ozzy56 Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 že i profík si lehne pod nezajištěné vozidlo jsem netušil https://www.novinky.cz/krimi/430454-kamion-spadl-na-berounsku-na-muze-ktery-u-nej-menil-kolo.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 No, tady je to celkem jasný, že to měl špatně zajištěné... Vždycky si vzpomenu, kolikrát jsme se kolem vyučení dostali k demontáži motorů z T-138. K některým šroubům se muselo do předních blatníků, až za kolo. Tepve po čase začaly na těch vozech praskat torzní tyče a někde to taky někoho rozmačkalo. Zajímavé bylo, že to prasklo snad pokaždé v klidu při parkování a ne za jízdy. Pak už se taky zajišťovalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 No řidič tam nelezl, ale jeden z majitelů, kteří k autu přijeli. Je to tu kousek od nás. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 No kdysi jsem se na ty věci kolem bezpečnosti práce díval všelijak většinou jsem si to že jsem to dělal po svém a na bezpečnost práce kašlal zdůvodňoval že to zdržuje a že se mě nemůže nic stát. To bylo broušení řezání flexou bez brýlí protože kdo je má pořád hledat, zvedání auta na jenom na zvedáku a pak vlézt pod nezajištěný atd. Od jisté doby jsem začal alespoň pod zvedané auto strkat to sundané kolo teď už používám podpěrné kozy brýle mají v dílně svoje místo a říkám si jak jsem rád že jsem ty léta " frajeření " při práci přežil ve zdraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2017 (upraveno) před 4 hodinami, parizov napsal: No, tady je to celkem jasný, že to měl špatně zajištěné... Vždycky si vzpomenu, kolikrát jsme se kolem vyučení dostali k demontáži motorů z T-138. K některým šroubům se muselo do předních blatníků, až za kolo. Tepve po čase začaly na těch vozech praskat torzní tyče a někde to taky někoho rozmačkalo. Zajímavé bylo, že to prasklo snad pokaždé v klidu při parkování a ne za jízdy. Pak už se taky zajišťovalo... jojo, kolikrát byla tatra na dílně, motor venku třeba kvůli spojky a nepřišel mechanik do roboty, přidělený na moje auto,bo se kdesik napral jak čiko , tak mi majster řika, šak si to dorob sam, ni, či to něumiš?? dneska bych se za to př.kolo k těm zadním šroubům ani něvlezl...,a s těma torzkama máš pravdu--nikdy mi nepraskla za jízdy, prostě v pohybu, vždycky když bylo auto v klidu ale pod přední diferák jsme museli dávat velký špalek, okovaný pásovinou--když nee, byla za to stovka pokuty (dnešních cca 1000 Kč) já jenom nechápu, (ti lidi snad úplně zdegenerovali či co), že pod auto někdo leze, aniž by si to zajistil, osobně jsem tu postnul snad pět takových případů... Upraveno 26. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 26. únor 2017 Sdílet Odesláno 26. únor 2017 ...ale pod přední diferák jsme museli dávat velký špalek... Jj, ale to jsi asi mladší, u nás se o tom praskání ze začátku ani nevědělo, a byli jsme tam takhle vysíláni mistrem. Pokuty byly až později [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2017 (upraveno) začal jsem jezdit s tatrou 1976 Upraveno 26. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 Nj, to už jsem měl po maturitě, po vyučení a nastupoval na vojnu... Taky tam měl jeden řidič pohřeb. Na cvičení šel s kanystrem pro benzín do cisterny (V3S) a protože mu ho snad nechtěli načepovat, snažil se ho nabrat vrchním poklopem. Nadýchal se a bylo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2017 měli jsme na vojně úplně stejný smrťák --sloužil jsem v Rožmitále p. Třemš., jinak jsem začal jezdit profesionálně hned po vojně v tom roce 1976 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 Jj, taky Rožmitál a 3M9 (já u kompletace + elektrocentrála a Zil 131)... Ten řidič spal má palandě nade mnou a měl stejnou funkci. Brzo po tom byly první střelby v Rusku. To jsme se asi už potkali [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2017 byl jsem celé dva roky na TOPce, 6 rota, mechanik-svářeč, (dílna nad autoparkem),jezdil jsem s dílnou URAL 375 a měl za sebou vlek--elektrocentrálu, byli jsme na patře s RTZ, první barák od kuchyně, v Sojuzu na střelbách jsem byl taky, svět je malý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 To teda, tak zdravím [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.