shiro Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 Caute, tak mi vcera za jazdy uhnil jeden zo zavesov vyfuku (ten blizsie k jeho konci na tlmici) a vyfuk som par metrov tahal po zemi, nez som zastavil - koncom trubice, co je uplne na konci tlmica. Uchytil som ho stahovackami okolo povodneho prasknuteho gumeneho drziaku a s rapotajucim autom ala traktor som sa dokotulal 500m do garaze :-) Tlmic sa nesuchal po zemi. Auto ide na zdvihak a uvidime ci staci vymena tlmica alebo aj trubky vyfuku, kedze auto rapoce, niekde tam je diera. Pravdepodobne spoj trubky a tlmica. V suvislosti s tymto vyvstalo par otazok. 1. ako sa vlastne prejavuje deravy ci inac vadny vyfuk? Ubera to z vykonu auta? Robi to nejaky problem motoru? 2. co vsetko sa moze na vyfuku pokazit okrem toho ze sa prederavi / prehrdzavie? Vie sa tam daco upchat? 3. Dokaze vymena vyfuku za nejaky sportovy zdvihnut vykon aj obycajnemu autu s obycajnym motorom? Alebo je to iba fama sirena tuning fanusikmi, ci ako sme mohli vidiet v need for speed hrach? Alebo je to zalezitost zavodnych aut? 4. Co znamena ked je vyfuk "vysypany" ? Par krat som to tuna videl, znamena to deravy, hrdzavy? Dikes :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 1.kravál 2.ano, může se ucpat uvolněnýma přepážkama 3.ano, čím větší kravál, tím více koní 4.prohnilý vnitřek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/deravy-vyfuk-zvysuje-spotrebu--509513 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 Uf.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 21. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2017 (upraveno) Dakujem :-) A je nejak mozne aby som kvoli zlemu vyfuku nepresiel na emisnej kontrole? Myslim to tak, ze ci vyfuk, ktory ma nejaky iny vnutorny problem, ktory nieje vidno,(je vysypany a podobne) nejak ovplyvnuje hodnoty merane pri EK. Alebo je vyfuk vyslovene len na to aby tlmil hluk a vyvadzal spaliny za auto, nic ine s nimi nerobi? Upraveno 21. březen 2017 uživatelem shiro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. březen 2017 Sdílet Odesláno 21. březen 2017 celé výfukové potrubí musí být těsné ve spojích, bez hloubkové koroze, když nebude, už toto je důvod abys neprošel STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 Áno tlmí hluhluk. Na emisie tam je katalyzátor, pripadne FAP, ak ho máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 Čistě teoreticky může, myslím, záležet i na tom, kde je výfuk případně prasklý. Před lambda sondou nebo za ní. Před by mohlo snad mít na emise vliv... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 22. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2017 V mojom pripade je to niekde na spoji stredovej trubky a tlmica. Uvidim co presne sa stalo az dam auto na zdvihak. Lambda je tusim hned pri katalyzatore hned na zaciatku a az za ne sa sroubuje ta dlha stredova trubka veduca k tlmicu, vsak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spocklw Odesláno 22. březen 2017 Sdílet Odesláno 22. březen 2017 Sice bývá hned za katalyzátorem, ale jsou případy, že lambdu ovlivňovala i netěsnost až poměrně daleko za ní, pravděpodobně kvůli vzniklému turbulentnímu proudění výfukových plynů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 22. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2017 Dobre vediet :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 já bych řekl ze na emisich ti to hodí na hlavu hned co to nastartuje a uslyší deravej vejfuk. a urcite nebude při měření dýchat splodiny z deravyho vejfuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Mal som ten problém keď som to auto kupoval (jazdené), bol prehnitý spoj medzi stredným a koncovým tlmičom a emisnú to ovplyvnilo do takej miery, že neprešlo, po vyvarení OK, emisie hlboko pod limtmi, takže to môže mať veľký vplyv aj na emisie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 24. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2017 Hmm, a to som si myslel ze vyfuk je len trubka s tlmicom hluku :-) Uvidim co sa tam vlastne stalo ked to bude na zdvihaku, v najhorsom budem musiet menit stredovku trubku a tlmic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Tak dnes auto na zdvihaku...prehrdzavena trubka na jej konci, kde je stiahnuta svorkou s natrubkom tlmica. A ten je v tom mieste natrubku prehrdzaveny tiez, cize vymena tlmica aj trubky. Akurat sa chcem opytat ohladom tesneni: na zaciatku, hned za motorom, kde sa trubka pripaja za katalyzator a lambdu je nejake tesnenie. Je to ono? V prilohe mam screen zo serviceboxu, malo by to byt sucastou polozky c.14. http://eshop.autotechna.sk/Article/proauto-tesniaci-krúżok-pre-výfuk-trubku-výfukový-systém/003600330030002D0031003900340023_002D00310035003200300036_003100360031_003200300034_003100360031?typeId=2&vehicleId=16182 A medzi koncom trubky a tlmicom je to podla serviceboxu spojene len kovovou svorkou. Tam uz nieje tesnenie ziadne, len ta svorka? Tiez prikladam obrazok, tam by to mala byt vec c.2. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 ano, je to jak píšeš--vepředu je těsnění, je to taková drátěnka , po dotažení šroubů vymezí případnou mezeru mezi potrubím vzadu je jen ta objímka č.2, bez těsnění není od věci koupit sadu č.14, někdy to nejde povolit, nebo matku strhneš atd., jsou to speciální šrouby s osazením plus pružiny--je to tzv., pružné spojení, nemůžeš dát dva obyč. šrouby a dotáhnout je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Dakujem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 není zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 29. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2017 Vedel by mi niekto este povedat, cim by bolo dobre nastriekat novu trubku + tlmic vyfuku proti hrdzi? neviem ci je to uz dacim striekane z vyroby, oba diely su od POLMOSTROW...vzhladom na cenu pochybujem ze to dacim striekaju. Resp. na kolko sa ta trubka + tlmic moze zahriat za jazdy, nieze zhorim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 prodávají se stříbřenky ve spreji, které snesou velké teplo--na pece, výfuky atd., ale zpravidla to postupně sleze z natřených dílů..., leda tak na zadní tlumič, ten je relativně nejstudenější z celého potrubí výfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.