upraveno 23. březen 2017 uživatelem Péťa Opraven název (překlep) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 To je primitivní, na to nákres nepotřebuješ. Popsané je tu asi 100x. Kdybys to nemohl najít, klidně to napíšu znova, ale až zejtra... dýzl ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 23. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Dakujem Chcem sa na to cez vikend pozriet tak som chcel mat aspom nejake info. Co sa zaistenia rozvodov tyka som sa tu docital len kde sa zaistuje kluka ze na strane zotrvaku pri startri. Ale vacka a cerpadlo neviem. Moze byt ze by preskocili rozvody pri startovani ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Jo, za startérem je v bloku nálitek s dírou, tam se zastrčí tyčka. Buď se dá naohýbat, nebo někdo to dělá zespodu, nebo napoprvé sundá startér, aby tam dobře viděl. Vačka má v kole díru, a v hlavě je díra se závitem M8. Aretuje se šroubem M8 zašroubovaným do té díry. Čerpadlo má v kole dvě díry, a v držáku čerpadla jsou také dvě díry se závity M8. Pro nastavení rozvodů stačí aretace jedním šroubem, ty dvě díry jsou tam na to, aby se dalo vyndat čerpadlo bez rozhazování rozvodů. Když to všechno zaaretuješ, musí řemen sedět napnutý rukou na té straně, kde není napínací kladka, tzn. od vačky dopředu k čerpadlu a odsud dolů ke klice. Na zbytku si to napne napínák. Obvyklá chyba je přesadit to o zub mezi klikou a čerpadlem. Pokud to přeskočilo, tak právě dole na klice, protože tam je nejmenší kolo. Že je napínák pružinový a napne si řemen sám, že se mu nemá nijak pomáhat, ale pouze po protočení motoru klíčem zajistit v té poloze, co si sám najde, asi víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 23. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Ďakujem Keď sa k tomu dostanem dám vedieť ako som dopadol. Ale asi sa nevyhnem tomu aby som musel zhodiť hlavu. Ak to je preskočené na rozvodoch a včera som to naštartoval cca na 3 minúty tak nebude stačiť to dať na správne miesto. Pôvodný majiteľ hovoril že sa mu to stalo pri štartovaní že normálne prišiel domov z práce a ráno pri štartovaní to už buchotalo. Ešte raz veľmi pekne ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Nestartuj to, dokud to nezkontroluješ. Hlavu sundavat nemusíš, jen víko ventilů, jestli není prasklá vačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 23. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Tak dneska som zhodil kryt rozvodov a zistil som kde bola chyba remen preskocil kôli vodnej pumpe ta je uplne rosipana. A hlavu asi budem musiet zhodit pretoze remen sice neroztrhlo ale uplne obrusilo zuby. Lebo myslim si ze ked je takyto remen tak urcitebude oprety ventyl. Ale skusim asi dat nove rozvody pozriem tu vacsku a ak bude ok skusim to nastartovat. Alebo v takomto pripade hned hlava dole ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Ne, na hlavu nešahej, podívej se nejdřív na tu vačku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 23. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Ok potom dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 26. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2017 Vcera som mal trochu cas tak som pozeral natu vacku a vyzera byt OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. březen 2017 Sdílet Odesláno 26. březen 2017 Tak dej novou vodní pumpu, řemen a slož to, a uvidíš. Ještě by nebylo od věci zkontrolovat vůle ventilů, když už je to rozebrané. dýzl ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 31. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2017 Tak dneska som to vsetko poskladal nove komplet rozvody vyrovnana hlava zabrusene ventili takze to si to pekne klepka. Novy problem ale je ze mi tecie voda z chladica z vrchu ako sa nalieva voda. Skusim to zajtra nejako zalepit. Dakujem za rady zisli sa mi dnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutik Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 (upraveno) Ahoj, jak si vyřešil ten chladič? Mám Nivu s tím to motorem a mam stejný problém. Chystám se dělat hlavu, tak abych jí nedělal zbytečně. Díky Upraveno 12. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celadince Odesláno 15. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2019 (upraveno) Ja som ten vrch na chladiči zalepil dvojzložkovím lepidlom a ešte som tam dal aj šróbiki. Keď budem mať viac času dám sem aj fotku Upraveno 15. leden 2019 uživatelem Celadince Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutik Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 No u mě to po shození palice vypadá takto kdo ví, jak dlouho to už foukly bylo, já to tak koupil od nějakých zavšivených sedláků. Auto topylo, nekouřilo (čemuž se divím ještě teď) a nevařilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 A proč šla teda ta makovice dolu? Vypadá to, že do druhého válce šla voda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.