Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nákup ojetiny do 150 000


pezooot

Recommended Posts

Ahoj,

 

plánuju koupit svoje první auto a vůbec nevím jaký.

Mám tyhle požadavky:

  • cena 80 - 150k (včetně prvního servisu - přičemž si rád připlatím za lepší poměr cena/užitná hodnota ( a tím myslím všechny aspekty od nižší spotřeby, spolehlivosti atd.) 
  • roční nájezd cca 15tkm ale než mi koupíte benzín, chci říct, že z těch 15 tkm je to jednou týdně Jihlava - Praha po dálnici a pokud to bude spolehlivé auto, s nizkou spotřebou, které bude vhodné i pro delší cesty - rád ujedu dalších 5tkm ročně po výletech.) - takže při 15tkm to bude 85% dálnice a zbytek město : okrsky - 10:5. A pokud to bude s výlety tak to bude cca 70 dálnice : 20 okrsky : 10 město.
  • chtěl bych aby se v autě dalo vyspat ve dvou 175 cm lidech
  • klima
  • 4 okýnka a zrcátka v elektrice
  • combi!
  • přítelkyně by ráda vyhřívaná sedadla O:-) ale to je jen příjemný bonus :)
  • Jezdím podle předpisů
  • Líbí se mi 6 protože to přináší podle mě tak nějak klid do interiéru (ale chápu, že z plánovaných možností je tak max 2.0hdi 100kw)

No a co se mi líbí, co mi zatím zamlouvá?

  • oktávka
  • 307 sw (ale v tom se nedá asi moc spát, nebo ano?) 
  • a pak nevím, s čím se vlezu do té ceny no.... novější ceed, i30 v kombi, nebo nějaká japonec, golf?

Rád si nechám poradit, jen bych chtěl říct, že jsem benzínovej člověk, ale protože plánuju jezdit dost po té dálnici a nechci mít spotřebu víc jak 8 litrů, tak se mi jeví diesel jako dobrá volba... co na tom, že mám malej nájezd, když ale jezdím jen dlouhé trasy? Nebo motoru snad nějak vadí, když týden stojí a pak jede 150 km?

 

Díky moc za rady ! :) 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , pokud to tady nenapíšu, tak to nemá moc smysl. Přemýšlet nad tím, že si koupím prostě psa nebo prostě vw mi přijde dost černobílý :) . Osobně jsem byl dřív proti psa vysazenej, ale přítelkyně mě docela nahlodala, tak chci dát na hromadu rozumný, podložený názory a pak rozhodnout. Od tohodle fora ale neočkávám,že mi doporučíte vw... spíš bych čekal, že mi napíšete, kterou tu 307 si mám koupit xD

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád si teď pořídil opla Astru v combi.. a už v tom stihl i spát a říkal že totálně v pohodě.. nebudu se v tomhle směru zastávat psa ale nepřemýšlel jsi nad citronem c5? V combi sem měl tu čest spát.. na postel to sice nemá ale jinak sem si nestěžoval :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak se k tom asi budu dost ztrácet, ale budiž, omlouvám se :) 

StibTo: No vím, jaký jsou motorizace, vím co se nabízí... ale mám s psa přesně nulovou zkušenost. Tak doufám spíš v nějaký doporučení, obecný shrnutí toho, co ty motory vydržej (chci kupovat ojetinu, takže předchozí chování k motoru bude velkou neznámou).

brixtr: Astra combi - hm. A nevíš cena a jakej motor? :) na to jsem se ještě nekoukal vůbec, podívám se ....C5 je na mě už možná maličko moc obrovská :D Do tý bys možná i tu postel dal xD A ze stejnýho důvodu se mi tolik nezamlouvá ani 407... :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedostal věř mi :D

 Mám c5 ale není to combi a spát se v tom dá taky když potřebuješ :)

Ta Astra ho stala 105 000 a motor 1.6

Líný to není a vcelku to i málo žere.  

Ale jinak je to o zvyku. Když jsem měl krátkou Felicii tak jsem řekl že dlouhý auto nikdy... a pak jsem si hned koupil 406 :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Videl som jednu C5 s automatom a výhrevom sedačiek za 150. Pochádza z dánska a v bazare už stojí od júna. Možno by sa dala ukecat cena. Nájazd bol relatívne malý.(ale sedel)

Mohol by som ešte odporučiť Cromu. Ak sa nájde dobrý kus, lebo ich je málo...

Prípadne si môžeš kúpiť starú dobrú klasiku, ako som spravil pred dvoma rokmi ja, len sa musíš ubezpečiť, že sa páči aj manželke :cool:

Vo všeobecnosti auta v ČR sú dosť lacne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z toho co si napsal se da uhadnout co ti doporucime. Do 100 k bude Octa I bez vybavy a 307 pomalu ve full vybave. Jde o to co ty sam chces..... Do 100 K ci 150 K sezenes vw Touran, ci Ford C max nebo ford focus. Sam musis vedet co se ti libi a co bys rad pak si vyselektovat typ. V kazdym se projet a ozkouset co ti sedi.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se strašně líbí to výběrový kritérium "nechci, aby to na dálnici žralo víc než 8, je jedno, že jezdím málo" :D

Aneb jak ve skutečnosti vysolit za pořízení (ještě k tomu horšího auta) a dražší servis víc, než by ve skutečnosti následně projezdil s tou o trochu vyšší spotřebou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jedna poznamka k tvemu kriteriu, na jednu stranu tay rikas ze moc nejezdis a ze jsi benzinovy a ze kvuli spotrebe bys radsi diesel a ze auto ti bude stat. Hochu prijde mi ze sedis jednim zadkem na dvou zidlich protoze napr v zime kdyz ti bude diesel stat v mrazech ti zatuhne nafta, nehlede na tom ze pri delsim stani trpi i baterka. Jsi si jisty ze u dieslu chces riskovat mrtve turbo a dvouhmotu? Investice na vymenu je kolem 30 k. O DPF filtru ani nemluve. Vse vyse popsane veci jsou potencionalni risk a budouci investice. U benzinu to nemas. Ja mam  307 HDI nafta a delal sem krom filtru vse a spotrebu mam kolem 7. Tata ma 307 1.6 16v spotrebu ma stejnou jak ja a to jezdi 70%okresky do 15 km a 30% dalnice. Na to aby ti auto stalo pred barakem a neboses dostal jednou za cas nekam nepotrebujes nic extrovniho.

Ja skoro po 8 letech co sem mel naftu chci prejit zpet na benzin pac je to proste jednodussi a pohodlnejsi nez nafta i za cenu vyssi spotreby. Hlavne odpadnou dalsi starosti.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc nesouhlasim s tvrzením že dnešní benziny jsou lepší než nafta -  tubro motory maji  stejne  neli horsi  dily nez  nafta - jen ten fap tam neni a zivotnost katu taky neni  věčná   .

a 1,6 thp jsou snad nejhorší benzin  co znam  ,možna jeste 2,0 HPi  byl horší 

u  PSA bych si benzin asi  dneska nevybral   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To "dnes" je trochu zavádějící, neboť "dnes" mohu koupit auto nové i staršího data. Turbo benzín je samo trochu náročnější, ale s největší pravděpodobností tam nebude dvouhmota.... Zlatej dvoulitrovej 8mi ventil v mojí 806, o řadě 8mi ventilových TU ani nemluvě....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...