Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Je to pořád dokola


ozzy56

Recommended Posts

No, tady je to celkem jasný, že to měl špatně zajištěné...

Vždycky si vzpomenu, kolikrát jsme se kolem vyučení dostali k demontáži motorů z T-138. K některým šroubům se muselo do předních blatníků, až za kolo. Tepve po čase začaly na těch vozech praskat torzní tyče a někde to taky někoho rozmačkalo. Zajímavé bylo, že to prasklo snad pokaždé v klidu při parkování a ne za jízdy. Pak už se taky zajišťovalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdysi jsem se na ty věci kolem bezpečnosti práce díval všelijak většinou jsem si to že jsem to dělal po svém a na bezpečnost práce kašlal zdůvodňoval že to zdržuje a že se mě nemůže nic stát. To bylo broušení řezání flexou bez brýlí protože kdo je má pořád hledat, zvedání auta na jenom na zvedáku a pak vlézt pod nezajištěný atd. Od jisté doby jsem začal alespoň pod zvedané auto strkat to sundané kolo teď už používám podpěrné kozy brýle mají v dílně svoje místo a říkám si jak jsem rád že jsem ty léta " frajeření " při práci přežil ve zdraví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, parizov napsal:

No, tady je to celkem jasný, že to měl špatně zajištěné...

Vždycky si vzpomenu, kolikrát jsme se kolem vyučení dostali k demontáži motorů z T-138. K některým šroubům se muselo do předních blatníků, až za kolo. Tepve po čase začaly na těch vozech praskat torzní tyče a někde to taky někoho rozmačkalo. Zajímavé bylo, že to prasklo snad pokaždé v klidu při parkování a ne za jízdy. Pak už se taky zajišťovalo...

jojo, kolikrát byla tatra na dílně, motor venku třeba kvůli spojky a nepřišel mechanik do roboty, přidělený na moje auto,bo se kdesik  napral jak čiko :), tak mi majster řika, šak si to dorob sam, ni, či to něumiš?? dneska bych se za to př.kolo k těm zadním šroubům ani něvlezl...,a s těma torzkama máš pravdu--nikdy mi nepraskla za jízdy, prostě v pohybu, vždycky když bylo auto v klidu

ale pod přední diferák jsme museli dávat velký špalek, okovaný pásovinou--když nee, byla za to stovka pokuty (dnešních cca 1000 Kč):o

já jenom nechápu, (ti lidi snad úplně zdegenerovali či co), že pod auto někdo leze, aniž by si to zajistil, osobně jsem tu postnul snad pět takových případů...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj, to už jsem měl po maturitě, po vyučení a nastupoval na vojnu...

Taky tam měl jeden řidič pohřeb. Na cvičení šel s kanystrem pro benzín do cisterny (V3S) a protože mu ho snad nechtěli načepovat, snažil se ho nabrat vrchním poklopem. Nadýchal se a bylo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsem celé dva roky na TOPce, 6 rota, mechanik-svářeč, (dílna nad autoparkem),jezdil jsem s dílnou URAL 375 a měl za sebou vlek--elektrocentrálu, byli jsme na patře s RTZ, první barák od kuchyně, v Sojuzu na střelbách jsem byl taky, svět je malý...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...