Charlie 607 Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 Já teď kupoval barvu na výfuk berner, natíral jsem tím novej výfuk bosal než jsem ho namontoval na Corsu C 1.0 tak jsem zvědav co to vydrží. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 u benzíňáku výfuk stejně většinou proreziví zevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 10. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Tiez som zvedavy, ze kolko vydrzi. Povodny vyfuk bol Bosal, ktory tam bol bohvie kolko rokov. Teraz som daval Polmostrow. Este mi to nastriekali niecim konzervacnym aspon na zvaroch a spojoch trubiek a tlmica. Hadam par rokov prezije :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 polský Polmostrow 3 roky denního ježdění vydrží, mám vyzkoušeno, takže za ty peníze dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 V 29. 3. 2017 at 13:14, Charlie 607 napsal: Já teď kupoval barvu na výfuk berner, natíral jsem tím novej výfuk bosal než jsem ho namontoval na Corsu C 1.0 tak jsem zvědav co to vydrží. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Bych hliníkem krom svárů nic nestříkal,škoda peněz,každý aftermarket ty čtyři či pět let dá i bez toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Aj ja sa pridávam k názoru, že povrchové nátery výfukov sú stratou času a peňazí a ešte ako bonus to dlhšie bude smrdieť lebo všetko čo je na výfukoch sa vypaľuje. Viem o čom hovorím, tiež som mal dávnejšie snahu vyskúšať všetko čo sa dalo zohnať, výsledok = 0. Hlavne pokiaľ ide o benzín tam nie je šanca predĺžiť životnosť, prehnije to zvnútra. Možno ešte tak spoje, prípadne zvary. Pri výmene výfuku by som odporúčal radšej venovať čas a prostriedky na kontrolu uloženia (často je potrebné na lacných výfukoch poopraviť držiaky alebo uloženie) aby výfuk nebol našponovaný, a na kontrolu teplotných štítov, ktoré sa po odhnití uvolnia a treba ich znova upevniť (napr. použitím väčších podložiek). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Podložky na štíty jsem dělal, byli už uhnilé, zavěšení je.v pořádku, kontroloval jsem, bosal pasoval perfektně, ale povrchová úprava bídná, svary neošetřené. Měnil jsem celej střední a zadní díl, vyšlo to na 2400kč, tak aby to i trochu vypadalo, tak jsem to i stříknul, může to v létě na stk taky trošku vypadat. Těch 180kč za sprej se už nezblázní. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.