pop89 Odesláno 21. březen 2017 Sdílet Odesláno 21. březen 2017 Čau chtěl jsem se zeptat, na 407 2.0 HDI mi při regeneraci cuká motor a mírně se kouří ze zadní části motoru. EGR ventil je tedy údajně před půl rokem měněný. Po regeneraci to jede bez problému a nekouří to. Máte někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 (upraveno) Ak to dymí za motorom,tak je zlý spoj v potrubí a ohybnému kolenu ku EGR,je to len zasunuté do seba a spona....Odporúčam zaslepiť potrubie priamo na výstupe z výfukového potrubia. Uniká to z pozície 7,tesnenie 24 vymeniť za plný plech.Teraz asi máš zaslepené na pozícii 2. Ak to cuká pravdepodobne ovládanie klapiek v saní......nevieme aký motor a RJ to má (jedna klapka,dve klapky a bypass intercoolera...) Upraveno 22. březen 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindy Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Čau, mám obdobný problém 407 2.0HDi 100kW rv. 2005, najeto 250tisíc km. Při dlouhých trasách se mi regenerace spouší zhruba po 1000km, při městském provozu po cca 500km. Na volnoběh začnou pokaždé kolísat otáčky motoru od cca 700 - 1300 ot/min, někdy se stane, že i chcípne. Když stojím na semaforech tak si lidi musí myslet, že si hraju na Rychle a Zběsile Za jízdy cítím, jak se mu kolísá výkon a s celým autem to škube. Z výfuku jde tmavě šedý dým. Byl jsem na dia u známého přímo v době kdy auto cukalo a jediné chyby byly něco ohledně EGR, který asi po dalším půl roce odešel, takže mám nový. Cukání ale bohužel zůstává stejné. Jediné co mě napadá je zanesený FAP... Uvažuju, že bych ho nechal repasovat, nebo koupit nový (co jsem viděl, tak se ceny pohybovaly ještě níže než za repasi cca 4500Kč). Chtěl bych ale mít jistotu, že to FAP opravdu bude... Nemáte prosím někdo zkušenosti?? Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxx3 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 Již několikrát jsem to tady psal. Zkontroluj hadičky u elektromagnetického ventilu, je pod alternátorem. Rády praskají a pak to dělá tento problém. Je to první věc na kterou by se měl každý podívat, než řešit egr a další blbosti. Stačí malá prasklina a už to blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek80 Odesláno 15. únor 2020 Sdílet Odesláno 15. únor 2020 Ahoj, hledám tu odpověď, zatím bez výsledku. Mám Peugeota 5008 2.0 HDi 110kW r.v. 2011. Občas se mi stane (fakt jen občas), že s autem zastavím a z pod kapoty se mi válí kouř, jako by motor vařil. Teplota je ale normální, při jízdě není nic poznat, možná snad jen že to více topí.....ale to je možná pouze můj pocit. Voda v nádržce OK. Kouř se pak po vypnutí motoru valí ze zadní části motoru. Bohužel tam nevidím a nevím odkud (ani pod autem nic). Kouř je spíš bílý a neřekl bych, že to něčím smrdí. Autem jezdím každý den min 50km a stane se to tak 2x za půl roku velice náhodně. Poprvé jsem u auta večer seděl s hasičákem protože to vždy kouří minimálně 5 minut. Diagnostiku mám na Peugeota, ale přes tu jsem nic nezjistil. Pokud měl někdo podobnou zkušenost nebo umí poradit. Budu moc vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.