jindra73 Odesláno 21. březen 2017 Sdílet Odesláno 21. březen 2017 (upraveno) Zdravím, bratr si pořídit 308 II v sousední EU zemi. Auto je 2015 ( v 2leté záruce). Jezdilo v zahraničí ,auto má STK i emise a je přihlášené v zahraničí na SPZ. Při přihlášení( chce CZ SPZ) na CZ STK po něm chtějí něco co stojí 6000kč bez DPH. Je toto normální aby přihlášení zánovního auta na zahraničních SPZ , funkčního, v záruce , platná STK i emise.- euro 6 stálo takovou palbu ? Žě v původním zahraničním velkém techničáku je jiná hmotnost .... a že je třeba nějaký COC list od Peugeotu a že to DEKRA nemá. Nechápu Děkuji Upraveno 21. březen 2017 uživatelem jindra73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemo Odesláno 21. březen 2017 Sdílet Odesláno 21. březen 2017 (upraveno) To je nějaká blbost 6000 kč tam sou asi magoři když ma veškeré doklady třeba z nemecka a má velkej techničák , kupní smlouvu a má to platnou stk tak u nás by mu měla stačit pouze evidenčka protože auto je staré jen 2 roky , ještě by chtělo se zeptat na evidenci vozidel tam musí vědět co je k tomu potřeba Upraveno 21. březen 2017 uživatelem kemo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 21. březen 2017 Sdílet Odesláno 21. březen 2017 Ani COC sa uz tusim nevyzaduje, nie je to "originalita", ta je potrebna pri akom kolvek dovoze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlBunda Odesláno 24. březen 2017 Sdílet Odesláno 24. březen 2017 Já si zkusil před rokem příhlášení opačným směrem 3 měsice starého auta. Takže postup by mohl byt podobný. V Německu na úřadu po mě chtěli rovnež COC list, protože na českém techničáku chyběla poslední dvě písmena, byly tam jen hvězdičky. Zajel jsem tedy k německému prodejci. Ten mi oznámil, že COC list stojí 100€, ale vydají ho jen autu prodanému jen v Německu. Volám tedy do Prahy k mému prodejci, a že 5tis Kč. Haha. Takže jsem to zkusil na místní TUV/STK, kde mi skoro za 40€ udělali jakýsi Datenblatt. Nechal jsem jim tam přes noc velkej techničák. Druhý den auto prohlédli během 5minut, protože je v českém techničáku zmátl nějaky údaj o výkonu asi cca.10kW?. Jestli to prý není hybrid. Dostal jsem od nich ten dokument a rovnou na úřad pro značky. Nechal jsem jim tam RZ, malej a velkej technicak a dostal nemecke. TUV na 3 roky, protože auto bylo nové. Takže komplet přepis i se značkama do 100€. Samozrejmě roční pojistka už byla celkem drahota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindra73 Odesláno 4. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Tak asi bude opravdu potřeba ten COC list- chybí údaje v TP. COC : ČR - 6500kč , PL- 4500kč , Dánsko ( púvod vozu) - 2800kč .......... tak to bratr objednal v Dánsku v Peugeotu a už to má doma + 800 značky + evidenčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.