Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 (upraveno) Nazdar klubaci mám takový problém auto mi při zátěži cca 2500ot/min hodí do nouzového režimu a okamžitě chcípne a ráno mi dělají problém starty. Samotný start je bez problémů ale pak si otáčky výrazně klesají až to někdy zdechne nebo to spadne do nouzového režimu. Auto mi chvíli jelo cca s půlkou nádrže a teď jak mám plnou tak to zase nejde ani když mám málo nafty cca 1/4 nádrže. Filtr mám nový turbo po repasu čerpadlo tak samo a v hadici k čerpadlu mi jdou při zvýšených otáčkách bublinky v naftě ale na volnoběh ne. A ještě když slapu po plynu na neutrál tak to jde normálně vytočit aniž by to zdechlo ale jakmile dám rychlost a chci jet tak to musím vyloženě lechtat na plynu ať neprekrocim ty otáčky. Nevím čím to může být mohl by mi někdo poradit předem díky moc všem jedná se Peugeot 2.1td rok 98 break Upraveno 23. únor 2017 uživatelem Tomas381406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 A bublinky mi jdou od filtru nafty do čerpadla a mám nový filtr a bůhví co všechno už si nevím rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 (upraveno) začni od nádrže--vyčistit sítko na měrce, přitom se podívat, jak je na tom s čistotou nádrž uvnitř--vysát naftu a vyčistit, profouknout potrubí od nádrže k motoru stlačeným vzduchem, pak zkusit obejít filtrbox, abys zjistil, kde to bere vzduch, s bublinkama v potrubí to prostě nepojede... nedávno tu dával fotku skoro neprůchozího sítka jeden náš člen, u 2.1TD předpokládám, že za ty roky budeš mít sítko zasviněné taky tak , ovšem jestli to třeba začalo dělat od výměny vložky paliv. filtru, tak je problém v něm Upraveno 23. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Sítko mám čisté nádrž taky i jsem ji profoknoul filtr mám nový třetí den z Octavie 1.6tdi. a auto mi tahá tak do 2800 otáček a pak zdechne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 asi jsi mi neporozumněl--jak dlouho to dělá? od té doby, cos vyměnil paliv. filtr? filtr z Oktávky je stejný, jako tam má být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Nene auto jsem koupil před měsícem a dělalo to bylo na rezervě pak jsem hned nataknoval do plna tak to přestalo a jak jsem dojel na čtvrt nádrže tak to zase začalo tak jsem dotankovat do plna a problém přetrvává a tak jsem dal nový filtr e to bude tím a stále to je hrozně jede to ale jen do určitých otáček musí se STIM opatrně jezdit ať to nespadne do nouzaku .A filtr že tě oktávy tam už byl předtím od původního majitele "prvního" starý dědeček a auto mi to nedělalo a před zimou to začlo blbnout tak to prodal a pak nastalo zase tyto problémy starty jsou bez problémů nafta mi nepada. Chápeš ? Co by to mohlo teda být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Budeš muset, jak už ti to napsal ozzy, zjistit, kde to přisává vzduch. Nejspíš filtr nebo netěsná hadička, nic jiného bych nehledal. Zkus ten filtr obejít hadicí a budeš chytřejší. Zřejmě to dělá jen při vyšších otáčkách, když je tam větší podtlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 před 3 hodinami, Tomas381406 napsal: Nene auto jsem koupil před měsícem a dělalo to bylo na rezervě pak jsem hned nataknoval do plna tak to přestalo a jak jsem dojel na čtvrt nádrže tak to zase začalo tak jsem dotankovat do plna a problém přetrvává a tak jsem dal nový filtr e to bude tím a stále to je hrozně jede to ale jen do určitých otáček musí se STIM opatrně jezdit ať to nespadne do nouzaku .A filtr že tě oktávy tam už byl předtím od původního majitele "prvního" starý dědeček a auto mi to nedělalo a před zimou to začlo blbnout tak to prodal a pak nastalo zase tyto problémy starty jsou bez problémů nafta mi nepada. Chápeš ? Co by to mohlo teda být ? nezlob se, ale nechápu--tohle luštit nebudu , co máš dělat, jsem už napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 To je nějakej překlad z google ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 LSD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Ozzy tebe chápu zítra se tomu budu věnovat a uvidíme čím to bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 A pe.tr už to neber ty drogy nedělá ti to dobře na mozek a jestli mi to chceš říct osobně tak si klidně popovídáme ale asi už jsi vypatlany z těch fetu tak to chápu brixtr, oddie a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 12. březen 2017 Sdílet Odesláno 12. březen 2017 Ja jenom dodam ze male bublinky i klidne casto jdouci za sebou si umi cerpadlo odstranit. Byl si na diag.jestli jo co ti napsalo. Je nekolik moznosti, bud je vadny snimac kliky nebo mas poskozeny kabel do cerpadla. Chce to napichnout. Jinak udelej to co ti tu poradily pak budem resit dal. Jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 13. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Na dia jsem byl a napsalo mi to poloha rotoru.a včera jsem dělal kompletně nové hadice od nádrže az do čerpadla a zpět a stejně to blbne.takze nějaká rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Poloha roturu......snímač na kľuke?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas381406 Odesláno 13. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2017 To právě nevím já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majco-406 Odesláno 17. březen 2017 Sdílet Odesláno 17. březen 2017 (upraveno) V 13. 3. 2017 at 15:44, ferinko2 napsal: Poloha roturu......snímač na kľuke?? To bude snímač polohy rotoru čerpadla. Ten zadný medzi vývodmi k vstrekom. V prvom rade si poriadne skontroluj kabeláž čerpadla, či nie je rozdrobená izolácia na kábloch. To býva dosť častým zdrojom problémov.... Upraveno 17. březen 2017 uživatelem majco-406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.