Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


dýzl

Recommended Posts

 Pánové "Pežoťáci" máte někdo radu jak na zřejmě prasklou či děravou nádobku ostřikovačů skel?Někde jsem vyčetl že je třeba odpojit kablíky a hadičky na motorku ostřikovače a pak asi vyšroubovat nalévací hrdlo ,které prochází přes podběh.Ale nezdá se mi ,že by to bylo tak jednoduché.Mno ne skutečnosti jsem se díval na service box a tam jsem nic nevyčetl.Na autě jsem jen zjistil,že prostě teče (106-1,1-40kW,HDY),v neděli jsem se prostě nechtěl ani pouštět do větší akce než jen zjištění že někde to teče

Upraveno uživatelem dýzl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na serviceboxu ten držák saxo má ale peu nee,tem má předek prapet jinší a nějak matně púamatuji když jsem loni měnil nárazník,že jsem tam nic takového neviděl.No snad bude v sobotu hezky a bud se moci na to podívat.naštěstí to není akutní  a dá se jezdit i bez kapaliny v ostřikovačích .Ale každopádně p.Lukáši díky!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj největší problém u PSA je ale mnohdy k tomu dostat se na to!Ale když jsem zvládnul horší věci.S minimálními znalostmi prohodit dvě vstř.čerpadla na V8 nebo to byla V12?(prostě T928v kompresoru)funkční z nefunkčního kompresoru místo nefunkčního na funkční kompresor a fungovalo to!!! A spojku na ibize a xantii,prohodit motory na 405(XUD)a asi 4x chladič a 2x p.nárazník na tomto pežotíku tak zvládnu i toto.ale chtěl jsem si to pojistit.

Upraveno uživatelem dýzl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem uspěl ale závadu jsem nenašel!,pro snazší přístup jsem auto vyheveroval sundal p.p.kolo  a dolů šla nádržka skoro sama,teda po vyšroubování hrdla a "vyloupnutí" motorku ostřikovače.Jen je troch jakoby nacvaklá na vzpěře nárazníku .Tak nevím proč tekla nikde ani prsklina,jedině snad hrdlemuvidím zítra po kontrole. Horší je že při tom jsem kontroloval i náplně a v oleji trošku šlem,totéž expanzce resp v chladiči a olej zase ubyl ,z cca poloviny mezi ryskami na spodní.no uvidím ale předběžně  to vidím min na new těsnění pod palicí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravděpodobně ano,syn sice uměl ve 4  či kolik mu bylo upéci kuře,ale na takové věci je super antitalent!! A ještě trochu prolíná na spoji hadička od kapoty na zp.ventil,spíše ventilek  u motorku ostřikovače. ,ten kus hadičky hodlám vyměnit,je hooodně tvrdá  a nepružná.Mám totiž mimo HDíčka na všech ostřikovačích zpětné ventily, aby porostě hned stříkala kapalina.Na modré xantii  stěrač přejel sklo asi 5x než stříkla voda!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Se s dovolenim pridam do tohoto tematu se svym dotazem. Mam 106II a potreboval bych poradit to, kudy vede dozadu hadicka ostrikovace - jestli to jde od nadrzky k A sloupku, pak horem podel strechy nekam dozazu anebo jestli to jde podel prahu spodem a vzadu nekde C sloupkem nahoru ke dverim? Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se podíváš na obrázek co zde dal p.Havlíček Lukáš tak jde po pravém podběhu k A sloupku a přední pak doleva pod blatníkem pod kapotu ,udní soudím  sloupkem A  a  při okraji střechy do průchodky  a husím krkem do 5 dveří. Ale to si jen myslím.Dnes jsem to tady objevil takže zítra pokud se na pežotíka dostanu tak to zkusím zjistit,zatím je ve stavu nepojízdnosti a částečně rozebraný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...