Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

škubání a kouření od motoru při regeneraci


pop89

Recommended Posts

Ak to dymí za motorom,tak je zlý spoj v potrubí a ohybnému kolenu ku EGR,je to len zasunuté do seba a spona....Odporúčam zaslepiť potrubie priamo na výstupe z výfukového potrubia. Uniká to z pozície 7,tesnenie 24 vymeniť za plný plech.Teraz asi máš zaslepené na pozícii 2.

Ak to cuká pravdepodobne ovládanie klapiek v saní......nevieme aký motor a RJ to má (jedna klapka,dve klapky a bypass intercoolera...)

EGR.jpg

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Čau, mám obdobný problém 407 2.0HDi 100kW rv. 2005, najeto 250tisíc km. Při dlouhých trasách se mi regenerace spouší zhruba po 1000km, při městském provozu po cca 500km. Na volnoběh začnou pokaždé kolísat otáčky motoru od cca 700 - 1300 ot/min, někdy se stane, že i chcípne. Když stojím na semaforech tak si lidi musí myslet, že si hraju na Rychle a Zběsile :D Za jízdy cítím, jak se mu kolísá výkon a s celým autem to škube. Z výfuku jde tmavě šedý dým. Byl jsem na dia u známého přímo v době kdy auto cukalo a jediné chyby byly něco ohledně EGR, který asi po dalším půl roce odešel, takže mám nový. Cukání ale bohužel zůstává stejné. Jediné co mě napadá je zanesený FAP... Uvažuju, že bych ho nechal repasovat, nebo koupit nový (co jsem viděl, tak se ceny pohybovaly ještě níže než za repasi cca 4500Kč). Chtěl bych ale mít jistotu, že to FAP opravdu bude... Nemáte prosím někdo zkušenosti?? Díky moc! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již několikrát jsem to tady psal. Zkontroluj hadičky u elektromagnetického ventilu, je pod alternátorem. Rády praskají a pak to dělá tento problém. Je to první věc na kterou by se měl každý podívat, než řešit egr a další blbosti. Stačí malá prasklina a už to blbne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ahoj, hledám tu odpověď, zatím bez výsledku.  Mám Peugeota 5008 2.0 HDi 110kW r.v. 2011. Občas se mi stane (fakt jen občas), že s autem zastavím a z pod kapoty se mi válí kouř, jako by motor vařil. Teplota je ale normální, při jízdě není nic poznat, možná snad jen že to více topí.....ale to je možná pouze můj pocit. Voda v nádržce OK. Kouř se pak po vypnutí motoru valí ze zadní části motoru. Bohužel tam nevidím a nevím odkud (ani pod autem nic). Kouř je spíš bílý a neřekl bych, že to něčím smrdí. Autem jezdím každý den min 50km a stane se to tak 2x za půl roku velice náhodně. Poprvé jsem u auta večer seděl s hasičákem 🙂 protože to vždy kouří minimálně 5 minut.

Diagnostiku mám na Peugeota, ale přes tu jsem nic nezjistil. Pokud měl někdo podobnou zkušenost nebo umí poradit. Budu moc vděčný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...