JendaV Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Dobrý den, Mate zkušenosti s Partner Teepee 1,6i (120 k) z r. 2010? Jde mi o hlavně o spotřebu a spolehlivost. Mám možnost koupit verzi outdoor s najezdem 90 tis. km. Diky moc za odpovědi. Jenda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Na youtube test Auto bildu po 100000 km, Spotreba 10,6 L/100km. Prasknutý zvod k vyfuku, ošúpané madla na dverách, inac mu nič nevytkli. Zalezi ako veľa jazdis a či daná spotreba bude unosna. Prípadne dorobiť LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 19. březen 2017 Sdílet Odesláno 19. březen 2017 Tak na 1,6 VTi jsem slyšel několik kladů i záporů. Jedná se o modely novější a motor BMW. V Peugeotu mě od něj asi na čtyřech místech odrazovali. Spotřeba jak sviň, vytáčet aby se to chovalo normálně, proměnné časování ventilů a hydraulické napínání rozvodového řetězu...Ale jen z doslechu. Sám jsem nezkusil, nejezdil tak že těžko soudit. Ale nakonec jsem sáhl po 1,6HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. březen 2017 Sdílet Odesláno 26. březen 2017 Záleží, kolik najedeš a kde jezdíš. To auto je dost vysoké a VTi si v něm pápne, nafta není na spotřebu tak citlivá. Na druhou stranu, pokud se včas mění olej, tak je ten motor fajn (ťuk ťuk ťuk). Já mám dlouhodobou spotřebu dle tankování 8l/100km, zas má ale to auto cca 1500Kg a jezdím většinou město a/nebo dálnice. Ten olej ještě zdůrazním, oficiální interval je 30000km, ale kdysi jsem měl možnost udělat si po 15000km profesionální rozbor a olej byl aditivy a vlastnostmi jak novej, ale hodně zakarbonovanej. Obecně pokud jezdíš dost město, tak bych do něj šel, jinak bych volil naftu. Semir: Spotřeba je podle stylu jízdy, dálka se dá jet poměrně pohodlně i pod 6l (s dodržováním limitů), eko rallye asi 25km jsem kdysi zvládl dle PP za 4,6l - ale to byl extrém. To s tím vytáčením nechápu, co máš na mysli, motor jede od nějakých 1400 do cca 6500ot/min. A časování ventilů to má a dopínání řetězu olejem taky - tady nevím, proč je to negativum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.