Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 1.6 HDi r.2013 trable


petr klement

Recommended Posts

Ahoj,

prosím o radu, zkušenosti.... Prošel jsem si výměnou turba po 1,5 roce provozu. Rada techniků, když zastavíte na odpočívadle dálnice nechte ještě běžet minutu, dvě minuty aby se ochladilo. Zatím funguje.

Momentálně mám jiný problém. Aktuální nájezd 65.000 km, pravidelné prohlídky ok. Minimálně poslední 2 roky jsem prakticky nepotkal no name čerpací stanice. Minulý týden v pondělí natankováno. Od úterý auto nestartovalo na první pokus. Ve středu odpoledne asi tak na desátý pokus a rovnou odjezd do servisu na pravidelnou prohlídku a to startování. Ještě mi udělali jeden čep. V pátek mi auto předali s tím, že je vše ok "asi to bylo jen filtry, auto startuje bez problémů". V sobotu ráno nastartováno opět na druhý pokus, v neděli jsem nejel, v pondělí nic. Auto točí, baterie ok... Odtah zpět do servisu a že prý diagnostika tvrdí, že palivové čerpadlo nemá tlak. Vím, že u některých německých značek je šance získat některé výměny i po záruce. Nevíte jak je to s Peugeotem? Hrozí výměna / repase čerpadla, možná vstřikování. Stále mám pocit, že autorizovaný servis to na první pokus podcenil a mohl předejít větším škodám. Aktuálně výrobce testuje odebrané vzorky paliva. Jak postupovat dál?

Díky Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnešní době bohužel ani značkové benzinové stanice nejsou zárukou kvality. Pokud by něco našli v naftě, čemuž nevěřím, tak můžeš zkusit jít po benzínce, ale jen velmi těžko jim budeš prokazovat, že ta nafta co máš v nádrži je opravdu od nich. Pokud je v háji čerpadlo, tak se vymění a jede se dál, proč by měnili celé vstřikování?  To úplně smysl nedává... Nicméně na chybu servisu to svádět nelze, čerpadlo často umírá takto skokově a někdy se prostě na chvíli ještě vzpamatuje. Typicky když se v zimě auto převeze do vyhřáté garáže, tak často problém zdánlivě zmizí, ale jen na chvíli....

Jinak ta výměna turba byla věřím v rámci záruky ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy je třeba problém v tom, že z čerpadla letí "piliny" do vstřikovačů a tím pádem jdou do háje taky. Proto je třeba problém měnit jen čerpadlo. Autorizované servisy mají postupy, jak postupovat při závadě čerpadla, a mají třeba předepsaný postup co všechno měnit a proč. Je otázkou, zda je to opravdu nezbytně nutné, na druhou stranu se tam pak můžeš opakovaně vracet. Viz oblíbené téma u Focusu zakarbonované sítko oleje a turbo v háji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Shreek: Turbo bylo v záruce.

BFG: Uvidíme po testu pailva, co vymyslí servis.....

Takže test jak se dalo předpokládat dopadl ok ve prospěch paliva. Následně proběhl test vstřiků a čerpadla. Vstřiky ok čerpadlo ne, tak jsem zkusil oslovit dovozce Peugeot se žádostí o participaci prostřednictvím servisu. Nevím jestli to bylo hlavně tím, že veškeré opravy a údržba proběhly v autorizovaném servisu, ale na konci minulého týdne se mi ozvali, že nárok je uznaný a čerpadlo budou financovat. Tak hurá!

Tak výměna čerpadla dopadla ok, ale ujel jsem pouze 10 km a odešla mi elektronická parkovací brzda, následně porucha ESP, ABS, tempomat taky nefunguje.... Takže jsem si po měsíci užil auto cca 2 hodiny, stálo mně to 2.000 , pouze testování vstřiků zbytek uhradil dovozce. No a auto jsem převezl na druhý konec Prahy do jiného servisu. Má důvěra ve francouzské vozy se začíná blížit k nule! A to jsem si kupoval nový auto abych nebyl dvakrát třikrát ročně v servisu.......

Díky

Upraveno uživatelem petr klement
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahoj,       

Mám Peugeota 5008 r.v.2013 16hdi 84kw mám nasledující problém po nastartováni (jen při studenem a vlažném motoru) se ozívá kovové klepáni od pravé srtany vozu,když zvednu kapotu neni slišet nic.byl sundán kl.řemen zvuk se ozívá za prsama od rozvodů.Nebyla sundána řemenice na klice (řemenice má korekci kmitu).Nesetkal jste se někdo se stejným problémem? U Peugeot servisu také netuší, dík za radu Jarda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...